Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äijällä 2 keittiötä - ei kokkaa
Baari - ei juo
Koriskenttä - ei pelaa korista
:D
Äijällä 2 keittiötä - ei kokkaa
Baari - ei juo
Koriskenttä - ei pelaa korista
:D
No vaikuttaahan toi vähän lapsen ajatusmaailmaan jämähtäneeltä, mutta on myös hyvällä tuulella kaikissa videoissaan. Ei kai tässä sitten pitäisi olla muuta kuin tyytyväinen ton puolesta.
Ehkä ymmärsit väärin, koska en tarkoittanut, että olisi älyllisesti lapsen tasolla (vaikka ei ihan ruudinkeksijältäkään vaikuta). Vaan pikemminkin sitä, että kaveri elää nelikymppisenä suurella hartaudella sellaista elämää josta suurin osa meistä olisi haaveillut varhaisteiniikäisinä (ja kenties haaveilee vieläkin?).ei varmaa lapsen ajatusmaailman tahkottais tommost hilloo.
Ehkä ymmärsit väärin, koska en tarkoittanut, että olisi älyllisesti lapsen tasolla (vaikka ei ihan ruudinkeksijältäkään vaikuta). Vaan pikemminkin sitä, että kaveri elää nelikymppisenä suurella hartaudella sellaista elämää josta suurin osa meistä olisi haaveillut varhaisteiniikäisinä (ja kenties haaveilee vieläkin?).
Ei tietenkään. Aivan sama mulle vaikka pukeutuisi naiseksi, antaa kaikkien kukkien kukkia. Alkuperäinen kommentini oli vain oma huomioni "a day in the life" videoissa esitetystä Richin elämäntyylistä. En ymmärrä edes miksi joku alkuperäisestä kommentistani tuohtui.Onks sille joku standardi et 4kymppisenä pitää elää jotain harmaata konservatiivielämää?
Jos kerta sanot niin. Mä olen Richin videoista ymmärtänyt, että hän juuri yrittää olla niillä aito itsensä ja tuoda esiin ajatuksia joista muut bodybilderit julkisuudessa vaikenevat?Sitä paitsi noi videot on aika pinnallista kulissia eikä kyllä oikeesti kerro minkä ikäisen mentaalisella latauksella hän elää elämäänsä. Showmies ja show päällä aika usein. En tajuu ollenkaan mitä koitat sanoo.
Jos kerta sanot niin. Mä olen Richin videoista ymmärtänyt, että hän juuri yrittää olla niillä aito itsensä ja tuoda esiin ajatuksia joista muut bodybilderit julkisuudessa vaikenevat?
Jaahas lisää vihaajia ilmaantunut ketjuun.
Täytyy sanoa, että olen aidosti yllättynyt siitä, kuinka paljon mielipahaa nämä Richin day in the life -videot ovat aiheuttaneet.
Olen köyhä kuin kirkonrotta ja voin täysin rehellisesti myöntää, että olen kateellinen, kun en ole yhtä hyvin toimeentuleva ja menestynyt kuin tämä herra näissä videoissa.
Ei minulla siitä huolimatta ole mitään syytä alkaa vihaamaan toista vain sen takia, että se on tehnyt enemmän asioita oikein kuin minä ja omalla toiminnallaan ansainnut tuon statuksensa.
Ei herätä ainakaan minussa minkään sortin mielipahaa. Näitä on hauska katsella ja kuunnella Mörri Möykyn levottomia juttuja. En ihaile, en ole katea, en ajattele pahasti, en edes alentuvasti, mutta saanen olla lievästi huvittunut ja välillä jopa hämmästynyt? Jos sen sanoiksi muotoileminen aiheuttaa toisille mielipahaa, voin toki pitää mölyt pienessä mahassanikin ja ryhdyn äänettömäksi yhtiömieheksi. Vai mitä sanoo Munakas?