Reppuhommissa olevan treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vezor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikästä. Olen siis reissuhommissa helsingissä, pitkää päivää tehdään, joten mahdollisuus/jaksaminen siellä käydä salilla on pieni. Joten kysymys on, onko liian pitkäväli olla treenaamatta 3pv? koska olen töissä ma-ti-ke-to torstaina tulen puolen päivän jälkeen aina kotiin ja siitä sitten salille ja sitten pe-su joka päivä salilla.

Mitä nyt tässä lueskelin niin kuulemma 3pv on maksimi aika jonka voi yhtäjaksoisesti olla treenaamatta. Että silloin lihakset jo huutaa uutta rasitetta.

Työ on ruumiillisesti raskasta, ja liikutaan koko ajan.

Toivottavasti ymmärsitte mitä hain takaa.

onko liian pitkäväli olla treenaamatta 3pv? koska olen töissä ma-ti-ke-to torstaina tulen puolen päivän jälkeen aina kotiin ja siitä sitten salille ja sitten pe-su joka päivä salilla.
Ei ole.

Mitä nyt tässä lueskelin niin kuulemma 3pv on maksimi aika jonka voi yhtäjaksoisesti olla treenaamatta. Että silloin lihakset jo huutaa uutta rasitetta.
Toi 3pv-juttu koskee harvajakoista ohjelmaa.. Sä kuitenkin ilmesesti reenaat 4-jakosella jos vedät 4 pvää putkeen treeniä eli antaa palaa vaan.. Saapahan kroppa ainakin tavallisesta poikkeavaa rasitusrytmiä samalla..

Mitä ajattelit tapahtuvan, jos olet "liian kauan treenaamatta"?
En ymmärrä. Väkisinhän sitä on joskus taukoa otettava ja se on ennenkaikkea hyödyllistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom