Rich Piana

on kyllä jännä miten Ritsillä kaikki tuo bisnesäly jne., mutta ei nähnyt noin selvää hommaa itse jo heti kättelyssä. Noh, ei ole Ritsi eka, eikä vika uhri tässä mailmassa, jota nuorella pimperolla uunotetaan.

On tässä köyhänä olossa jotakin hyvääkin, nimittäin multa ei akat ole saaneet ikinä juuri muuta kuin spermaani.
äläs nyt. eiköhän tuollaisella alfan spermalla ole arvoa kun valioyksilöitä halutaan luoda joten muijat varmaan tehneet hyvän tilin :D

aiheeseen: saapa nähdä tuleeko saralta jokin vastaus richin videoon.

Nää Timpan kommentit saa kyllä aina miettimään, että minkänäköinen mölli siellä ruudun takana näitä kirjottelee :hyper:
Hieno mies kerta kaikkiaan.
vuodet vieneet jo vähän parhaan terän mun ulkonäöstä, mutta kato googlesta semmonen hahmo kun Les Grossman ja yhdistä sen lärvi bodattuun kroppaan, niin ollaan aika lähellä tätä päivää:)

Mun mielestä Rich ja Sarah näytti ihan hyvältä matchilta alkuaikoina. Ainakin ulkoisesti, vaikka ikäeroa olikin. Richinä olemisessa toki ikävää, kun ei koskaan voi tietää onko homma aidolla pohjalla.

vuodet vieneet jo vähän parhaan terän mun ulkonäöstä, mutta kato googlesta semmonen hahmo kun Les Grossman ja yhdistä sen lärvi bodattuun kroppaan, niin ollaan aika lähellä tätä päivää:)

se on hänessä :D

imagesGN15MEQQ.webp

olisi mielenkiintoista kuulla lisää siitä kun sara jäi kiinni greencard puheista. Puhuiko se siis puhelimessa ja rich kuunteli salaa? Sara puhui Islantia ja heitti sekaan greencard ja rich laski yks plus yks?

jotenkin mulla vielä hiipi takaraivoon exien puheet richin väkivaltaisuuksista ja mietin samalla herran reaktioita tässä keississä..mitään en vihjaa..mutta..

edit: plus vielä ne kaikki oudot katoamiset expoilta tuli mieleen. Ollut varmaan aika tulista jo bigger by the dayn aikoihin.

olisi mielenkiintoista kuulla lisää siitä kun sara jäi kiinni greencard puheista. Puhuiko se siis puhelimessa ja rich kuunteli salaa? Sara puhui Islantia ja heitti sekaan greencard ja rich laski yks plus yks?

jotenkin mulla vielä hiipi takaraivoon exien puheet richin väkivaltaisuuksista ja mietin samalla herran reaktioita tässä keississä..mitään en vihjaa! Ehkä.

edit: sitten vielä ne kaikki oudot katoamiset expoilta tuli mieleen. Ollut varmaan aika tulista jo bigger by the dayn aikoihin.

ei toi islannin puhuminen vaikeeta ole,vähän alkoo peliin,peruna suuhun ja puhumaan,tosin ite tilasin islantilaiselta grilliltä lihapiirakan ja sain viis puutarhajakkaraa :p

Hyvä video rikulta. Kyllä sitä hyvän perseen perässä on jokainen mies tehnyt vähän vaikka mitä ja ehkä tämmösiä rikun tapaisia vieheitä. Itsekkin kerran katsoin brokeback mountainin erään nuoren akan kanssa. Kyseisellä akalla oli / on sen veran hyvä perse että tuommosen homoleffan katto ihan mielellään että pääsi kosketus etäisyydelle. Onneksi ei kuitenkaan green cardin perässä ollut.

Hyvä video rikulta. Kyllä sitä hyvän perseen perässä on jokainen mies tehnyt vähän vaikka mitä ja ehkä tämmösiä rikun tapaisia vieheitä. Itsekkin kerran katsoin brokeback mountainin erään nuoren akan kanssa. Kyseisellä akalla oli / on sen veran hyvä perse että tuommosen homoleffan katto ihan mielellään että pääsi kosketus etäisyydelle. Onneksi ei kuitenkaan green cardin perässä ollut.

Tämä on kyllä tosi. Oma neuvoni miehille on, että runkkaa ennen kun teet mitään isoja päätöksiä. Sultakin olisi voinut jäädä homoleffa katsomatta.

Edit: Itsehän olen neuvon ansiosta lapsivapaa kolmekymppinen sinkkumies.

Tämä on kyllä tosi. Oma neuvoni miehille on, että runkkaa ennen kun teet mitään isoja päätöksiä. Sultakin olisi voinut jäädä homoleffa katsomatta.

Edit: Itsehän olen neuvon ansiosta lapsivapaa kolmekymppinen sinkkumies.

Töissä ollessa oli todella vaikea masturboida, kun kyseinen akka kysyi että katsotaanko tämä leffa :/ Perseen lumoissa sitten suostuin, mutta toisaalta, tuon homo leffan katsomisen jälkeen ollaan oltu yhdessä 2,5 vuotta, joten täysin turhaan ei tullut tuotakaan paska leffaa katsottua.

Hyvä, ettei Rich anna muijien enää uunottaa. Ihan itse ei tainnut nuo kaikki sisustushommat tulla suunniteltua kuitenkaan uuteen kämppään.. Maksanut ne varmaan kuitenkin on.

Itse lähinnä pohdin, että miksi toi uusi kämppä näyttää pommisuojan ja seksikellarin yhdistelmältä. Pelkääkö Riku oikeasti jotakin vai ottaako se vain kaiken ilon irti uudesta tyttöystävästä.

Back
Ylös Bottom