Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rautanen Timo puhuu asiaa. Kaikki puuttuu meikäläiselt. Rahat,autot ja komiat kädet. Jonkuu näkönen akka sentään on, mut ainii sekii on ruma vanhaan....
Itse en kommentoinut Rikin muijan ulkonäköä muuten kuin että silarit on aika .....Mielestäni nainen ku nainen menee pilalle silareilla. Näyttävät niin koomisilta,ja se tuntumakin on kun vaihtaisijos ihan rehellinen olen, niin hieman saappaan oloinen tuo Ritsin mimmi, mutta kyllähän tuota nyt seksiorjana ihan helposti pitäis itsekkin. Ja uskon että suurin osa ketjua tavaavista tekisi aivan samoin, vaikka nyt tähän mitä kirjoittelisivat. En usko että teillä kellään vitun tissiposkilla on yhtään tuon paremman näköiset akat kuitenkaan!![]()

Itse olen täysin eri mieltä, eli kunnon jymylollot kunniaan! Upeat ja naiselliset muodot Richin muijalla!Itse en kommentoinut Rikin muijan ulkonäköä muuten kuin että silarit on aika .....Mielestäni nainen ku nainen menee pilalle silareilla. Näyttävät niin koomisilta,ja se tuntumakin on kun vaihtaisi
sisärengasta moottoripyörään. Ja en silloinkaan en tunne kiihotusta,lähinnä vitutusta![]()
Onhan nämä kieltämättä aika naisellisiaItse olen täysin eri mieltä, eli kunnon jymylollot kunniaan! Upeat ja naiselliset muodot Richin muijalla!
Itse en kommentoinut Rikin muijan ulkonäköä muuten kuin että silarit on aika .....Mielestäni nainen ku nainen menee pilalle silareilla. Näyttävät niin koomisilta,ja se tuntumakin on kun vaihtaisi
sisärengasta moottoripyörään. Ja en silloinkaan en tunne kiihotusta,lähinnä vitutusta![]()