Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

Tuttuakin tutumpi Desmond Tutu on kuollut.

aikuisten-vaaleanpunainen-tutu-setti.jpg



Oho tuli väärä Tutu. Tässä oikea.


Archbishop-Tutu-medium.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
YLE: Näyttelijä Betty White on kuollut

TMZ-sivuston mukaan White kuoli kotonaan perjantai-aamuna paikallista aikaa.
White olisi täyttänyt tammikuussa sata vuotta.

Hänet tunnetaan muun muassa rooleistaan komediasarjassa Tyttökullat sekä The Mary Tyler Moore Show, joista hän on voittanut Emmy-palkinnot.

betty-white-1955-black-and-white364do050610.jpg


image


4DPKP26MHVBAHOC7HCNPKVV7OU.jpg


53F7SHEKA5A2LGK74Q36DSQMFE.jpg


image
 
Kaivoin levyn esiin ja nyt kuuntelen Hits out of Hell kokoelmaa. Siitähän on vajaa vuosi kun Jim Steinman kuoli, eilen katoin sattumalta Streets of Fire elokuvan jossa paljon Steinmannin musaa.

Meat Loaf esiintyi myös ainakin yhdessä leffassa!

 
Kaivoin levyn esiin ja nyt kuuntelen Hits out of Hell kokoelmaa. Siitähän on vajaa vuosi kun Jim Steinman kuoli, eilen katoin sattumalta Streets of Fire elokuvan jossa paljon Steinmannin musaa.

Meat Loaf esiintyi myös ainakin yhdessä leffassa!


Vaikka tykkään hurjasti tosta Rocky horrorista, niin aika paljon isommassakin leffassa esiintyi, fight clubissa suht isossa roolissa.
 
Harvalle täällä sanoo mitään, itse taas juuri äsken autossa kuuntelin yhtä hänen kirjaansa.

 
Musta Mannerheim Telley Savalas Otieno :cry:.

Minä muuten vaivauduin aikanaan katsomaan tuon legendaarisen Mannerheim-leffan ja kohutussa Mannerheimin kuvaamisessa ruskettuneena versiona oli mielestäni ihan selvä ja jopa hyvä kerronnallinen idea taustalla eikä kyseessä ollut pelkkä paska läppä. Harmi, että itse leffa ja näyttelijät olivat muuten melkoista kökköä.



1645679255787.png
 
Oho, melko nuorena poistui. Muutaman hänen kirjansa sieltä alkupäästä olen lukenu ihan ok dekkareita.
 
Back
Ylös Bottom