Rest in peace, virallinen julkimoiden kuolinpaikka

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sama kuin ei tietäisi kuka Hannu Karpo on. :D

Niin, surullista kuulla. Teki kyllä valtavan määrän hyvää köyhille ja kodittomille.

edit: hups, likkakaverin tunnarit :D -Tomi

Tuossahan se Veikko viime viikolla kurvaili vielä pitkin Kallion katuja.. Vaan tuntuu aika jättävän hyvistä ennemmin tai myöhemmin, nyt oli Veikon vuoro. Arvokasta työtä vähäosaisten hyväksi, vuosikausia...

Ja kyllä, yleissivistyksen puutetta jos ei tiedä kuka Veikko Hursti oli.

Levätköön rauhassa. Kerrankin oli joku uskovainen, joka ei vain syyllistänyt muita ja jakanut lappuja, vaan auttoi lähimmäisiä konkreettisesti. :worship: Toivottavasti joku jatkaa Veikon tehtävää.

Ainakin joka itsenäisyyspäivä tv-uutiset näytti kuvaa Hurstin vähäosaisille pitämistä juhlista.
edit: kuten eemeli näköjään tuolla jo aiemmin kertoikin...

Veikko teki todellakin hyvää ja pyytentö työtä,toivottavasti
jatkaja tuolle työlle löytyy.

Aika erikoista muuten miten monelle nimi näyttää olevan ihan outo.

ps. ...Miken Veikko Lavi oli päivän paras :D :jahas:

Percele sanoi:
Toivottavasti löytyy yhtä hyvä äijä tilalle...

Oliko sillä jotakin yhdistyksen tapaista tai sellaista kasattuna vai heittikö se keikkaa ihan freelance-pohjalta?

Vaikka en yleisestiottaen pidäkkään siitä että uskonto pitää sotkea avustustyöhon niin Hursti teki köyhien ja pahasti syrjäytyneiden hyväksi varmaan enemmän kuin kukaan yksittäinen henkilö Suomessa ja ansaitsee tuosta pyytettömästä työstä kaiken mahdollisen kunnian.
R.I.P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moni varmaan ajattelee täällä että "ei oo mun bodistara-listalla eikä actionsankari joten aivan sama".
Veikko Hursti oli loistava mies!

Hippa sanoi:
Todella hieno ihminen, joka muisti aina niitä, jotka kaikki muut oli hylänny.
eiköhän ne veikon suojatit olleet hylänneet esim:raittiuden..itse olin töissä yhdessä kodittomien illassa ja todella kiittämätöntä väkeä..veikko varmasti hieno mies ja itsekkin hänet tavanneena arvostan,mutta noi spuket on hanurista..

henrig75 sanoi:
Moni varmaan ajattelee täällä että "ei oo mun bodistara-listalla eikä actionsankari joten aivan sama".
Veikko Hursti oli loistava mies!
No minkäs teet jos et ole kuullut henkilöstä, ei se nyt mikään paavi sentään ollut. Hurtsi nimestä tulee korkeintaan mieleen joku Härski Hartikainen tai Harri Marstio. Anyways RIP jos kerran hjuva mies oli.

Ite olen ollut kanssa töissä joulujuhlassa, ja iso-erno on kyllä oikeassa, että aika kiittämätöntä sakkia on osa niistä vähäosaisista.

R.I.P Veikolle, oli hieno mies ja teki hienoa työtä.

ja osa ei...eli tuskin eroaa kiittämättömyyden %-osuus "muusta" väestöstä.

Eihän se ole ihmisessä vika jos ei tiedä kuka Veikko Hursti oli mutta tietää, kuka on Marika Fingeroos tai jari Sarasvuo (alunperin Heinonen)

Sehän kuvaa vaan tätä aikaa, jossa tiedotusvälineet esittelevät kyllä hölynpöly-julkkikset mutteivät maamme "Äiti Teresa-hahmoa" joka pyyteettä vuosikausia auttoi vähäosaisia.

Kevyet mullat haudallesi, Veikko. Olit hieno mies, kaltaisiasi on todella harvassa!

Hyvillekin miehille tulee aika vastaan. Toivottavasti hänen kaltaisiaan löytyisi vielä jatkossakin.
En ihmettele etteivät ihmiset tunne Hurstin nimeä. Kun huono-osaisista ei välitetä, miksi heitä auttavistakaan kiinnostuttaisiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom