"RHP"-ohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No te ihmettelette, että joku ei saa 50kg rinnalle.

Itse olin kerran salilla ja sinne tuli joku jääkiekkoporukka valmentajansa kanssa. Tyylejä löytyi kaikkia erilaisia ja valmentaja oli tosi iloinen :rolleyes:

No kaiken kruunasi henkilö joka painoi ilmeisesti about. 40kg eikä saanut 20kg tankoa ylös.... ja olivat kai 15-vuotiaita.

Mutta muistaakaa, että kaikki jostain aina aloittaa ;) Tärkeintä on vaan, että löytää itselleen sopivat painot

:puntti:

Jos et sitä kulmasoutua takareisien takia pysty tekemään, niin voisihan sitä ikäänkuin periaatteessa ikäänkuin mahdollisesti harkita ehkä tekevänsä käsipainojen kanssa sen kulmasoudun ikäänkuin.

Joo ei se 50kg noussut rinnalle, 40kg meni just ja just... Vedän sitten kyykyn pienemmillä painoilla.

Ja triz, en oikeen ymmärtänyt mitä se auttaa tehdä sama liike käsipainoilla (joita mulla ei muuten edes ole).

Kiitos kaikille avusta.

Joo ei se 50kg noussut rinnalle, 40kg meni just ja just... Vedän sitten kyykyn pienemmillä painoilla.

Ja triz, en oikeen ymmärtänyt mitä se auttaa tehdä sama liike käsipainoilla (joita mulla ei muuten edes ole).

Kiitos kaikille avusta.
Ku teet tangolla nii kumarrut sillee että tuntuu takareisissä, ku teet käsipainoilla nii nojaat toisella jalalla penkkiin.

Anteeksi urpoiluni, mutta nyt joku saatana selittää ilman provoilua tai vittuilua, miten ei voi tehdä kulmasoutua, jos mave, kyykky yms. onnistuu. :|

Askelkyykky ja bulgarialainen kyykky onnistuu ainakin tehdä käsipainoilla (haulla luultavasti löytyy opastusta molempiin liikkeisiin) Tämä siis Traine123:lle
Minkäpainosia kässäretä suosittelet tuohon bulgarialaiseen, kun elopaino mulla ~70kg ja takakyykyn kympin sarjoissa 75kg:tä käyttäny?

Etunojapunnerrukset painoja selässä, leuanvedot, bulgarialainen split kyykky, pohjenousut, pystypunnerrus ja hauiskääntö olis nyt ohjelmassa kunhan isompia kässäreitä sais. Dippiäkin vois tehä, jos jaksais lähtee erääseen ulkoliikuntapaikkaan.

Anteeksi urpoiluni, mutta nyt joku saatana selittää ilman provoilua tai vittuilua, miten ei voi tehdä kulmasoutua, jos mave, kyykky yms. onnistuu. :|
Mave ei onnistu kunnolla ja takakyykky menee korko kantapään alla (reidet lattian tasoon), etukyykky ei oikeen onnistunu ku nojautuu sillon liikaa eteenpäin :P

No mutta saan leuanvetotangon ja tankotelineen niin pitäis treenin onnistua. Ja tietysti myös venyttelen niin onnistuu muutkin liikkeet tulevaiseuudessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom