Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla taas meni maku tuon sun viestin yllä olevan videon myötä. Ennen on tuntunut ihan asialliselta jäbältä, mutta toi nyt oli ihan ihmeellistä tuubaa ja täysin ilman logiikkaa. Ai mitä sillä on väliä millä ne lihakset on hankittu kun isompi on voittaja ja sä oot luuseri? No mitä väliä sillä on jos mä ajan ranskan ympäriajon mopolla ja voitan. Vittu mitä luusereita kaikki muut. Ihmeellistä uhoamista. Urpo jätkä.tykkään kyllä tästä jäbästä, rehellistä tavaraa alkanu tulemaa ulos kun jätti mutantin ja alotti oman bisneksen.
Mulla taas meni maku tuon sun viestin yllä olevan videon myötä. Ennen on tuntunut ihan asialliselta jäbältä, mutta toi nyt oli ihan ihmeellistä tuubaa ja täysin ilman logiikkaa. Ai mitä sillä on väliä millä ne lihakset on hankittu kun isompi on voittaja ja sä oot luuseri? No mitä väliä sillä on jos mä ajan ranskan ympäriajon mopolla ja voitan. Vittu mitä luusereita kaikki muut. Ihmeellistä uhoamista. Urpo jätkä.
Miten noinkin yksinkertainen analogia voi mennä ohi, että viuvahtaa? Eihän tässä vertauksessa ollut kyse siitä ONKO SILLÄ VÄLIÄ miten sen on hankkinut. Vaan siitä oli kyse, että jos näät helvetin hienon lambon kadulla. Niin eikö se enää ole helvetin hieno auto, jos saat tietää että tyyppi on hankkinut sen olemalla rikollinen? Sama asia kun näät jossain todella hienon fysiikan jollain tyypillä, tuleeko siitä fysiikasta huonompi tai rumempi heti kun saat tietää tyypin roinanneen?Tuo oli hölmö vertaus, että sillä ei ole mitään väliä onko hankkinut Lamborginin olemalla rikollinen vai ei. Mitäs helvettiä. Ja kummaa" keinolla millä hyvällä" -juttua nyt. Ja mikä itseisarvo ja automaattinen paremmuus jollain auton nopeudella tai käden paksuudella on, mistä toisen ihmisen pitäisi tuntea itsensä jotenkin huonommaksi. Jos roinaamista puolustaa niin olisivatko "kovaa työtä vaatii kuitenkin" tms. argumentit parempia kuitenkin.
ja tämän taki ostat sitten hänen tulevia tuoteitta ei pahalla sua on kusetettu tai tullaan siis kusetamaan hyvä mainos mies jossei muuta tuo rich pianatykkään kyllä tästä jäbästä, rehellistä tavaraa alkanu tulemaa ulos kun jätti mutantin ja alotti oman bisneksen.
Miten noinkin yksinkertainen analogia voi mennä ohi, että viuvahtaa? Eihän tässä vertauksessa ollut kyse siitä ONKO SILLÄ VÄLIÄ miten sen on hankkinut. Vaan siitä oli kyse, että jos näät helvetin hienon lambon kadulla. Niin eikö se enää ole helvetin hieno auto, jos saat tietää että tyyppi on hankkinut sen olemalla rikollinen? Sama asia kun näät jossain todella hienon fysiikan jollain tyypillä, tuleeko siitä fysiikasta huonompi tai rumempi heti kun saat tietää tyypin roinanneen?
Miten toi autojuttukin oli muka noin vaikeeta tajuta? Eihän siinä nyt puhuttu mitään mistään vitun auton nopeuden tai käden paksuuden itseisarvoista. Autovertauksessa haettiin sitä, että jos kaksi tyyppiä kisaa ja toinen voittaa. Häviäjä vinkuu: "nyyh hävisin ku sulla on turbo mut mulla ei" niin pointti tossa jutussa on, että sillä häviäjälläkin on mahdollisuus hankkia se turbo jos haluaa. Mutta jos ei halua hankkia, niin turha sitten itkeä kun ei pärjää.
En ota kantaa noihin Pianan mielipiteisiin, mutta ihmeellisen hyvin tuntu menevän ohi nuo pääasiat niistä mielipiteistä.
Sama asia kun näät jossain todella hienon fysiikan jollain tyypillä, tuleeko siitä fysiikasta huonompi tai rumempi heti kun saat tietää tyypin roinanneen?
.
- - - Updated - - -
ja tämän taki ostat sitten hänen tulevia tuoteitta ei pahalla sua on kusetettu tai tullaan siis kusetamaan hyvä mainos mies jossei muuta tuo rich piana