Rich Piana

Huh minkä hintaista, jos miettii että tuosta tekisi ateriankorvikkeita jossa 80-120g Real Foodia ja siihen haluamansa prode lisäksi. Noh ei se ole tyhmä joka pyytää, voisi tuota itsekkin ostaa jos olisi liian lihava lompakko

Osaisiko joku ammattilainen tai muuten vaan pätevä ukko täältä pakkikselta, joka on seurannut Richin projektia, kommentoida tuota sen treenijakoa? Onko vaikuttanut millään tavalla järkevältä ja systemaattisesti rakennetulta kokonaisuudelta vai heittääkö se vaan reenit aina hatusta? :D

Mutantin aikaisilla videoilla kertoi, että treenaa vaistomaisesti ja fiiliksen mukaan. Jos joku paikka on tiettynä päivänä kipeä, niin silloin treenaa jotain muuta lihasryhmää ja tätä rataa. Yhtenä ajatuksena taustalla tuossa on myös se, että kun jatkuvasti muuttaa treenirunkoa, keho ei missään vaiheessa ehdi sopeutumaan ja gainssien saanti on näin ollen turvattu :)

"The body gets used to same shit over time so you have to constantly mix things up"

Vitsi oon hidas :eek::eek::eek:

LOL, muovitonkasta 15,90€
Toi PPS:n pullo on 1 gallonan, Ritsi itse käyttää puolen gallonan puteleita. Toisin kuin Tukussa, PPS:llä muuten myös AllDayYouMayta (tosin loppu tällä hetkellä).

Joskus kuulee, että suomalaisilla olisi vahva aksentti englantia puhuessa (tosiasiassahan suomalaiset puhuvat helkkarin hyvää ja selkeää englantia verrattuna moniin muun maalaisiin), mutta ei ole kyllä mitään verrattuna tuohon Richin vaimon mongerrukseen.

Viimeksi muokattu:
Itse kun nyt tässä noudattaa tätä 5% lifestyleä niin olen kokoajan yrittänyt muijaani saada samanlaiseksi kuin Sara. Huonoin tuloksin. Eilen se ei edes jaksanu lähteä "nighlty food runille". No menin sitten mäkkärin drive inille setelitukko kourassa. (5€ seteleitä nippu)

Varmaan lennän himasta pihalle kun tilaan 5% tanktopin ja tottakai kaikki mahdolliset muut härpäkkeet. WHATEVER IT TAKES!

En tiedä Richin tuloista, mutta joko sillä ei ole varaa tai kiinnostusta huoltaa tuota CLS 500 -Mersuaan. Sisustasta puuttuu nappi, valot sojottaa miten sattuu ja mittaristo hehkuu punasena vakavan vian merkiksi. Ajais vuokra-autolla, jos ei pysty omastaan huolehtimaan.

Back
Ylös Bottom