Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän pitääkin löylyä kestää, mutta tässä ei ole ollut kovin vähästä kysymys. Kaikki tekemiset käsiteltiin niin, että koko kansa varmasti tiesi. Aika nopeasti tuossa varmaan oravanpyörä oli valmis joka ruokki itseään.

syyttä suottako?

Inhottavaa tässäkin asiassa sitten on, kun joku Seiska tai vastaava kertoo uusimmassa meganumerossa, kuinka hieno mies Mika oli, vaikka samainen lehti on tarttunut joka helvetin mokaan mitä kyseinen henkilö on tehnyt. Muistan vieläkin, kun Myllälä oli kaatunut pyörällä jossain soratiellä, niin seiskassa taisi olla useamman sivun pituinen juttu Mikan ryyppyputkesta ja loputtomasta alamaäestä. Noh, tulipa avauduttua.

Helvetin kova urheilija oli ja itse ainakin kunnioitin kyseistä herraa, kaikesta huolimatta. R.I.P

Vähän pitääkin löylyä kestää, mutta tässä ei ole ollut kovin vähästä kysymys. Kaikki tekemiset käsiteltiin niin, että koko kansa varmasti tiesi. Aika nopeasti tuossa varmaan oravanpyörä oli valmis joka ruokki itseään.

No mutta eikö se ole kivaa että täälläkin on yksi vastarannan kiiski johon voitte purkaa legendanne kuoleman tuottamaa surua.

Tää jätkähän oli rattijuoppo. Hyvä kun kuoli. Heh...

R.I.P

Heh-heh, niin olikin ja vielä muistaakseni moninkertainen.

edit. Laitoin tuohon ensin että sekakäyttäjälegendan, mutta menin itseeni , se olisi ollut jo turhaa provoomista enkä mä sitä tässä hae.
Ja vaikka asia niin olisi ollutkin niin annetaan nyt vähän armoa.

Hyvin surullista. Hienot urheiluvuodet muuttuivat ryyppäämiseksi ja median silmätikkuna olemiseksi. Upea urheilija aikoinaan. Kova oli kyllä treenaamaan ainakin aktiiviaikoinaan. Ja vissiin samalla asenteella sitten viinahommatkin uran jälkeen. Sympaattiselta tyypiltä aina haastatteluissa vaikutti ja sitä varmaan olikin. RIP.

Pumppu petti tai laittoi pumpun pettämään. Hiihtää osasit, muuhun susta ei ollut.

Eipä ollut vaikea arvata, että seagram heittää ton tyylisen lauseen.

Onko empatia sulle vieras sana?

Älkää ny, SEAGRAM tekee parhaansa!

Olihan tuo Myllylän elämä dopingkäryn jälkeen yhtä alamäkeä, jotain tämmöstä loppua ounastelinki, mutten ihan näin aikasin.

Eipä ollut vaikea arvata, että seagram heittää ton tyylisen lauseen.

Onko empatia sulle vieras sana?

Täh mistä tää nyt tuli? Oonko mä muka joku kyynikko julmuri? En tedellakaan. Kaveri tappoi just itsensä niin ei vaan nyt Myllylän kuolema herätä mitään sisälläni. Ketä kohtaan mun pitäisi tuntea empatiaa, jos luit mitä kirjoitin niin sääliksi käy lapsia kun menettivät isänsä.

Oonko mä muka joku kyynikko julmuri?

Tarkkaan ajateltuna olet. Muistelehan kirjoituksesi viimeviikkoisessa aiheessa koskien Tampereen "portsarin" tappamaa asiakasta.

Täh mistä tää nyt tuli? Oonko mä muka joku kyynikko julmuri? En tedellakaan. Kaveri tappoi just itsensä niin ei vaan nyt Myllylän kuolema herätä mitään sisälläni. Ketä kohtaan mun pitäisi tuntea empatiaa, jos luit mitä kirjoitin niin sääliksi käy lapsia kun menettivät isänsä.

