Rich Piana

Antakaa duden tehä niinkuin haluaa.. ei varmaan kiinnosta jos pari nettininjaa vikisee foorumilla.

No vaikuttaahan toi vähän lapsen ajatusmaailmaan jämähtäneeltä, mutta on myös hyvällä tuulella kaikissa videoissaan. Ei kai tässä sitten pitäisi olla muuta kuin tyytyväinen ton puolesta.

Äijällä 2 keittiötä - ei kokkaa

Baari - ei juo

Koriskenttä - ei pelaa korista

:D

Eiköhän tuola ihan kivoja pilleri/jauhobileitä kuule pidetä isommallakin köörillä, joten noi kaikki mestat tod näk on kyllä käytössä välillä. Jos toi äijä nyt tolla videolla sanoo, että ei juo plaa plaa plaa niin tolla ukolla menee ihan mitä vaan. Onhan se jo monesta paikasta jo tuttu juttu, että kisaavat pro ukotkin on kunnon kipulääke/sedatiivi/stimulantti päitä. Ei siihe hauskanpitoo viinaa tarvi… ei todellakaan.

No vaikuttaahan toi vähän lapsen ajatusmaailmaan jämähtäneeltä, mutta on myös hyvällä tuulella kaikissa videoissaan. Ei kai tässä sitten pitäisi olla muuta kuin tyytyväinen ton puolesta.

:face: ei varmaa lapsen ajatusmaailman tahkottais tommost hilloo. Kaveri on vitun kova businessmies ja tääl nettisankarit kertoo kuinka on lapsen tasolla....

Jaahas lisää vihaajia ilmaantunut ketjuun.
Täytyy sanoa, että olen aidosti yllättynyt siitä, kuinka paljon mielipahaa nämä Richin day in the life -videot ovat aiheuttaneet.

Olen köyhä kuin kirkonrotta ja voin täysin rehellisesti myöntää, että olen kateellinen, kun en ole yhtä hyvin toimeentuleva ja menestynyt kuin tämä herra näissä videoissa.
Ei minulla siitä huolimatta ole mitään syytä alkaa vihaamaan toista vain sen takia, että se on tehnyt enemmän asioita oikein kuin minä ja omalla toiminnallaan ansainnut tuon statuksensa.

ei varmaa lapsen ajatusmaailman tahkottais tommost hilloo.
Ehkä ymmärsit väärin, koska en tarkoittanut, että olisi älyllisesti lapsen tasolla (vaikka ei ihan ruudinkeksijältäkään vaikuta). Vaan pikemminkin sitä, että kaveri elää nelikymppisenä suurella hartaudella sellaista elämää josta suurin osa meistä olisi haaveillut varhaisteiniikäisinä (ja kenties haaveilee vieläkin?).

Ehkä ymmärsit väärin, koska en tarkoittanut, että olisi älyllisesti lapsen tasolla (vaikka ei ihan ruudinkeksijältäkään vaikuta). Vaan pikemminkin sitä, että kaveri elää nelikymppisenä suurella hartaudella sellaista elämää josta suurin osa meistä olisi haaveillut varhaisteiniikäisinä (ja kenties haaveilee vieläkin?).

Onks sille joku standardi et 4kymppisenä pitää elää jotain harmaata konservatiivielämää? Sitä paitsi noi videot on aika pinnallista kulissia eikä kyllä oikeesti kerro minkä ikäisen mentaalisella latauksella hän elää elämäänsä. Showmies ja show päällä aika usein. En tajuu ollenkaan mitä koitat sanoo.

Onks sille joku standardi et 4kymppisenä pitää elää jotain harmaata konservatiivielämää?
Ei tietenkään. Aivan sama mulle vaikka pukeutuisi naiseksi, antaa kaikkien kukkien kukkia. Alkuperäinen kommentini oli vain oma huomioni "a day in the life" videoissa esitetystä Richin elämäntyylistä. En ymmärrä edes miksi joku alkuperäisestä kommentistani tuohtui.

Sitä paitsi noi videot on aika pinnallista kulissia eikä kyllä oikeesti kerro minkä ikäisen mentaalisella latauksella hän elää elämäänsä. Showmies ja show päällä aika usein. En tajuu ollenkaan mitä koitat sanoo.
Jos kerta sanot niin. Mä olen Richin videoista ymmärtänyt, että hän juuri yrittää olla niillä aito itsensä ja tuoda esiin ajatuksia joista muut bodybilderit julkisuudessa vaikenevat?

Ja siis sen verran vielä lusikkaa soppaan, että jos itellä olisi rahaa tollee millä mällätä ni vittu todellaki laittaisin ihan samallailla haisemaa ja eläisin niin saatanan leveesti. Ja ne jotka sitten tahtovat vikistä ajattelisin oman pääni sisällä että vetäkää kuivat vitun rupikonnat. Mikä vittu jengiä vaivaa, että pitää alkaa itkemää jonkun saatanan rikkaan ukon luksus elämästä mihin kuuluu kaiken maailman turhimus juttujaki millä kyseinen henkilö ei tee mitään. Kerranhan täälä eletää ja jos vaa mahdollista ni antaa palaa vaan.

Jos kerta sanot niin. Mä olen Richin videoista ymmärtänyt, että hän juuri yrittää olla niillä aito itsensä ja tuoda esiin ajatuksia joista muut bodybilderit julkisuudessa vaikenevat?

Sul menee puurot ja vellit vähän sekasin.
Hän kertoo faktatasiat niin kuin ne on eikä kiertele ja kaartele kuten muut koska sponsorit, maine jne.

Mutta mitä tulee tohon 5% hommaan ja muuhun swagin kasvattamiseen niin kyllähän noista sokeekin näkee että paljon on showta.

