Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
neutraali sanoi:
Joo vaikka mies oli monien mielestä :david: myös omasta mielestä, niin on sairasta puhua kuolleesta tyypistä paskaa.

Totta, varsinkin kun kyseessä ei ole mikään oikeasti "paha" ihminen...

Sääliksi käy niitä Jussilan lapsia kyllä :(

Osanottoni perheelle. Todella surullista. Kyllä tuntuu pahalta, vaikka pelkkä "moikkaustuttu" olikin... :(

Minä taas ihmettelen suuresti, miten kuolema muuttaa lähes kaikkien käsityksen ja suhtautumisen tunnetusti paskaa jätkää kohtaan. Kuolema ei nosta kenenkään arvoa mun silmissä. EDIT
Lapsia käy kyllä sääliksi, sillä kukaan ei ansaitse elää lapsuuttaan ilman isää.

Ihmetytti vaan, että kaveri, joka on ollut kehorakennuksen SM kisoissa tuon näköisenä, ei tiennyt ravintoasioista (varsinkaan edustamistaan) mitään siinä surullisen kuuluisassa ohjelmassa.

Surullisempaa tässä minusta on se, että virassa ollut poliisi lähti "rahamiehen" matkaan ja kävikin näin ikävästi. Ei oo helppoo yh: n hoitaa taloutta ja lapsia (varsin pieni) yksistään (olkoot sitten millaiset rahamäärät tilillä - menot myös varmasti on).

Jaksamisia ennenkaikkea Jutalle, jos totta on.

Olkapää sanoi:
Minä taas ihmettelen suuresti, miten kuolema muuttaa lähes kaikkien käsityksen ja suhtautumisen tunnetusti paskaa jätkää kohtaan.
Siis miten tää oli paska jätkä. Tunsitko hänet henkilö kohtaisesti vai teetkö nuo mahtavat päätelmäsi sen yhden(Päivärinta)ohjelman perusteella. Luulen että varmasti oli hyvä ja reilu jätkä kaikille tutuilleen/kavereilleen.

:david: äiäjhän toi oli, huijannut ihmisiä ym. Poikaansa pelastaessaan kuoli, jos noi uutiset puhuu Jussilasta, joten siitä rispektit. Saanut varmaan jonkun kohtauksen, joten se niistä ternimaidon terveysvaikutuksista.

Lauantaina salilla ihmettelin, että onpas Petteri kovassa kunnossa kun vertaa vuoden takaisiin kuviin miehestä. Täytyy myöntää, että kyllä nyt vähän silmä kostui.. :(

Osan otot heille jotka paremmin miehen tunsivat. Heitä täällä luultavasti kuitenkin on.

BadHair sanoi:
Tuo on toisaalta ihan totta, mutta Lemmyn sanoin, jos on eläessään mulkku, niin kuoltuaan on vain kuollut mulkku. Ei se siitä mihinkään parane.
Tosin en ko. henkilöä henkilökohtaisesti tuntenut, mutta silti.

Ei sitä tietysti tarvitse kuolemalla "repostella", mutta eipä ainakaan meikäläisessä juuri tunteita herätä.

Kyseinen henkilö itse kärsi varmasti eläessään tuosta paskan heitosta enemmän, kuin tällä hetkellä. Kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Vainajan omaisia pitää kuitenkin kunnioittaa ja siksi negatiiviset jutut voidaan unohtaa. Oma isäni kuoli, kun olin 18 ja veljeni oli 5. Itse selvisin suht hyvin, mutta veljeni ei. Pienelle lapselle sen toisen turvan lähteminen siitä jokapäiväisestä elämästä pois on kova pala.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Petteri Jussila hukkui pelastaessaan oman lapsensa.
Kunnioitetaan kuollutta olemalla asialinjalla ,kaikki epäkunnioittava tullaan keskustelusta poistamaan. Kuolleet ovat kuolleita ja eivät voi kritiikkiin vastata.

Surunvalittelut Petterin perheelle.

En todellakaan olisi toivonut ennenaikaista kuolemaa kyseiselle kaverille, kuten en kellekään muullekaan, mutta ei se silti muuta käsitystäni Jussilasta. Toki lapsia käy sääliksi, mutta minkäs teet. Onpa ainakin talousasiat kunnossa, toivottavasti.

R. I. P.

suruvalittelut perheelle

Miksi muuten piti vetää pientä lasta jollain "kelluntalaitteella"??

Tuskin osasi alle kouluikäinen uidakaan vielä. Ei varmaan ite Jussilalla ollu liivejä? Jossittelu on sinänsä turhaa, että tapahtunu mikä tapahtunu, mutta onhan tossa valtava riski otettu. Piti nyt sitten kovimman kautta oppia, että mitä vesillä EI kannata tehdä. :arvi: :wall:

RIP.
Ja kaikki tuollainen "haudalle sylkeminen" yms on todella ala-arvoista ja moukkamaista käytöstä. Nyt on mies kuollut, joten turpa kiinni ja katse maahan. Odota edes vaikka viikko ennenkuin alat paskanpuhumisen.

Olkapää sanoi:
En ole ikinä nähnyt jannusta mitään muuta juttua, kuin päivärinnan (veronkierto, ja ihmisten kusetus) ja 7 päivää lehdessä olleen jutun (rahalla retostelu). Ja niiden perusteella hän ei vaikuttanut hyvältä tyypiltä.

Enkä muutenkaan kunnioita vainajia sen enempää kuin eläviäkään. Siis ellei henkilö ole ollut minulle tärkeä, tai todistanut jollain tapaa olemassaolonsa tarpeellisuutta. Kuolema ei tee kenestäkään kunnioitettavaa, koska kaikki kuolevat.

:david: mikä :david: Itse ainakin toivon, että kuoltuani muistoani kunnioitettaisiin, riippumatta siitä, mitä olen eläessäni tehnyt. Samoin toimin siis muitakin kohtaan.

Edit: Olisi tietty pitänyt katsoa kirjoittajan ikä tuosta profiilista ensin... Selittää jotain...

RIP Petteri.

Jussiloiden veneretkellä ollutta pikkupoikaa käy sääliksi. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom