Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Powerhousu sanoi:Niin on. Molemmat on perseestä. Mä en vaan tajua tollasta huvikseen tappamista, kun "se on niin kivaa".

Himmentäjä sanoi:Voisitko valaista minua hidasälyistä..?![]()
Eli alottelevat 3d mallintajathan mallintaa heti ensimmäisenä kromipallon ruutulattialle, klassinen ensi rendaus... joskus se oli kova sana :D Näitä sitten joskus viljellään 3d foorumien kuva threadeihin. Rintahauispelle taitaa olla samantylinen klisee kuntosali piireissä 
ZweCCo sanoi:Se on makuasia sano musti ku muniaan nuoli. Ehkä näiden oravantappajien mielestä punttien kolistelu on aivan perseestä ja täysin idioottimaista toimintaa. Kaikkea vaan ei kaikki voi sulattaa/ymmärtää.![]()
ZweCCo sanoi:HTH: Paskapuhetta että muka urheilukalastuksessa käytettäisiin väkäsettömiä koukkuja. Väkäsettömien koukkujen käyttäminen on äärimmäisen harvinaista. Kaloilla koukku yleensä tarttuu leukoihin joissa on vaan rustoja ja nahkaa joten se ei kuole vaikka niihin vähän damageakin tulee. Urheilukalastuksessa hyvä nyrkkisääntö on että jos kalalta tulee verta koukun irroittamisen jälkeen niin sitä ei pidä enää laskea veteen vaan kolkata ja viedä kotiin syömisiksi.
Oravien ampumista perustelen sillä että se on lähinnä elämys.
Gradient sanoi:Punttien kolistelu ei sentään tietääkseni tapa mitään "viattomia luontokappaleita".

ZweCCo sanoi:Tuo viattomien luontokappaleiden (oravien) metsästys on täysin laillista toimintaa niiden metsästysaikana. Joidenkin mielestä se on viihdyttävää/mukavaa tai mitä vaan ja siksi he sitä tekevät. Toiset taas ei voi käsittää minkään eläimien metsästystä ollenkaan.
EDIT: Kaiken lisäksi metsästystäkin on harrastettu niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa maapallolla. Tietääkseni siitä johtuen osalle ihmisistä kuuluu luonteeseen ns. saalistusvietti ja sitä tyydyttääkseen he metsästäävät. IMO on turhaa jeesustelua tuomita metsästystä koska sitä on tehty miljoonia (vai kymmeniä miljoonia.. kauanko ihmisiä on ollu?) vuosia ja se kuuluu luonnon kiertokulkuun. Vaikka metsästyksestä ei itse pidäkkään niin sen perusteella on lapsellista toisia ihmisiä tuomita tai muuta. Se metsästäminen kuuluu vaan niiden ihmisten luonteeseen.

skillster sanoi:kummalla?
mr.black sanoi:![]()
Miten on mahdollista![]()

JiiPee sanoi:Lueppa tuo AM postaus uudestaan. Hän nimenomaan sanoo ettei puhu oravien ampumisesta metsästyksenä!!!!! Vaan lähinnä kyse on kai itsensä hauskuuttamisesta.
Niin, minä muuten omistan metsästyskortin ja aseita. Eli metsästän, mutta en ymmärrä tuollaista toimintaa. Joten en voi sanoa, että tuomitsen metsästyksen, koska harrastan sitä itsekkin. Tuomitsen tuollaisen IDIOTISMIN![]()
Eikä metsästystä ole "harrastettu" miljoonia vuosia, se oli tapa hankkia ruokaa![]()
!tokkopaisto sanoi:Jumankauta tota oravakeskustelua:curs: ! Lähettäkää hauskoja kuvia!
(Siirtäkää oravakeskustelu jo vihdoin jonnekin muualle täältä...)
Joo, kannatan, joka kerta ku tsekkaa, et: "Jaa katos perkele, joku viksu immeinen on taas lisänny hauskan kuvan." Ni PASKAT, porukka jauhaa jostain vitun oravista