Rich Piana

Rautanen Timo puhuu asiaa. Kaikki puuttuu meikäläiselt. Rahat,autot ja komiat kädet. Jonkuu näkönen akka sentään on, mut ainii sekii on ruma vanhaan....

Ja meikäläiseltä puuttuu toi viimeinenkin...huokaus.
Tästä ei varmaan Timppakaan pysty paremmaksi laittamaan.

Mitä väliä sillä on miltä tuo piana näyttää nyt tai tulevaisuudessa. Äijä vaikuttaa olevan elämäänsä tyytyväinen ja hyvää matskua tuottaa. Mitäpä siitä stressaamaan.

On muuten ihan räyhee peli tuo mese millä ajelee. Vaikka sitä haukkuukin :D

jos ihan rehellinen olen, niin hieman saappaan oloinen tuo Ritsin mimmi, mutta kyllähän tuota nyt seksiorjana ihan helposti pitäis itsekkin. Ja uskon että suurin osa ketjua tavaavista tekisi aivan samoin, vaikka nyt tähän mitä kirjoittelisivat. En usko että teillä kellään vitun tissiposkilla on yhtään tuon paremman näköiset akat kuitenkaan!:hyper:
Itse en kommentoinut Rikin muijan ulkonäköä muuten kuin että silarit on aika .....Mielestäni nainen ku nainen menee pilalle silareilla. Näyttävät niin koomisilta,ja se tuntumakin on kun vaihtaisi
sisärengasta moottoripyörään. Ja en silloinkaan en tunne kiihotusta,lähinnä vitutusta:)

Vielä kun porukkaa tuntuu kiinnostavan nuo Richin kulissit ja muut, niin ei sen lisäravinnefirmalla eikä sillä ihellään vissiin ainakaan kovin huonosti mene kun kuukausittain tekee miljoonan tiliä pelkästään sillä. Vähän eri mittakaavoissa mennään.

saatta olla vaan, että kyllästyttää jo Ritsiä joka ikinen päivä kuvata omia lässytyksiään periaatteessa itseään toistavista päivistä. Se huilaa nyt päivän, pari ja sitten taas jaksaa innostua puskemaan videoita meidän ihmeteltäväksi.

Itse en kommentoinut Rikin muijan ulkonäköä muuten kuin että silarit on aika .....Mielestäni nainen ku nainen menee pilalle silareilla. Näyttävät niin koomisilta,ja se tuntumakin on kun vaihtaisi
sisärengasta moottoripyörään. Ja en silloinkaan en tunne kiihotusta,lähinnä vitutusta:)
Itse olen täysin eri mieltä, eli kunnon jymylollot kunniaan! Upeat ja naiselliset muodot Richin muijalla!

Itse olen täysin eri mieltä, eli kunnon jymylollot kunniaan! Upeat ja naiselliset muodot Richin muijalla!
Onhan nämä kieltämättä aika naisellisia
Volleyball.jpg

220px-Basketball.png

Mites sit kun nainen on imettänyt pari kolme tenavaa ja tissit sen jälkeen vain kuivat roikkuvat tyhjät pussit, niin kyllä silikoneilla saa tisseihin takasin entisen ryhdin .

Abs still showin' baby!

295lbs is a 24lb gain and still have those abs!! This pic was taken 2 days ago and I dropped to 294lbs yesterday and I've been carb loading so should be close to 300lbs about now!! Gonna keep on carb loading through both days of the LA Expo!! On a Fucking mission and gotta keep on pushing hard and be willing to do #whateverittakes you also have to #loveitkillit and #1dayumay

rich_abs.webp

Back
Ylös Bottom