Rich Piana

Ai painonnousu punttitreenillä 14v/52kg/186cm -> 16v/100kg/188cm on uskomatonta? Johan tuosta puolet on normaalia kasvamista. En itse nää todellakaan mitään vikaa, jos vyötärö vielä kerran 84cm. Sekin helvetin hyvin tuon kokoselle kaverille. Nimim. itsellä enemmän ja 174cm :) Tulee vähän vanhojen ukkojen turhanpäivänen naputus mieleen... Sama juttu näissä "ei saa alottaa liian nuorena, koska kasvulevyt" mutuläpissä. Hyvä vaan että nuorena on tekemistä ja joku mihin kohdentaa energiaa.
Tuleepa muuten mullekin mieleen muutamia teinibulkkaajia, Marko Savolainen, Pekka Kotipohja, Antton Tammelin, näin äkkiseltään...
Itse sanoisin jopa, että monilla jumittaa se kehitys painonnousussa, hiton paha paikka iskeä lisää painoa kun on tottunut aina olemaan laiha poika ja vähissä rasvoissa - ainakin itselläni.

Täyttä diibadaabaa
Mullehan tuo nyt on ihan sama mitä te jonnet teette, mutta etkai sää nyt helvetti väitä että 50kg kahdessa vuodessa painoa on normaalia/järkevää?
Toki täytyy huomioida, että 186cm/52kg kuulostaa eittämättä todella sairaaloisen laihalta(anorektikko?), vaikka sidoskudoksen ja luuston massa olisi kuinka pieni. Jos mahdollisesti takana on jo aijempia syömishäiriöitä, niin siirtyminen toiseen ääripäähän ei mielestäni ole järkevää. Muutenkin nämä kaikki herran mitat ja mittaukset haiskahtaa juuri niin helvetin epäilyttävältä kuin vain voi olla, joten itse pidän kaveria lähinnä cs-es-jonnena joka vain heittelee lukemia hatusta kiusatakseen pakkotoiston tosikkoja.
Summa summarum; Trolli tai ei, mielestäni kyseisen ruokavalion voisi toteuttaa helvetisti järkevämminkin. Enkä todellakaan usko näihin juttuihin että 50kg kahteen vuoteen ja melkein 190cm kaverin vyötärö ~80cm. Jos et roinaa, niin salli mun nauraa, ja jos roinaat 16v niin salli mun nauraa silloinkin.

Mullehan tuo nyt on ihan sama mitä te jonnet teette, mutta etkai sää nyt helvetti väitä että 50kg kahdessa vuodessa painoa on normaalia/järkevää?
Toki täytyy huomioida, että 186cm/52kg kuulostaa eittämättä todella sairaaloisen laihalta(anorektikko?), vaikka sidoskudoksen ja luuston massa olisi kuinka pieni. Jos mahdollisesti takana on jo aijempia syömishäiriöitä, niin siirtyminen toiseen ääripäähän ei mielestäni ole järkevää. Muutenkin nämä kaikki herran mitat ja mittaukset haiskahtaa juuri niin helvetin epäilyttävältä kuin vain voi olla, joten itse pidän kaveria lähinnä cs-es-jonnena joka vain heittelee lukemia hatusta kiusatakseen pakkotoiston tosikkoja.
Summa summarum; Trolli tai ei, mielestäni kyseisen ruokavalion voisi toteuttaa helvetisti järkevämminkin. Enkä todellakaan usko näihin juttuihin että 50kg kahteen vuoteen ja melkein 190cm kaverin vyötärö ~80cm. Jos et roinaa, niin salli mun nauraa, ja jos roinaat 16v niin salli mun nauraa silloinkin.

turhaa kitinää täällä taas kunteilta. tuossa iässä tuo on juuri oikea malli kehittyä ->syödä paljon puhtaasti, treenata kovaa ja antaa kehon omien hormonien jyllätä. sellaisella varovaisella "150kcal päivässä plussalla riittää ihan hyvin" menee helposti kehitystä hukkaan kun mennään vahingossa miinuskaloreilla. kunnolla vaan painetta kroppaan hiilareilla ja siististi isoa rautaa ylös.

jos nyt ajatellaan vaikka että toinen samoissa mitoissa oleva sälli nyt olisi oikein siististi kahdessa vuodessa nostanut painonsa vaikka 72 kiloon, eli suurehko kymmenen kilon lisäys vuodelle. ja sitten merkel joka nostanut painoaan 50 kiloa kahteen vuoteen. molemmille annetaan vaikka neljä kuukautta aikaa saada rasvaprosentiksi 10. mitä veikkaatte, kumpi on tässä kohtaa vahvempi suuremmalla lihasmassalla? itse veikkaisin tätä kovemmin painoa ottanutta.

Sorry OT bulkkauksen järkevyyteen en ota kantaa mutta ei videosta päätellen ikinä uskois että kaveri painaa 100kg, ennemmin 80kg.

Mä noin kuukausi sitten pidin parin videon perusteella pianaa ihan fiksuna kaverina mutta kyllä se ihan höpöhöpö ukko on.

Sorry OT bulkkauksen järkevyyteen en ota kantaa mutta ei videosta päätellen ikinä uskois että kaveri painaa 100kg, ennemmin 80kg.

Mä noin kuukausi sitten pidin parin videon perusteella pianaa ihan fiksuna kaverina mutta kyllä se ihan höpöhöpö ukko on.

Kummasti pienenee kun vieressä seisoo kolme metriä levee ukkeli

Illuusiota tehostaa myös se kun käet ei kasva mutta nyt kuulostaa jo selittelyltä

Eikä lähes 190cm pitkä ole yleensäkään mikään isokokoinen 100 kilosena :) Varsinkaan millään videolla.

Anteeks jos murran hennot mielenne, mutta 50kg kahteen vuoteen ei oo mikään mullistava juttu kasvuiässä ja varsinkin, kun lähtötilanne oli aikalailla lähes sairaalloisen laiha. Ehkä kitisijät ite ei vaan ole kehittyneet koskaan kunnolla..

Olisi kiva nähdä livenä, mutta itseä kiinnostaisi päästä ihan juttelemaan herran kanssa.
Mitä noiden miehen tavanneiden juttuja lukenut, niin kuulemma aika "down to earth" type of guy :)

Vaikka Richin jutut onkin välillä vähän "korkealentoisia", niin onhan se nyt vaan ihan hiton hieno persoona.

Back
Ylös Bottom