Rich Piana

Itsekään en usko että Pianalla on enää montaa vuotta elinaikaa edessään, mutta miehen puolustukseksi on sanottava että jotenkin ymmärrän asenteen. Kun koko olemassaolo, toimeentuloa ja identiteettiä myöden, on perustettu ulkonäköön jonka ylläpitoon on ainoa keino massiiviset lääkekuurit(joita on iän myötä pakko myös kasvattaa) niin mitä muutakaan vaihtoehtoa on. Satalasissa loppuun asti. Jos hyvin käy niin kaatuu saappaat jalassa eli kerrasta poikki esim. sydäri tmv. eikä esim pitkällistä riutumista sairaalassa hiljalleen kuihtuen tmv.

Ihan pelle kokoäijä, jutut on kuin joillain teini-ikäisellä... Eikä mun mielestä ole mikää saappaat jalassa lähtimistä, jos tappaa itsensä lääkkeillä :D Ihmeen pitkään on elänytkin tuolla tyylillä, no kohta saa, taas nuoret hyvän esimerkin miten tuossa leikissä loppujen lopuksi käy.

Ihan hyviä juttuja Pianalla on välillä. Omasta mielestä ei vaikuta mitenkää pelleltä muutenkaan. Välillä uhoaa liikaa mutta tollanen tyyli toimii jenkeissä markkinointiin hyvin.

Ihan pelle kokoäijä, jutut on kuin joillain teini-ikäisellä... Eikä mun mielestä ole mikää saappaat jalassa lähtimistä, jos tappaa itsensä lääkkeillä :D Ihmeen pitkään on elänytkin tuolla tyylillä, no kohta saa, taas nuoret hyvän esimerkin miten tuossa leikissä loppujen lopuksi käy.

Saappaat jalassa lähtemisellä tarkoitin sitä että niiden silmissä jotka ylpäätään Pianaa arvostaa, tämä jää muistoihin yhtenä massiivisimmista kehareista, ei siis minään 80 kiloiseksi kuihtuneena säälittävänä kyniksenä. Mutta näin käy vain jos lähtee kerrasta ja "isona".

Hyvin porukka arvostaa ihmisiä, jos 80 kg on automaattisesti säälittävä kynis :D Tyhjää on elämä jos kaikki on siitä kiinni mitä puntari näyttää. Onko Savolainen tällä hetkellä jotenkin säälittävä, kun yrittää pitää itsensä hengissä? Itse arvostan ainakin enemmän ihmisiä itsessään tai sitä että pääsee eroon jostakin "riippuvuudesta" kuin Pianaa, joka syö 25v lääkkeitä helvetisti ja pumppaa itsensä täyteen syntholia ja egoilee vitun paskalla itse tunnolla, jos ei olekkaan kaikkein painavin Olympia katsomossa :D.

Greg kovacs 190kg offilla, kuoli 44v. Hyviä juttuja ja sanojensa mukaan antaa kropankin levätä lääkkeistä. On tää Rick iso. Paljos tällä kiloissa painoo?

Ei Piana mitään taukoja lääkkeistä pidä. Näkeehän sen, ei koskaan kuihtumista ja äijä on yhtä iso vuodesta toiseen. Jos olis kuureista offilla niin kyllä siinä muodonmuutosta tapahtuisi.

Mutta kuten sanottua ymmärrän Pianaa. Kun on vuosia uhonnut netissä ja koko bisnes perustuu näihin 5% ja "what ever it takes" paskajauhantaan niin ei mikään ihme että on pakko pysyä isona läpi vuoden.

Mites jos Piana rakastaa tuota hommaa ja elää just niinku ite haluaa? Entä jos se on valmis siihen että henki lähtee aikaisemmin? Ei kai se oo niin säälittävää? Säälittävempää on elää koko elämä peläten kaikkea kun jokainen täältä lähtee kuitenkin.

Aika vitun sokea ja tietämätön saa olla jos luulee että tossa ei ole muutakuin synttoolia.

Pelkällä syntholillako se tekee hauiskääntöä 100 kilolla ja kp 39kg superina. Vaikka heijaten tekeekin niin tuskin kukaan pakkiksella tekee saman sarjan(linkkiä videoon jos tekee)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mites jos Piana rakastaa tuota hommaa ja elää just niinku ite haluaa? Entä jos se on valmis siihen että henki lähtee aikaisemmin? Ei kai se oo niin säälittävää? Säälittävempää on elää koko elämä peläten kaikkea kun jokainen täältä lähtee kuitenkin.

Mun sedällä oli paha diabetes ja se päätti että hillomunkkeja vedetään napa naukuen hamaan tappiin asti. Ei sitä pelottanut yhtään! Ihmeen pitkään se kyllä sinnitteli.

Back
Ylös Bottom