Rich Piana

Kerrankin ihan fiksua tekstiä Pianalta. Tottakai lihakset voivat kasvaa ilman aineitakin isoiksi. Joku classicin painorajasysteemi ei todellakaan määrittele mikä on mahdollista puhtain paperein. Sitäpaitsi, eikös se Ronniekin sano olevansa natu? miksi epäilette sen valehtelevan...

Menin kerran kesälomalla yhden tuppukylän koulun yhteydessä olevalle kuntosalille rautaa möyhentämään. Olin siinä potraa poikaa kun pihalle kurnautti traktori josta ulos hyppäsi nuori jantteri joka tuli myös salille. Kaveri meni kylmiltään, haalarit päällä ja kumisaappaat peltotöiden jäljiltä jalassa tekemään penkkiä. Heti ensimmäisenä hän latasi tankoon 125 kiloa ja rupesi perkules tekemään sillä sarjoja. Teki yhden hyvän setin, puisteli mulle päätään ja totesi, että "ei oikein kulje tänään". Lähti veke ja minä jäin sinne tyrmistyneenä jumppaamaan. Mistä helkkarista se oli sellaiset voimat kehittänyt? Ihan tavallisen näköinen mies. Joten, ihan noin periaatteessa, vaikka en ole kuunaan sellaista ihmettä omin silmin nähnyt, voi se joku pystyä natunakin kehittämään mighty muskelitkin. Kenties kuka ties.

Piana on kyllä siitä hurja äijä, että se on vuodesta toiseen jatkuvasti vitun isossa kunnossa ja vitun kireänä. Herra tosiaan ei tunnu kovinkaan paljon roinan kanssa himmailla, koska koskaan ei ole pehmentynyt ja kasaan mennyt

Näyttääkö se sinusta siltä? Videota pukannut jo vuosien pätkän joka viikko ja aina yhtä paineinen/järkyttävän iso/kireä. Piana onkin sitten erikoinen kaiffari jos pystyy kunnon tauolla näyttään samalta mitä aina. Ainakin pianan yksi lisävalhe on uponnut yhteen pakkislaiseen :D

Näyttääkö se sinusta siltä? Videota pukannut jo vuosien pätkän joka viikko ja aina yhtä paineinen/järkyttävän iso/kireä. Piana onkin sitten erikoinen kaiffari jos pystyy kunnon tauolla näyttään samalta mitä aina. Ainakin pianan yksi lisävalhe on uponnut yhteen pakkislaiseen :D
Sä kuvittelet että parikyt vuotta dropittanut äijä joka treenaa ja syö kun mielipuoli kuihtuu kasaan samantien? Kato Lee Priestiä, kato Dennis Jamesia. Kaikki pienenee jonkin verran aktiiviuran jälkeen mutta en usko että kellään näistä on 24/7 puol apoa kierrossa.
Ps. Munakas tais meinata että Piana pitää kunnon taukoja kuurien välillä ei sitä etteikö dropittais enään ollenkaan.

Eihän se siltä NÄYTÄ, että olisi koskaan offilla ollut. Videolla mies sanoo, että muut ihmiset eivät sitä välttämättä huomaa, mutta itse huomaa sen kyllä.

Ehkä olen sinisilmäinen, mutta edelleenkin haluan uskoa tähän perinteiseen "toiset on lahjakkaampia kuin toiset" ajattelumalliin. Se, että minä tai sinä kutistuisin offilla alkuperäisiin mittoihin, ei tarkoita, etteikö joku toinen kaveri kykenisi säilyttämään kokoaan lähes täydellisesti.
Richin sanoja lainatakseni:

"Just because you can't do it doesn't mean it can't be done" ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En nyt katsonut sitä videoa mutta eikö se sanonut että pitää 1-3 kk taukoja? Kuukauden tauko ei ole mitään, ja jos vielä HCG:tä vetää niin ei kyllä kuukaudessa mitään eroa huomaa. Itse en usko että se pitää mitään taukoja tai ei ainkaan yli kuukauden taukoja. Kukaan ei pysy samankokoisena/samassa kunnossa sen jlkeen kuin on lopettanut, vaikka se varmasti olisi tuplasti isompi kuin moni hc-käyttäjä kuin lopettaa niin kyllä se lihaspaine aika nopeasti katoaa ja lihakset pikkuhiljaa

Olin aluksi Pianan vihaaja mutta on tässä on pikkuhiljaa "nöyrtynyt" faniksi kun on selaillut videoita laajasti läpi ja ennenkaikkea perehtynyt miehen historiaan.
Pianalla on varsin paljon hyvää informaatiota ja helppoa kuunneltavaa. Uusia videoita odottaa aina innolla!

Joo, nyt voin itekin myöntää, että vähän ampui ylitte tällä kertaa :D
Pointti varmaan mitä ontuvasti haki takaa on se, että välttämättä ei heti kannata tuomita roinaajaksi, jos sattuu näkemään, jonkun itseään selkeästi kovemmassa kunnossa olevan tyypin. Niitä tyyppejä kun vain sattuu löytymään, joille ne ylivertaiset geenit ovat siunaantuneet :(

No kokemuksella oppii aika hyvin näkemään jo päältä kuka "roinaa" :) Jos sillä tiedolla nyt jotain merkitystä on . Itse korkeintaan tsekkaan , että jahas valittu tämä tie ja se siitä .Kyllä sen eron huomaa aika ripeesti. Paksuus lihaksissa ihan eri tasolla esim. Mutta so not ? Valintojahan nämä tiet ovat

Vaikka pianalta tuleekin välillä tämmösiä ylilyöntejä ja bullshitti videoita, on kaverin mentaliteetti ja ajatusmaailma kuitenkin kohallaa ja vaatii kyllä ballsseja (vaikka kuinka olis 25 vuodessa surkastunu :D ) olla täysin rehellinen lääkehistorian ja muiden ei niin puhuttujen asioiden suhteen. :thumbs:

Back
Ylös Bottom