Rich Piana

Jännä mitenkä nopeesti on ruvennut hiusraja karkaamaan ja nyt jo sitten ajellut kaikki hiukset pois... Saman kuun aikana tullu videoita jossa ihan reilusti hiusta edessä - harventunu - hiukset ajellu pois. :wtf: Eikai mitään syöpäjuttuja?

Jännä mitenkä nopeesti on ruvennut hiusraja karkaamaan ja nyt jo sitten ajellut kaikki hiukset pois... Saman kuun aikana tullu videoita jossa ihan reilusti hiusta edessä - harventunu - hiukset ajellu pois. :wtf: Eikai mitään syöpäjuttuja?

Nää videot on kuvattu jo ajat sitten ja ties milloin, ei oo mitenkään yhteydessä postauspäivään.

Mitähän vaadittais että tämä mies jättäis hormonit pois elämästään? Ilmeisesti sen lopettamisen tekee vain viikatemies. Tuntuu että jos tämä mies lopettais horkat niin mentaalipuoli ei kestäis vaan mies saattais romahtaa totaalisesti.

Enpä ole yhtä korniin hahmoon ihan vähään aikaan törmännyt ku tää hessu. Niin viimeisen päälle lähinnä johonkin keskenkasvuisiin teinipoikiin vetoava kävelevä kardiovaskulaarinen katastrofi. Ja vitun rumakin kaupan päälle. :D Kaikki "kovat" jutut pitää olla mukana kuvioissa. "Some MMA for cardio" - ja näytetään ku hakkaa säkkiä susipaskalla tekniikalla ihan päin vittua. Jätetty toki näyttämättä se kun tämä äärettömän kovan suorituskyvyn omaava atleetti piiputtaa 15 sekunnin takomisen jälkeen totaalisesti. Aika kova juttu kans toi 5% nutrition, samaa kuraa purkeissa ku kaikilla valmistajilla mut purkkien ulkoasu on Pianaa itteään. "Kill It". Ei saatana... :D :D :D

Miten toi sun kuvaukses poikkeaa muistakaan ton alan kehonrakentajista ja ihmisistä? Samaa paskaa ne purkit sisältää, oli niisä Pianan tai Cutlerin naama. Ja molemmat on aivan yhtä terveitä.

Enpä ole yhtä korniin hahmoon ihan vähään aikaan törmännyt ku tää hessu. Niin viimeisen päälle lähinnä johonkin keskenkasvuisiin teinipoikiin vetoava kävelevä kardiovaskulaarinen katastrofi. Ja vitun rumakin kaupan päälle. :D Kaikki "kovat" jutut pitää olla mukana kuvioissa. "Some MMA for cardio" - ja näytetään ku hakkaa säkkiä susipaskalla tekniikalla ihan päin vittua. Jätetty toki näyttämättä se kun tämä äärettömän kovan suorituskyvyn omaava atleetti piiputtaa 15 sekunnin takomisen jälkeen totaalisesti. Aika kova juttu kans toi 5% nutrition, samaa kuraa purkeissa ku kaikilla valmistajilla mut purkkien ulkoasu on Pianaa itteään. "Kill It". Ei saatana... :D :D :D

taidat olla kateeellinen koska et omaa Pianan 60cm jumalallisia käsivarsia? :dance2:

Niin siihen en kai varsinaisesti tarkemmin ottanut kantaa että poikkeaako kenestäkin kuinka paljon, kuten postistani voi ehkä tulkita. Toki en lajia ja persoonia niin tarkalti seuraakaan. Jos tulee mieleen joku yhtä dorkan oloinen ja urpomaskuliinisella imagella jne. ratsastava heppu, niin pistä toki linkkiä että saan nauraa lisää. Ja noiden lisäravinteiden suhteen, vähän samaa linjaa hain, melko korneilla kuvilla markkinoidaan. Ja eikös noiden tän hepun mukaan pitänyt olla just jotain uutta ja hienoa? Vai oionko päässäni tulkintoja liikaa mitä jäi mieleen siitä mitä kaveri itse on näistä uraauurtavista tuotteistaan etukäteen hehkuttanut?

Ja noi käsivarret. :D Joo totta munassa vaikka tappaisin tollasista. Kelpais ajella liha ulkona sivuikkunasta, autolla jota mulla ei ole. Huono puoli tommosissa bodarin kinkuissa on vaan siinä ku niillä ei tee mitään. Väsyy ja alkaa piiputtamaan vaan noissa homopainihommissa mistä niin kovasti tykkään. Mutta pilluuhan noilla toki tulis enemmän ku heppi kestää.

taidat olla kateeellinen koska et omaa Pianan 60cm jumalallisia käsivarsia? :dance2:

Nää on just näitä mihin mulla täällä forumilla menee ihan vitun totaalisesti hermot.. mä en niinkun enää erota onko tonkaan viestin kirjoittaja joku perus trollaaja vai oikeasti ihan vitun idiootti vammanen ihminen. Pitäs varmaa jossai vaihees poistua koko foorumilta totaalisesti ni ei tarvis vedellä herbeitä nenään joka pv urpojen ihmisten takia :D

Nää on just näitä mihin mulla täällä forumilla menee ihan vitun totaalisesti hermot.. mä en niinkun enää erota onko tonkaan viestin kirjoittaja joku perus trollaaja vai oikeasti ihan vitun idiootti vammanen ihminen. Pitäs varmaa jossai vaihees poistua koko foorumilta totaalisesti ni ei tarvis vedellä herbeitä nenään joka pv urpojen ihmisten takia :D

Vedä syvään henkeä ja ajattele päässäsi "Tämä on vaan Pakkotoisto. Tämä on vaan Pakkotoisto." :D

Back
Ylös Bottom