Miksi sitten itse kirjoitat suomeksi kun et osaa?
Terveisiä peruskoulun oppimäärällä.
Ei se vieläkään ole oikein. Pääsäännön mukaan pää- ja sivulauseet erotetaan toisistaan pilkulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi sitten itse kirjoitat suomeksi kun et osaa?
Terveisiä peruskoulun oppimäärällä.
Mun mielestä on todella epäkorrektia toivoa kuolemaa sairaalle ihmiselle. Ei niille voi sanoa ettei käyttänyt mahdollisuuksiaan hyväksi.. Mites vitussa käyttää, kun ovat niin kujalla ettei sieltä niin helposti vain nousta!
Mitä jos itte kusisit elämäs esim. masennuksen vuoksi.. ja tekisit psykoosissa kaikkea tyhmää, niin ihmiset toivois sun kuolemaa? Niimpä.
Vai sellainen on noiden tyttäjen historia, no ilmankos kusi päässä loiskuu.
Etkös tiennyt? Kerran oon kaksikon livenä nähnyt. Jäi vähän semmonen kutina että kumpikin heistä on vieraantunut todellisuudesta, noin niinkun lievästi ilmaistuna. Heidän status on kuulemma niin korkea, että ruokakin pitää olla ilmaista.
Vieraantuneet ovat joo, näkeehän sen Johannan itsekritiitistäkin JOTA EI OLE! Kävi ne meidänkin kylässä muttei napannut mennä katsomaan freakshowta.
Ja joutuivat palaamaan käräjäoikeuteen vastaamaan täällä tehdystä pahoinpitelystä, mun mielestä Johanna sai kiinteetä kun ei ollut ihan eka kerta.
Jossain se ainakin itki ettei voi mennä linnaan koska klaustrofobia:lol2:
Iltalehti uutisoi kuolemasta näppärästi viihdeosiossa. Kertooko jotain siitä, kuinka viturallaan tää nykymaailma on...
Koska se on viihdettä? Vola...
Me muut ollaan tehty jotain sen eteen että meitä hoidetaan, nääs töitä. Julle vaan kuppasi systeemiä eikä parantanut elintapojaan kun kävi koomassa etc. Homman nimi on kuitenkin se, että ollaan suomessa ja täällä on mahdollista että Jullen kaltaiset kupparit pärjää ihan hienosti ja voi ilmeisen paksusti tekemättä mitään, ja jatkuvasti saa ilmaisen hoidon ja lääkkeitä piisaa et homma skulaa pehmeesti. Sä saat olla mitä mieltä siitä hommasta tahansa, ja me muut saadaan olla toista mieltä. Siinä se suomen hienous on, sä paheksut sitä että me ajatellaan kyynisesti, me ajatellaan et on päin vittua et tuollaisia elätetään, ja julle, se nyt vaan bailas ja kuoli.Muistakaa sitten kaikki jotka iloitsette että ihan oikein yhteiskunnan rasite heitti lusikan nurkkaan tehdä itsemurha jos vaikkapa sairastutte ja hoito maksaa paljon, tai jos jäätte työttömiksi tappakaa itsenne ennenkun siirrytte nauttimaan tukia. Jos saatte nyt tukia yhteiskunnalta tai olette töissä julkisella sektorilla sama juttu.
Juhlistetaan toki yhdessä jokaista kuolevaa tupakoitsijaa. Mitäs poltti. Sen lisäksi kaikki kehonrakentajat jotka kuolee nelikymppisenä halveksitaan yhdessä. Mitäs roinas, pienemmilläkin massalla voi elää.
En voi muuta sanoa kun vituttaa lukea tollaista.
Ei kun joo miksei vaikka sitten tapeta yhdessä kaikkia jotka ei asu kokonaan maksetuissa omistusasunnoissa..
E: en minä arvosta sekakäyttäjiä. Mut ihmisiä me kaikki ollaan. On multa omiakin vanhoja kavereita jo ehtinyt kuolemaan useampia. En kyllä todellakaan ymmärrä tollasta asennetta. En oo mikään kommari sossudemari jne mut kyl mä ny sentää sen verta sääliä tunnen etten juhli ku joku kuolee.
Olen mäkin teitä eli meitä jotka tekee.Me muut ollaan tehty jotain sen eteen että meitä hoidetaan, nääs töitä. Julle vaan kuppasi systeemiä eikä parantanut elintapojaan kun kävi koomassa etc. Homman nimi on kuitenkin se, että ollaan suomessa ja täällä on mahdollista että Jullen kaltaiset kupparit pärjää ihan hienosti ja voi ilmeisen paksusti tekemättä mitään, ja jatkuvasti saa ilmaisen hoidon ja lääkkeitä piisaa et homma skulaa pehmeesti. Sä saat olla mitä mieltä siitä hommasta tahansa, ja me muut saadaan olla toista mieltä. Siinä se suomen hienous on, sä paheksut sitä että me ajatellaan kyynisesti, me ajatellaan et on päin vittua et tuollaisia elätetään, ja julle, se nyt vaan bailas ja kuoli.