Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olkapää sanoi:
En ole ikinä nähnyt jannusta mitään muuta juttua, kuin päivärinnan (veronkierto, ja ihmisten kusetus) ja 7 päivää lehdessä olleen jutun (rahalla retostelu). Ja niiden perusteella hän ei vaikuttanut hyvältä tyypiltä.

Enkä muutenkaan kunnioita vainajia sen enempää kuin eläviäkään. Siis ellei henkilö ole ollut minulle tärkeä, tai todistanut jollain tapaa olemassaolonsa tarpeellisuutta. Kuolema ei tee kenestäkään kunnioitettavaa, koska kaikki kuolevat.

Sanopa, mitä minun pitäisi ajatella sinusta tämän perusteella? Että olet jees jätkä? Että et oikein vaikuta hyvältä tyypiltä? Ei tullut mieleen, että Jussilankin tuttuja saattaa lukea samaista threadia? Menempä, kun sinustakin aika jättää, haukkumaan sinun hautajaisiisi saakka "luinpa Pakkikselta, että Olkapää on ollut ikänsä paska jätkä!" :david: :curs:

Dragon sanoi:
Pelasti lapsensa :worship:

Levätköön rauhassa.

Ehkä pelasti, ehkä ei. Jossain uutisissa oli, että naapurit olisivat nähneet tapahtuneen osittain ja hakeneet liivien varassa kelluneen lapsen pois.

Ikävä tapaus joka tapauksessa. Kuolinsyykin varmaan selviää jossain vaiheessa (syy miksi hukkui).

Veikkaan että hukkumisen syy tulee oleen s,kohtaus tai jokin muu sairaus kohtaus, en usko että kunnon loppumisesta on kyse. Valitettava tapaus.

Niin, onko ne sisäelimet sitten ollu missä kunnossa. Rauha kuolleelle, mutta kuka EI olisi yrittänyt pelastaa lastaan?

Tape sanoi:
kuka EI olisi yrittänyt pelastaa lastaan?
Aivan, mutta ihmetyttää että miks on hypännyt itse veteen ja lähtenyt uimalla pelastaan lasta jolla oli kuitenkin pelastusliivit päällä, olisi voinut kääntää paatin ympäri ja ajaa lapsen viereen ja napata hänet kyytiin, mutta toisaalta tuollaisessa tilanteessa iskee varmaan hirvee paniikki kun oma lapsi on veden varassa vaikka oiskin pelastus liivit päällä.

R.I.P
Kova jätkähän se oli, vitun kova bisnesmies, mutta ihmisenä kuulemma todella mukava(kaveri tunsi jotenkuten). Osanotot perheelle..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos lapsi on pelastusliivien varassa vedessä, miksi ihmeessä ei voi ajaa venettä siihen viereen ja noukkia lasta takaisin veneeseen, vaan pitää ilman liivejä hyppiä järveen? Eli oma moka, eikä mikään sankarillinen uroteko. Ei kyllä ihan Darwin Awards ainesta sentään.

cuscus sanoi:
Jos lapsi on pelastusliivien varassa vedessä, miksi ihmeessä ei voi ajaa venettä siihen viereen ja noukkia lasta takaisin veneeseen, vaan pitää ilman liivejä hyppiä järveen? Eli oma moka, eikä mikään sankarillinen uroteko. Ei kyllä ihan Darwin Awards ainesta sentään.

Itse varmasti toimit tilanteessa kuin tilanteessa aina yhtä viileästi ja harkiten?

Vähintäänkin kumma olo tuli tuosta uutisesta mutta ihan tosi, jos pelastusliivit ovat kiinni niin eihän siinä mitään paniikkia pitäisi tulla.

Surullista, osanottoni perheelle, vaikka toivottavasti eivät tätä ketjua koskaan
luekaan. (Epäasiallista ... ?)
ps. En kuulu Päivärinnan ihailijoihin.

:offtopic: Eikö pelastus liivit ole pakolliset kaikilla veneilijöillä?
edit:
Mege sanoi:
.
Mielenkiintoista, että mistä tuo hukkuminen sitten johtui, mut kai se selviää vielä.
Itse luulen että saanut jonkin sairaus kohtauksen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom