Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En ymmärrä miksi sekakäyttäjärikollisen kuolemaa pitäisi surra, myöntänyt kusettaneensa suomen valtiolta rahaa vitusti ja käyttänyt kaikki saadut tsäänssit väärin jatkamalla sekoiluaan vaikka lääkärit on monesti pelastanut henkensä, lisäksi pahoinpidellyt tuntemattomia. Suretteko te kaikkia sekakäyttäjiä vai vain niitä jotka ovat saaneet pärstänsä lehteen? Ei ole kyse saavuttiko perheidylliä vai ei vaan siitä että on järjestelmällisesti kussut kaiken sen mitä suomen valtio antaa.

Noita sekakäyttäjiä, alkoholisteja ja sossun rahoilla eläviä on puol Suomea täynnä. Monta täällä pakkiksellakin. En mä niiden kuolemaa henkilökohtaisesti sure mutta on aika hiton mautonta toivoa jonkun kuolemaa tai masennusta. Eiköhän aika moni elämässään sekoile mutta siitä ei vaan lue seiskan sivuilla. Jos sitä seiskaa on pakko lukea niin kädessä on sellanen toiminto kun sivun kääntäminen jos ei tuksu uutiset kiinnosta. Pedofiileille voi kuolemaa toivoakkin mutta jonkun seiska julkkiksen itsemurhaa toivovat tai kuolemalle naureskelijat on pahasti kieroon kasvaneita mulkkuja.

Mun mielestä on todella epäkorrektia toivoa kuolemaa sairaalle ihmiselle. Ei niille voi sanoa ettei käyttänyt mahdollisuuksiaan hyväksi.. Mites vitussa käyttää, kun ovat niin kujalla ettei sieltä niin helposti vain nousta!
Mitä jos itte kusisit elämäs esim. masennuksen vuoksi.. ja tekisit psykoosissa kaikkea tyhmää, niin ihmiset toivois sun kuolemaa? Niimpä.

Tuksuilla on varmasti ollut niin kova elämä että pitäisi jotain vitun sääliä antaa, kauhea lapsuus kasvaa sikarikkaangullenbergin perheessä. Ilmankos on ruvennut sekakäyttäjiksi, kyllähän nyt jokaiselle pitäisi antaa "toinen" mahdollisuus:)

Mun mielestä on todella epäkorrektia toivoa kuolemaa sairaalle ihmiselle. Ei niille voi sanoa ettei käyttänyt mahdollisuuksiaan hyväksi.. Mites vitussa käyttää, kun ovat niin kujalla ettei sieltä niin helposti vain nousta!
Mitä jos itte kusisit elämäs esim. masennuksen vuoksi.. ja tekisit psykoosissa kaikkea tyhmää, niin ihmiset toivois sun kuolemaa? Niimpä.

Ei nää olleet missään masiksessa ku nää halus vaan leikkiä glamourelämää ja olla tähtiä. Se on ihan eri asia. Näillä oli ilmeisesti normaalia paremmat lähtökohdat, oli kotia ruotsissa ja omakotitaloa suomessa ja vanhemmilla rahaa, kaikki tuli valmiiseen pöytään mutta likat eivät osanneet töitä tehdä, tissejä pyöriteltiiin ja sidua imettiin, paisuttiin kuin vappupallot ja huijattiin samassa kaikkia ympärillä ja riehuttiin. Reseptilääkkeitä naamariin hietaniemen torilta ostettuna ja sit pitäis sääliä? Miks? Ite ajoi aikuiset itsensä tohon, moni on tullut toimeen ihan normaalisti paljon paljon heikommista lähtökohdista.

Vai sellainen on noiden tyttäjen historia, no ilmankos kusi päässä loiskuu.

Etkös tiennyt? Kerran oon kaksikon livenä nähnyt. Jäi vähän semmonen kutina että kumpikin heistä on vieraantunut todellisuudesta, noin niinkun lievästi ilmaistuna. Heidän status on kuulemma niin korkea, että ruokakin pitää olla ilmaista.

Etkös tiennyt? Kerran oon kaksikon livenä nähnyt. Jäi vähän semmonen kutina että kumpikin heistä on vieraantunut todellisuudesta, noin niinkun lievästi ilmaistuna. Heidän status on kuulemma niin korkea, että ruokakin pitää olla ilmaista.

Vieraantuneet ovat joo, näkeehän sen Johannan itsekritiitistäkin JOTA EI OLE! Kävi ne meidänkin kylässä muttei napannut mennä katsomaan freakshowta.
Ja joutuivat palaamaan käräjäoikeuteen vastaamaan täällä tehdystä pahoinpitelystä, mun mielestä Johanna sai kiinteetä kun ei ollut ihan eka kerta.
Jossain se ainakin itki ettei voi mennä linnaan koska klaustrofobia:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vieraantuneet ovat joo, näkeehän sen Johannan itsekritiitistäkin JOTA EI OLE! Kävi ne meidänkin kylässä muttei napannut mennä katsomaan freakshowta.
Ja joutuivat palaamaan käräjäoikeuteen vastaamaan täällä tehdystä pahoinpitelystä, mun mielestä Johanna sai kiinteetä kun ei ollut ihan eka kerta.
Jossain se ainakin itki ettei voi mennä linnaan koska klaustrofobia:lol2:

No eipä mullakaan napannut, mutta satuin olemaan naapurissa töissä :jahas:

Väärä sisko meni, Julia sentään yritti muutamaan kertaan päästä kierteestä eroon, toisin kun systerinsä.
Johannahan myös heitti kapuloita rattaisiin, kun Julia hakeutui muuhun seuraan jne ja veti takas syöksykierteeseen.. toki oma vika silti, ei kukaan varmaan oo väkisin syöttäny lääkkeitä ja juottanu viinaa.

