Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jullen kaltaiset kupparit pärjää ihan hienosti ja voi ilmeisen paksusti tekemättä mitään, ja jatkuvasti saa ilmaisen hoidon ja lääkkeitä piisaa et homma skulaa pehmeesti. Sä saat olla mitä mieltä siitä hommasta tahansa, ja me muut saadaan olla toista mieltä. Siinä se suomen hienous on, sä paheksut sitä että me ajatellaan kyynisesti, me ajatellaan et on päin vittua et tuollaisia elätetään, ja julle, se nyt vaan bailas ja kuoli.

En ole tän pöhkön elämää se kummemmin seuraillu,mutta ei toi ainakaan sivullisen silmissä mitenkään hienosti pärjänny.

Olen mäkin teitä eli meitä jotka tekee.

Muuta Brasiliaan siellä ei kato hoideta huono-osaisia. Sopii paremmin miehen arvoihin.. Siellä voi hakeutua vaikkapa erikoisjoukkojen poliisiksi jotka pääsee ihan konkreettisesti ampumaan köyhiä lapsia. Mitäs parveilee jaloissa. Sivistysmaa

En väittänytkään ettet tekisi, väitin että vain paheksut meitä jotka ei välitä tuksun kaltaisista.

En kyllä ymmärrä mitä samaa on siinä ettei välitä sekakäyttäjästä joka on syntynyt kultalusikka perseessä kodittomiin lapsiin jota pitäisi tappaa. Koita nyt hyvä mies ymmärtää että ne lapset on viattomia tuksut on vain vitun tyhmiä.

Rauha rauha:) siis en mäkään välitä sellaisista. Mä en myöskään välitä helvetin kovasta verotuksesta. Mä vaan olen sitä mieltä että jopa tuksuttimilla on ihmisarvo. Ja mä muistan miltä tuntuu kun omia läheisiä on kuollut ja kavereita ja niin edelleen.. Ja ajattelen ja ajattelin että mitkä fiilikset esim Julia Tukiaisen äidillä on ku se sen löysi..

En ihannoi köyhiä tai muuten elämänsä ryssiviä. En tykkää sellaisesta meiningistä. Mutta en mä ole iloinen kenenkään kuolemasta. Mun mielestä kiteyttää voisi täten: ikävä juttu että ihminen kuolee. Joskus siitä todellakin saa syyttää itseään että niin käy. Ikävä läheisille. Surullinen tapaus ja ei siinä hyvää ole. Sääli että toisille elämä ei ehdi oikeastaan koskaan alkaa. Oli se omaa tai muiden kusipäistä luonnetta silti ikävää että näin kävi..

En hyväksy tollasta elämäntapaa mutta kuolema on liian lopullinen seuraus siitä.. Silti. En usko että koskaan kokonaan päästään tälläisistä lieveilmiöistä eroon. Maailma on epätäydellinen ja sinne mahtuu pari tuksua sekaan.

Siis sääli että näin lopullinen rangaistus.. Oisi elämänsä paremminkin voinut elää mutta silti.
Surullista et toisille käy näin.

Itsehä olen "mielissäni" siitä että ihmisiä, jotka eivät vaikuta mitenkään minun elämään, menehtyy pois tästä maailmasta. Olisihan se ikävää kun kukaan ei kuolisi, tai eläisi satoja vuosia ja suomessakin olisi vaikka 100 miljoonaa ihmistä. Vanhimmat satoja vuosia vanhoja. Ei olisi hyvä se. En menisi menehtyneiden läheisille tätä hehkuttamaan, mutta en myöskään esittämään tekopyhää. Sellaisten henkilöiden menehtyminen ei sureta yhtään, jotka on ryypänny/vetäny huumehia elämäsä, nostanut tukia vain koska eivät kykene työntekoon jatkuvan humalan vuoksi, haitannut muiden ihmisten elämää merkittävästi yms. Ottaen nyt huomioon että kyseinen henkilö myöskään ei ole millään tavoin yrittänyt hakeutua hoitoon yms.

En ota kantaa nyt Tuksun kuolemaan, mutta en minä siitäkään surullinen ole.

Siis sääli että näin lopullinen rangaistus.. Oisi elämänsä paremminkin voinut elää mutta silti.
Surullista et toisille käy näin.

Palkinnolta tuo itse kuolleelle vaikuttaa. Jos elämä on tuskaa, jota päivittäin lieventää niin parempi on päästä pois.

R.I.P.

Mikhail Kalashnikov - Wikipedia, the free encyclopedia :(
ak47.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En jaksa alkaa väittelemään aiheesta, mutta tuskimpa oli ainut, kuka tohon aikaan piriä veti. Savolainenkin käytti ysärillä.

Niin käytti, en mä tuomitsekkaan ketään, varsinkaan kun Mäntyrannan aikaan se ei ollut kiellettyä. Kirjoitin vähän harhaanjohtavasti tuon viestin.

Eikös toi Schumi vetäny merkittämättömällä reitillä johonkin kallioon päänsä? Pisti miettimään että itekku joskus talvella käyn laskettemassa niin kovasti yrittäny pysyä kaverin perässä mettäreiteillä. Monesti aika pahasti törmänny puuhun tms, näillä 100kg massoilla ei jarrutuskaan onnistu ihan heti :D Jätetään ketterämmille ne kikkailut..

Suositut

Back
Ylös Bottom