colemanni sanoi:Petteri Jussila hukkui pelastaessaan oman lapsensa.
Pelasti lapsensa
Levätköön rauhassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
colemanni sanoi:Petteri Jussila hukkui pelastaessaan oman lapsensa.
Dragon sanoi:Pelasti lapsensa
Levätköön rauhassa.
Olkapää sanoi:En ole ikinä nähnyt jannusta mitään muuta juttua, kuin päivärinnan (veronkierto, ja ihmisten kusetus) ja 7 päivää lehdessä olleen jutun (rahalla retostelu). Ja niiden perusteella hän ei vaikuttanut hyvältä tyypiltä.
Enkä muutenkaan kunnioita vainajia sen enempää kuin eläviäkään. Siis ellei henkilö ole ollut minulle tärkeä, tai todistanut jollain tapaa olemassaolonsa tarpeellisuutta. Kuolema ei tee kenestäkään kunnioitettavaa, koska kaikki kuolevat.
Dragon sanoi:Pelasti lapsensa
Levätköön rauhassa.
Aivan, mutta ihmetyttää että miks on hypännyt itse veteen ja lähtenyt uimalla pelastaan lasta jolla oli kuitenkin pelastusliivit päällä, olisi voinut kääntää paatin ympäri ja ajaa lapsen viereen ja napata hänet kyytiin, mutta toisaalta tuollaisessa tilanteessa iskee varmaan hirvee paniikki kun oma lapsi on veden varassa vaikka oiskin pelastus liivit päällä.Tape sanoi:kuka EI olisi yrittänyt pelastaa lastaan?
cuscus sanoi:Jos lapsi on pelastusliivien varassa vedessä, miksi ihmeessä ei voi ajaa venettä siihen viereen ja noukkia lasta takaisin veneeseen, vaan pitää ilman liivejä hyppiä järveen? Eli oma moka, eikä mikään sankarillinen uroteko. Ei kyllä ihan Darwin Awards ainesta sentään.
Itse luulen että saanut jonkin sairaus kohtauksen.Mege sanoi:.
Mielenkiintoista, että mistä tuo hukkuminen sitten johtui, mut kai se selviää vielä.