Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:Joo vaikka mies oli monien mielestä myös omasta mielestä, niin on sairasta puhua kuolleesta tyypistä paskaa.
Siis miten tää oli paska jätkä. Tunsitko hänet henkilö kohtaisesti vai teetkö nuo mahtavat päätelmäsi sen yhden(Päivärinta)ohjelman perusteella. Luulen että varmasti oli hyvä ja reilu jätkä kaikille tutuilleen/kavereilleen.Olkapää sanoi:Minä taas ihmettelen suuresti, miten kuolema muuttaa lähes kaikkien käsityksen ja suhtautumisen tunnetusti paskaa jätkää kohtaan.
BadHair sanoi:Tuo on toisaalta ihan totta, mutta Lemmyn sanoin, jos on eläessään mulkku, niin kuoltuaan on vain kuollut mulkku. Ei se siitä mihinkään parane.
Tosin en ko. henkilöä henkilökohtaisesti tuntenut, mutta silti.
Ei sitä tietysti tarvitse kuolemalla "repostella", mutta eipä ainakaan meikäläisessä juuri tunteita herätä.
IsoDino sanoi:Nyt on aika lopettaa vittuilu!!
Olkapää sanoi:En ole ikinä nähnyt jannusta mitään muuta juttua, kuin päivärinnan (veronkierto, ja ihmisten kusetus) ja 7 päivää lehdessä olleen jutun (rahalla retostelu). Ja niiden perusteella hän ei vaikuttanut hyvältä tyypiltä.
Enkä muutenkaan kunnioita vainajia sen enempää kuin eläviäkään. Siis ellei henkilö ole ollut minulle tärkeä, tai todistanut jollain tapaa olemassaolonsa tarpeellisuutta. Kuolema ei tee kenestäkään kunnioitettavaa, koska kaikki kuolevat.