Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?31242391

Tossa äänimateriaalia poliisitutkinnasta. Kuullostaa noi vastaukset vähän siltä, ettei ekaa kertaa olla kuulusteluissa. :D

Hyvin nimittäin kierretään kysymykset ja muutellaan samalla aikaisempia "lipsahduksia". "Tässä nyt on käynyt sellanen juttu, että mä oon jossain kuulustelussa sanonut, että oon kajaukselta (?) saanut epoa. Mutta nyt olen lähes vakuuttunut ettei se ollutkaan epoa. Olen saanut lähes 100% varmuuden ettei se ollutkaan epoa... Kai mä olen itse kuvitellut mitä olen pistoksena saanut olisi epoa ... mutta se olikin ihan vaan lisäravintoainetta. Tällänen ymmärrys mulle on jälkeenpäin ollut ... purkkia en ole nähnyt, niin en voi päätellä mitä se oikeen on ... nähtävästi se ei mitään epoa ollutkaan..."

:DD

Suosittelen että jatkossa luet vain sellaisia viestejä joiden jokainen lyhyt virke on ymmärrettävissä itsenäisenä väitteenä, kun et kykene hahmottamaan asiayhteyttä.
Mielenkiintoista.

..Evoluutio on pitänyt huolen siitä. Itseään varten elämisessä ei ole mitään mieltä ja sellaisten ihmisten geenit jäävät vähemmistöön ennen kuin katoavat kokonaan."

Itsemurhaajan, eli näkemyksesi mukaan "Itseään varten eläjän", voi pelotella luopumaan päätöksestään "geenien katoamisella" tai "vähemmistöön jäämisellä"? Väittämässä ei järkeä.

Tai jos tarkoitus oli vain todeta että "evoluutio on pitänyt huolen", niin koko ongelmaahan ei pitäisi olla olemassa. Väittämä ei edelleenkään toimi.

Isäukko joi kanssa itsensä hengiltä samalla lailla. Kun homma lahti persluisuun niin se oli vain ajan kysymys koska lähtee. Kaikki vi*un iltalehdet voisi kieltää lailla.
Kaikella kunniotuksella myllylälle joka joutui suhteettoman ajojahdin uhriksi, olisin vain näyttänyt iltalehdille keskaria ja sanonut haistakaa iso paska runkkarit. Olis saanut sit kirjoitella mitä vi*tua huvittaa. Sit olisin häipyt maasta ja aloittanut uuden elämän jossain muualla. En siis morkkaa Mikaa, levätköön hän rauhassa. Toivottavasti iltalehillä loppuu pian toi paskakirjoittelu.

Toivottavasti iltalehillä loppuu pian toi paskakirjoittelu.

Jostain vitun syystä meillä duunissa on kaikilla iltalehti auki kun on vähänkin luppoaikaa, eli ilmeisesti se lehti myy nimenomaan sillä paskakirjoittelulla. Joten tuskinpa lopettavat sitä koskaan.

:offtopic:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Erkin ääni on kyl syöpyny mieleen. Pehmeä ja selkeästi artikuloiva.

Säikähdin tästä viestistä jo että Mustakari on menny.. onneksi ei.

Mutta Rip vaan tänkin erkin muistolle

Valitettavasti tämä ei tullut suurena yllätyksenä, RIP. olis kannattanut mennä sinne Rehab:iin ja pysyä siellä.

En arvostanut ko. hlöä tippaakaan, mutta silti aina surullista kun noin nuorena lähtee. Varsinkin kun ainakin taloudellisesti kaikki mahdollisuudet saada parasta hoitoa maailmassa.

En arvostanut ko. hlöä tippaakaan, mutta silti aina surullista kun noin nuorena lähtee. Varsinkin kun ainakin taloudellisesti kaikki mahdollisuudet saada parasta hoitoa maailmassa.

Komppaan tätä. Mun mielestä oli ällöttävää miten tää ihminen jopa jotenkin leuhki sillä päihteiden käytöllään jne. Mutta silti on todella surullista, että nuori ihminen poistuu näin.

Komppaan tätä. Mun mielestä oli ällöttävää miten tää ihminen jopa jotenkin leuhki sillä päihteiden käytöllään jne. Mutta silti on todella surullista, että nuori ihminen poistuu näin.

Amy liittyi kunniakkaaseen kerhoon yhdessä muun muassa Jimi Hendrixin, Jim Morrisonin ja Kurt Cobainin kanssa. Yhteistähän heille on, että koko lössi siirtyi tuonpuoleiseen 27-vuotiaina.

e: http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_27-vuotiaina_kuolleista_rock-muusikoista

Toi oli kyllä ihan älytöntä, miten se käytti sitä kamaa. Ihan mahtavaääninen laulaja. Olis vaan se rehab toiminu muussakin ku laulussa...
R.I.P.!

Amy liittyi kunniakkaaseen kerhoon yhdessä muun muassa Jimi Hendrixin, Jim Morrisonin ja Kurt Cobainin kanssa. Yhteistähän heille on, että koko lössi siirtyi tuonpuoleiseen 27-vuotiaina.

Ei sovi unohtaa vielä yhtä 27-vuotiaana menehtynyttä musiikkialan vaikuttajaa, Janis Joplinia. Amyn elämäntyyli oli otsikoiden perusteella juuri niin raskas kuin viimeiset lööpit antoivat odottaakin.

RIP

Valitettavasti tämä ei tullut suurena yllätyksenä, RIP. olis kannattanut mennä sinne Rehab:iin ja pysyä siellä.

Turhaan sinne menee jos ei ole kamat vedetty, eli ei ole valmis lopettamaan.
Monen pitää vetää itsensä aivan pohjalle ennekuin paraneminen voi alkaa. Siinä vaan mennään sitten helposti pohjan läpi kuten nyt kävi.
R.I.P
Aika hauska yhteensattuma toi ikä juttu. Hauska tosin vähän väärä sana tän asian tiimoilta, jännä? ei , siitä tulee Pasila mieleen, noh sanotaan että mielenkiintoinen yhteensattuma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom