Rich Piana

Itse lähinnä pohdin, että miksi toi uusi kämppä näyttää pommisuojan ja seksikellarin yhdistelmältä. Pelkääkö Riku oikeasti jotakin vai ottaako se vain kaiken ilon irti uudesta tyttöystävästä.
Se on sen muijan suunnittelema, näin käsitin.

Hyvä, ettei Rich anna muijien enää uunottaa. Ihan itse ei tainnut nuo kaikki sisustushommat tulla suunniteltua kuitenkaan uuteen kämppään.. Maksanut ne varmaan kuitenkin on.
Rikun nykyinen, eli siis entinen vaimo sanoi että hän halusi goottihenkisen sisustuksen ja Riku oli ihan jees homman kanssa :) Eli entinen ex, joka on nykyinen "uusi" tyttökaveri päätti sisustuksen ja Riku maksoi. Riku siis palasi vaimonsa kanssa yhteen.

Nyt kun sain tuon videon katsottua, niin täytyy sanoa, etten yhtään ihmettele, että mies on noin helpottunut päästyään pakenemaan hirmuvaltiattaren kynsistä.
Näköjään selvis sitten syykin sille edelliselle muutolle Saran kanssa. Se, että saman katon alla oli joskus aikaisemmin asunut toinen naikkonen, oli ollut diivailijalle niin kova pala purtavaksi, että piti kokonaan uus huusholli hommata.

Alko keittämään jo valmiiks.

Toisaalta riskit julkiseen mustamaalauskisaan oli olemassa, varsinkin jos Sara on todellisuudessa tehny asiat joista Rich kertoi. Kertoo niin paljon persoonasta.

Ah, kunnon loanheitto kilpailu allkamassa. Popparit esiin.
Sara näyttää tossa kuvassa aika laihalta. Ei ole tainnu Rikun jälkeen mennä enää hyvin. Joutunut tyytymään liiterin kreatiiniin ja bcaa:han ja ainut tonkkakin mihin voinut sekoittaa, on ollut 5l tuulilasinpesuneste astia

vittu on nuo kamalia hommia seurata pelkästään jo sivustakin. Ja mitä asiaa tuo Sara nyt edes lähtee kostamaan Ritsille? Sitäkö että tuli ero oman petoksen takia?!!:eek: On se kumma kun on ihmisiä joille mikään ei riitä, jos tuo Ritsin tarina Saran rahan siirtelystä pitää paikkansa. Ukko maksaa kaiken jne. ja akan ei periaatteessa tarvitse käydä edes töissä, vaan käydä Rikun kanssa vaan salilla ja antaa persettä, silti piti yrittää kusettaa vielä rahaa lisää?!

Jos mä olisin Ritsi, niin en tästä eteen päin maksais yhdellekkään akalle enää yhtään mitään muuta, kuin korkeitaan jotkut burgeriateriat öisellä foodrunilla. Uskon että on olemassa pilvin pimein naisia, jotka olis ihan täysin tyytyväisiä siihen, että saavat olla vaan Ritsin mukana noin hienoissa kuvioissa ja välillä vaan spermat naamalle.

en yhtään ihmettele vaikka prophet pussy olisi jo yrittänyt saraa houkutella haastikseen jotta saa taas julkisuutta.

katselin muuten vielä uudestaan tuon richin videon niin onhan tuo taitava äijä esiintymään ja tässä fanipoikana heti richin puolella. Vaikka mistäs vitusta me tiedetään koko totuutta. Voipi tulla likaista vielä tai tyytyvät tähän.

en yhtään ihmettele vaikka prophet pussy olisi jo yrittänyt saraa houkutella haastikseen jotta saa taas julkisuutta.

katselin muuten vielä uudestaan tuon richin videon niin onhan tuo taitava äijä esiintymään ja tässä fanipoikana heti richin puolella. Vaikka mistäs vitusta me tiedetään koko totuutta. Voipi tulla likaista vielä tai tyytyvät tähän.

Mä en jotenkin usko, että Sara pystyisi Richin mainetta mitenkään pahemmin lokaamaan. Ihan sama mitä se lähtee sönköttään, niin tuskin monikaan ottaa sen puheita ihan vakavissaan.
Olihan Richiä muutenkin jo ennen häitä varoiteltu mihin leikkiin ryhtyy, kun olihan se nyt aika päivänselvää sivustakatsojille, että kunnon "gold digger" kyseessä, joten se jo vähän kertonee, kuinka pidetty heila tämä Sara oikein olikaan. Sanokaa mun sanoneen, mutta Richin voitoksi tämäkin battle tulee kääntymään ja @Timo Rauta jäbää lainaten "Kukaan ei mahda Ritsille mitään!"

GODDAMMIT!

^ Mitähän tuokin uusi puusilmä ajattelee tuosta Sarasta oikeasti, kun nyt varmaan tietää taustat? Et, jeee mä saan köyriä kuumaa fitneskissaa ja ihan sama mikä petosakka se muuten on! Vai onko tuo nyt vaan sellainen molemminpuolinen hyväksikäyttösuhde, jolla buustataan nyt molempien "uraa" lähinnä somen kautta? Esim. minä en ollut ikinä kuullutkaan mokomasta apinasta, mutta nyt se tulee väkisin munkin silmille tavallaan Ritsin ja Saran kautta.

^ Mitähän tuokin uusi puusilmä ajattelee tuosta Sarasta oikeasti, kun nyt varmaan tietää taustat? Et, jeee mä saan köyriä kuumaa fitneskissaa ja ihan sama mikä petosakka se muuten on! Vai onko tuo nyt vaan sellainen molemminpuolinen hyväksikäyttösuhde, jolla buustataan nyt molempien "uraa" lähinnä somen kautta? Esim. minä en ollut ikinä kuullutkaan mokomasta apinasta, mutta nyt se tulee väkisin munkin silmille tavallaan Ritsin ja Saran kautta.
SARA EI OLE KUUMA FITNESSKISSA.

Back
Ylös Bottom