hahah, kiitettävä määrä kerralla, melkee kilo riisii keitettynä xD Hitto ku jaksaisi iteki syödä kunnol tärkkelyksiä. Väännätkö sä tollasii määrii joka ikinen päivä? :D4. 300 grammaa riisiä, 250 grammaa broileria
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hahah, kiitettävä määrä kerralla, melkee kilo riisii keitettynä xD Hitto ku jaksaisi iteki syödä kunnol tärkkelyksiä. Väännätkö sä tollasii määrii joka ikinen päivä? :D4. 300 grammaa riisiä, 250 grammaa broileria
Tulee vähän vanhojen ukkojen turhanpäivänen naputus mieleen... Sama juttu näissä "ei saa alottaa liian nuorena, koska kasvulevyt" mutuläpissä. Hyvä vaan että nuorena on tekemistä ja joku mihin kohdentaa energiaa.hahah, kiitettävä määrä kerralla, melkee kilo riisii keitettynä xD Hitto ku jaksaisi iteki syödä kunnol tärkkelyksiä. Väännätkö sä tollasii määrii joka ikinen päivä? :D
Mullehan tuo nyt on ihan sama mitä te jonnet teette, mutta etkai sää nyt helvetti väitä että 50kg kahdessa vuodessa painoa on normaalia/järkevää?Täyttä diibadaabaa
Mullehan tuo nyt on ihan sama mitä te jonnet teette, mutta etkai sää nyt helvetti väitä että 50kg kahdessa vuodessa painoa on normaalia/järkevää?
Toki täytyy huomioida, että 186cm/52kg kuulostaa eittämättä todella sairaaloisen laihalta(anorektikko?), vaikka sidoskudoksen ja luuston massa olisi kuinka pieni. Jos mahdollisesti takana on jo aijempia syömishäiriöitä, niin siirtyminen toiseen ääripäähän ei mielestäni ole järkevää. Muutenkin nämä kaikki herran mitat ja mittaukset haiskahtaa juuri niin helvetin epäilyttävältä kuin vain voi olla, joten itse pidän kaveria lähinnä cs-es-jonnena joka vain heittelee lukemia hatusta kiusatakseen pakkotoiston tosikkoja.
Summa summarum; Trolli tai ei, mielestäni kyseisen ruokavalion voisi toteuttaa helvetisti järkevämminkin. Enkä todellakaan usko näihin juttuihin että 50kg kahteen vuoteen ja melkein 190cm kaverin vyötärö ~80cm. Jos et roinaa, niin salli mun nauraa, ja jos roinaat 16v niin salli mun nauraa silloinkin.
Sori vielä offtopic: Merkel oletko sinä noissa Annalan Timon videoissa taustalla varmistamassa?
Sorry OT bulkkauksen järkevyyteen en ota kantaa mutta ei videosta päätellen ikinä uskois että kaveri painaa 100kg, ennemmin 80kg.
Mä noin kuukausi sitten pidin parin videon perusteella pianaa ihan fiksuna kaverina mutta kyllä se ihan höpöhöpö ukko on.
Varsinkaan millään videolla.