Jaahas lisää vihaajia ilmaantunut ketjuun.
Täytyy sanoa, että olen aidosti yllättynyt siitä, kuinka paljon mielipahaa nämä Richin day in the life -videot ovat aiheuttaneet.

Olen köyhä kuin kirkonrotta ja voin täysin rehellisesti myöntää, että olen kateellinen, kun en ole yhtä hyvin toimeentuleva ja menestynyt kuin tämä herra näissä videoissa.
Ei minulla siitä huolimatta ole mitään syytä alkaa vihaamaan toista vain sen takia, että se on tehnyt enemmän asioita oikein kuin minä ja omalla toiminnallaan ansainnut tuon statuksensa.

Ei herätä ainakaan minussa minkään sortin mielipahaa. Näitä on hauska katsella ja kuunnella Mörri Möykyn levottomia juttuja. En ihaile, en ole katea, en ajattele pahasti, en edes alentuvasti, mutta saanen olla lievästi huvittunut ja välillä jopa hämmästynyt? Jos sen sanoiksi muotoileminen aiheuttaa toisille mielipahaa, voin toki pitää mölyt pienessä mahassanikin ja ryhdyn äänettömäksi yhtiömieheksi. Vai mitä sanoo Munakas?

Eipä täälläkään Piana herätä mitään kateutta tai vihaa. Ja elän kuntoutus eläkkeellä, eli ei ole rahaa mällätä, mutta eipä harmita yhtään näitä videoita katsoessa. Hän on kuitenkin tehnyt rahat bisneksillä ja nyt laittaa sitä takaisin kiertoon. Ja mistäs sitä tietää, voihan tuo talo olla velaksi ostettu tai vaikka vuokrattu. Jos sitä vihaa ja kateutta haluaa purkaa, niin mieleeni ainakin tulee heti muutama Suomalainen politiikko sekä esim. erään konkurssiin ajautuneen yhtiön miljoonapalkkaa saanut toimitusjohtaja, ei Piana.

Päinvastoin pidän näistä Pianan videoista ja mielestäni hänellä on erittäin hyvä, selkeä ja asiallinen ulosanti. Joku jo mainitsikin, Piana esiintyy aina hymyillen ja hyvällä tuulella ja tuntuu erittäin lähestyttävältä kaverilta, vaikka ulkonäkö nyt on "massasta poikkeava". Monet urheiljat ja Pro bodarit voisivat ottaa mallia kaverista. En nyt varmaan hänen bestiksensä olisi, mutta mielelläni heittäisin jotain treeni läppää hänen kanssaan. Ja tuo "A day in life of Rich Piana" videosarja on mielestäni show meiningillä tehty, MTV Cribs tyyliin, miten isolla maailmalla eletään.

Ei herätä ainakaan minussa minkään sortin mielipahaa. Näitä on hauska katsella ja kuunnella Mörri Möykyn levottomia juttuja. En ihaile, en ole katea, en ajattele pahasti, en edes alentuvasti, mutta saanen olla lievästi huvittunut ja välillä jopa hämmästynyt? Jos sen sanoiksi muotoileminen aiheuttaa toisille mielipahaa, voin toki pitää mölyt pienessä mahassanikin ja ryhdyn äänettömäksi yhtiömieheksi. Vai mitä sanoo Munakas?

Listen to this nigga!

Kyllähän yksi syy, miksi tästä jäbästä jollain tasolla pidän, on tuo tietynlainen kornius. Kelatkaa nyt! Äijällä on paljon kokemustietoa bisneksestä ja bodauksesta, mutta on samalla muovilla täytetty rinta-hauispelle, jolla on asennetta, tai "asennetta", enemmän kuin kourallisella ammattitappelijoita! Saako Ritsi käyttää rahansa mihin lystää? Hell yeah! Saako ihmiset naureskella sille, ettei raha kovin usein tuo tyyliä? Hell yeah! Ritsin kaltainen karikatyyri rippais Munakkaan kaltaisilta "en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin" -kannanottajilta headin off (kuvainnollisesti, tietysti - ja tää pitää lausuu sellasel Mörri Möykky -äänel), jos saisi tietää, että joillain menee noin pahasti ihon alle Ritsin tekemisten katsominen parodiahorisontista, mikä on ihan oleellinen, sallittu ja toivottu näkökulma.

Muuten ihan samaa mieltä, paitsi en mä voi tietää mitä ja millä tavoin Munakas näihin Ritsin juttuihin loppuviimeksi suhtautuu. Ehkä vain 5% voi tietää?

Rich ei takuuvarmasti olisi tuossa, jossa olisi ollut koko elämänsä sellainen "anteeksi mutta täs mää ny olisin" -tyylinen hissukka. Porukka haluaa välillä katsoa videoita, joissa asiat on esitetty viihteellisesti eikä hajuttomasti ja mauttomasti pelkästä tieteen näkulmasta ja toki vähällä omakohtaisella kokemuksella. Rich Pianan kaltaisille jannuille on ehdottomasti tilauksensa... Ja jos rehellisiä ollaan, niin Rich puhuu yllättävän monesta asiasta aika hemmetin järkevästi.

Ihan oma juttunsa sitten on Bostin Loyd, joka perustaa koko suosionsa siihen, miten paljon Syntholia ja muuta roinaa hän kertoo käyttävänsä. Menkää mihin tahansa Bostinin kuvaan lukemaan kommentteja, niin siellä 75-kiloiset nuorukaiset kyselee innoissaaan DNP:stä, Syntholista, peptideistä ja myostatiiniblokkereista, ja saavat niihin vastauksia 85-kiloisilta Bostin-faneilta. :face:

edit:

Richin sisko:

Bitch Rihanna

k9idDSe.gif

Back
Ylös Bottom