Muistakaa sitten kaikki jotka iloitsette että ihan oikein yhteiskunnan rasite heitti lusikan nurkkaan tehdä itsemurha jos vaikkapa sairastutte ja hoito maksaa paljon, tai jos jäätte työttömiksi tappakaa itsenne ennenkun siirrytte nauttimaan tukia. Jos saatte nyt tukia yhteiskunnalta tai olette töissä julkisella sektorilla sama juttu.
Juhlistetaan toki yhdessä jokaista kuolevaa tupakoitsijaa. Mitäs poltti. Sen lisäksi kaikki kehonrakentajat jotka kuolee nelikymppisenä halveksitaan yhdessä. Mitäs roinas, pienemmilläkin massalla voi elää.

En voi muuta sanoa kun vituttaa lukea tollaista.
Ei kun joo miksei vaikka sitten tapeta yhdessä kaikkia jotka ei asu kokonaan maksetuissa omistusasunnoissa..

E: en minä arvosta sekakäyttäjiä. Mut ihmisiä me kaikki ollaan. On multa omiakin vanhoja kavereita jo ehtinyt kuolemaan useampia. En kyllä todellakaan ymmärrä tollasta asennetta. En oo mikään kommari sossudemari jne mut kyl mä ny sentää sen verta sääliä tunnen etten juhli ku joku kuolee.

Koska se on viihdettä? Vola...

No ei. Katso tuosta vaikka uutinen rallikuskin kuolemasta Linkki (uransa jälkeen, ei mitään tekemistä urheilutapahtuman kanssa). Siellä sekin on urheiluosiossa koska kys. henkilö oli aikoinaan tunnettu urheilija, eikä suinkaan siksi, että kuolemassa olisi jotain urheiluun liittyvää.

1472027_629852323743898_567479239_n.jpg

RIP Paul Bäumer, Bingo Players -duon toinen osapuoli kuoli viime yönä syöpään :(

:( Toivottavasti musiikki jatkuu silti.

Muistakaa sitten kaikki jotka iloitsette että ihan oikein yhteiskunnan rasite heitti lusikan nurkkaan tehdä itsemurha jos vaikkapa sairastutte ja hoito maksaa paljon, tai jos jäätte työttömiksi tappakaa itsenne ennenkun siirrytte nauttimaan tukia. Jos saatte nyt tukia yhteiskunnalta tai olette töissä julkisella sektorilla sama juttu.
Juhlistetaan toki yhdessä jokaista kuolevaa tupakoitsijaa. Mitäs poltti. Sen lisäksi kaikki kehonrakentajat jotka kuolee nelikymppisenä halveksitaan yhdessä. Mitäs roinas, pienemmilläkin massalla voi elää.

En voi muuta sanoa kun vituttaa lukea tollaista.
Ei kun joo miksei vaikka sitten tapeta yhdessä kaikkia jotka ei asu kokonaan maksetuissa omistusasunnoissa..

E: en minä arvosta sekakäyttäjiä. Mut ihmisiä me kaikki ollaan. On multa omiakin vanhoja kavereita jo ehtinyt kuolemaan useampia. En kyllä todellakaan ymmärrä tollasta asennetta. En oo mikään kommari sossudemari jne mut kyl mä ny sentää sen verta sääliä tunnen etten juhli ku joku kuolee.
Me muut ollaan tehty jotain sen eteen että meitä hoidetaan, nääs töitä. Julle vaan kuppasi systeemiä eikä parantanut elintapojaan kun kävi koomassa etc. Homman nimi on kuitenkin se, että ollaan suomessa ja täällä on mahdollista että Jullen kaltaiset kupparit pärjää ihan hienosti ja voi ilmeisen paksusti tekemättä mitään, ja jatkuvasti saa ilmaisen hoidon ja lääkkeitä piisaa et homma skulaa pehmeesti. Sä saat olla mitä mieltä siitä hommasta tahansa, ja me muut saadaan olla toista mieltä. Siinä se suomen hienous on, sä paheksut sitä että me ajatellaan kyynisesti, me ajatellaan et on päin vittua et tuollaisia elätetään, ja julle, se nyt vaan bailas ja kuoli.

Me muut ollaan tehty jotain sen eteen että meitä hoidetaan, nääs töitä. Julle vaan kuppasi systeemiä eikä parantanut elintapojaan kun kävi koomassa etc. Homman nimi on kuitenkin se, että ollaan suomessa ja täällä on mahdollista että Jullen kaltaiset kupparit pärjää ihan hienosti ja voi ilmeisen paksusti tekemättä mitään, ja jatkuvasti saa ilmaisen hoidon ja lääkkeitä piisaa et homma skulaa pehmeesti. Sä saat olla mitä mieltä siitä hommasta tahansa, ja me muut saadaan olla toista mieltä. Siinä se suomen hienous on, sä paheksut sitä että me ajatellaan kyynisesti, me ajatellaan et on päin vittua et tuollaisia elätetään, ja julle, se nyt vaan bailas ja kuoli.
Olen mäkin teitä eli meitä jotka tekee.

Muuta Brasiliaan siellä ei kato hoideta huono-osaisia. Sopii paremmin miehen arvoihin.. Siellä voi hakeutua vaikkapa erikoisjoukkojen poliisiksi jotka pääsee ihan konkreettisesti ampumaan köyhiä lapsia. Mitäs parveilee jaloissa. Sivistysmaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom