Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikoinaan ihmeteltiin, että KGB tms ei posauttanut Mihailia hengiltä. Pitkän elämän eli.

Ihme oli nähdä myös edustava Raisa-rouva, kun edellisten johtajien maatuskat eivät julkisuudessa olleet.

Oli isojen muutosten aikaa tuo. RIP 🕯
 
Just pari päivää sitte kattelin töllöstä ku hän vielä otti pääministerin eron vastaan ja tervehti uutta. Oli niin pienen ja hauraan näköinen.
 
Aivan käsittämätöntä kuvitella, että mitä kaikkea tuokin rouva on saanut nähdä, montako ikimuistettavaa pääministeriä hän on nähnyt tulevan ja menevän. Ei sinänsä yllättävää että nämä niin myös muistettavat vuodet sitten niittivät hänetkin.

Saipahan poikansa viimein työpaikan sitten, varmaan on odotellut tovin..
 
Saipahan poikansa viimein työpaikan sitten, varmaan on odotellut tovin..
Minä luulen, että siinä käy niin että siirtää kruunun suoraan Williamille.
 
Minä luulen, että siinä käy niin että siirtää kruunun suoraan Williamille.
Ei siirrä ja miksi siirtäisikään.
Charles ei ole vihattu.
Eikä tuo homma noilla toimi noin yksinkertaisesti.
Tuo kruunun antaminen Williamille on myytti joka on jatkanut elämää Dianan kuoleman jälkeen.
Eikä sitä brititkään sosiaalisessa mediassa vaadi tai halua.
 
Aivan käsittämätöntä kuvitella, että mitä kaikkea tuokin rouva on saanut nähdä, montako ikimuistettavaa pääministeriä hän on nähnyt tulevan ja menevän.
Ensimmäinen pääministeri kenet nimitti oli Churchill, joka oli syntynyt 1874.
Viimeisen pääministerin nimitti viime tiistaina, eli Truss, joka syntyi kevyet 101 vuotta myöhemmin 1975.
Tapasi myös 13 jenkkien presidenttiä.

Juu eiköhän tuossa tarinaa kertynyt.
 
Ja sitten se, että eli vallan kahvassa noin pitkän ajan ja kellään ei ole pahaa sanottavaa hänestä noin monen vuoden varrelta, vaan päin vastoin kaikki sympatiseeraavat. Varmasti jotain kuraa löytyy jos kaivaa, mutta ei ole ainakaan missään Insta-videoilla jortsuillut paheksuttavasti, vaan aina esiintynyt brittiläisen tyylikkäästi.

Respect.
 
Ei siirrä ja miksi siirtäisikään.
Charles ei ole vihattu.
Eikä tuo homma noilla toimi noin yksinkertaisesti.
Tuo kruunun antaminen Williamille on myytti joka on jatkanut elämää Dianan kuoleman jälkeen.
Eikä sitä brititkään sosiaalisessa mediassa vaadi tai halua.
Voi olla tietysti noinkin.

Katsoin aikoinaan Dianan hautajaisia jonkin aikaa, sehän oli ihan hirvittävän pitkä lähetys. Nyt on tulossa sitten kaksi: Rakastetun kuningattaren hautajaiset ja sitten kuninkaan kruunajaiset. Ei ehkä jaksa katsoa kokonaan mutta kun on historia aina kiinnostanut niin siitä näkökulmasta kiinnostavat myös nämä historiaan jäävät nimet. En ole koskaan ollut "paikalla" kruunajaisissa, niin pitäähän niitä sitten ainakin vähän katsoa.
 
305654822_8779562922069627_5503809781109218317_n.jpg
 
Ilmeisesti Bill Pearl on kuollut. Huikea mies. Vastasi allekirjoittaneellekin useaan sähköpostiin. Mielestäni myös yksi kaikkien aikojen hienoimpia fysiikoita aikana kun ei ryynit vielä olleet se pääasia.
 
Back
Ylös Bottom