Rich Piana

Kuusi minuuttia yhtä lausetta hieman eri sanankääntein :).

10491288_10154285868145276_8751272534268348404_n.jpg

Rich pienan seuraava otsikko : Jos et vedä settiä , et ole mitään ..."

Miten niin? Sehän koko ajan nimenomaan toitottaa että mielummin ole vetämättä ja pysy natuna.
Koittaa vähä niinku selittää et jos sit kuitenkin päätät vetää niin hän antaa siihen tipsejä?

Kato noi videot läpi uudestaan ja pyydä isi suomentaa viereen

Miten niin? Sehän koko ajan nimenomaan toitottaa että mielummin ole vetämättä ja pysy natuna.
Koittaa vähä niinku selittää et jos sit kuitenkin päätät vetää niin hän antaa siihen tipsejä?

Kato noi videot läpi uudestaan ja pyydä isi suomentaa viereen

Kyl noita videoita oon seurannu jo pitkän aikaa , mut sä ajattelet vähä yksinkertasesti. Mun viesti oli tarkotettu osittain sarkastiseks , ymmärrän kuitenki jos se on vaikeaa.. Kyllähän se joo niin puhelee ,totta. Mutta eihän kaikki välttämättä silti sano mitä ajattelee ... Ja ei mulla edes ole mitään "settimiehiä" vastaan , mutta joskus sellane ylitsepursuava tekopyyhyskin alkaa kyllästyttää.

Kyl noita videoita oon seurannu jo pitkän aikaa , mut sä ajattelet vähä yksinkertasesti. Mun viesti oli tarkotettu osittain sarkastiseks , ymmärrän kuitenki jos se on vaikeaa.. Kyllähän se joo niin puhelee ,totta. Mutta eihän kaikki välttämättä silti sano mitä ajattelee ... Ja ei mulla edes ole mitään "settimiehiä" vastaan , mutta joskus sellane ylitsepursuava tekopyyhyskin alkaa kyllästyttää.

Ennen pilkkuu ei tuu välilyöntii.

(Koitin pitää vastauksen yhtä tärkeenä & asiapitosena kun sullakin oli)

Sarkasmi on tosiaan vaikea laji. Vain 5% ihmisistä on valmiita tekemään mitä tahansa saavuttaakseen sarkasminhallinnan mestaruustason!

Back
Ylös Bottom