Tarvitseeko sitä sitten alkaa sanomaan ko. juttuja jos ei muutenkaan ole mitään sanottavaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tarkkaan ajateltuna olet. Muistelehan kirjoituksesi viimeviikkoisessa aiheessa koskien Tampereen "portsarin" tappamaa asiakasta.

Ihmisiä nyt tuppaa kuolemaan, tämä ei kai ole yllätys kenellekkään.

Tarvitseeko sitä sitten alkaa sanomaan ko. juttuja jos ei muutenkaan ole mitään sanottavaa.

Tarvitsee, kai mullakin on oikeus mielipiteeseeni, ja miten niin ei ole mitään sanottavaa, vittu menee hermot.
Ja palatakseni ensimmäiseen kirjoitukseeni niin mitä muuta se sitten osasi tehdä kuin hiihtää? Dokata ja hakata/kuristaa naisia yökerhoissa. Niin ja ajaa kännissä autolla, oli kyllä hieno mies joo. Ne sen mitallitkaan ei ole minkään arvoisia kun jätkä veti epoo ja kusetti.

Rip Mika :(

mylly_testamenttiSL0507_ur.jpg

Ne sen mitallitkaan ei ole minkään arvoisia kun jätkä veti epoo ja kusetti.
Vetäiseppä sukset jalkaan ja koeta hiihtää samaa vauhtia millä tahansa lääkityksellä. Ei muuten onnistu ilman käsittämätöntä genetiikkaa ja hirvittävää harjoittelua, koska muut käyttävät samoja aineita ja ovat yhtä valikoituneita maailman huippuja. Joten turha väittää ettei olisi kova suoritus. Kato noita mitalimääriä.

Täys juoppohan se oli loppuvuosinaan ja ihmisraunio, sitä on turha kiistää.

No onhan se tunnustettava että mokas ite oman elämänsä, ukko sai vaikka mitä suojatyöpaikkoja ja kaikki meni vituiksi, lisää virtaa ja pillereitä ja viinaa, hyvää tulee.

Vetäiseppä sukset jalkaan ja koeta hiihtää samaa vauhtia millä tahansa lääkityksellä. Ei muuten onnistu ilman käsittämätöntä genetiikkaa ja hirvittävää harjoittelua, koska muut käyttävät samoja aineita ja ovat yhtä valikoituneita maailman huippuja. Joten turha väittää ettei olisi kova suoritus. Kato noita mitalimääriä.

Täys juoppohan se oli loppuvuosinaan ja ihmisraunio, sitä on turha kiistää.

No joo tossa oli pientä provoa, on vaan pinna nyt niin saatanan kireellä. Siis ei tän ketjun takia vaan ihan muista syistä.

No joo tossa oli pientä provoa, on vaan pinna nyt niin saatanan kireellä. Siis ei tän ketjun takia vaan ihan muista syistä.

Se on joo huomattu, että sulla on usein pinna kireällä ja provoat :(

Kova urheilija tuo Myllylän Mika oli, sitä ei voi kukaan kiistää. Joskus luin ihan mielenkiinnosta sen kirjottaman kirjankin, aika helvetin rankkoja treenejä äijä vetänyt ihan uskomattomalla volyymilla. Tosiaan ihan sama mikä lääkitys on ollut, mut treenimäärä on ollut tolla kaverilla jotain ihan uskomatonta. Vituttaa kun tästäkin urheilijasta tehtiin sitten mediassa pahuuden ruumiillistuma, oikein paholainen, doping-käryn jälkeen... :S

Se on joo huomattu, että sulla on usein pinna kireällä ja provoat :(

No toi ei kyllä pidä paikkaansa! Voi olla että joskus on vähän terävä kieli ja olen enkä hieman impulsiivinen mutta aika pehmoisia olen tänne viime aikoina mielestäni kirjoittanut. Eikä ole myöskään käpy kokoajan kireällä, eilen vaan sattui yksi paska juttu. Ihme musta maalaamista?
Nyt menee niin off-topiciin että eiköhän jätetä tähän, lähetä privaa jos haluat jatkaa keskustelua.
Mua ei nyt vaan satu harmittamaan jos joku minulle tuntematon sekakäyttäjä kuolee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom