Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Hyvä maastoutuminen :)

luonnonihmeet5rt.jpg

Powerhousu sanoi:
Niin on. Molemmat on perseestä. Mä en vaan tajua tollasta huvikseen tappamista, kun "se on niin kivaa".

Se on makuasia sano musti ku muniaan nuoli. Ehkä näiden oravantappajien mielestä punttien kolistelu on aivan perseestä ja täysin idioottimaista toimintaa. Kaikkea vaan ei kaikki voi sulattaa/ymmärtää. :)

HTH: Paskapuhetta että muka urheilukalastuksessa käytettäisiin väkäsettömiä koukkuja. Väkäsettömien koukkujen käyttäminen on äärimmäisen harvinaista. Kaloilla koukku yleensä tarttuu leukoihin joissa on vaan rustoja ja nahkaa joten se ei kuole vaikka niihin vähän damageakin tulee. Urheilukalastuksessa hyvä nyrkkisääntö on että jos kalalta tulee verta koukun irroittamisen jälkeen niin sitä ei pidä enää laskea veteen vaan kolkata ja viedä kotiin syömisiksi.

Oravien ampumista perustelen sillä että se on lähinnä elämys. Tavallaan perinteistä toimintaa koska oravia on ennen metsästetty paljon. Toisaalta semmonen pitkiltä matkoilta tuurilla rätkiminen ei tätä perinteistä hienoa oravanmetsästystä ole. :rolleyes:

Himmentäjä sanoi:
Voisitko valaista minua hidasälyistä..? :david:

Ei ole kiinni älystä vaan harrastuksista tai työstä :) Eli alottelevat 3d mallintajathan mallintaa heti ensimmäisenä kromipallon ruutulattialle, klassinen ensi rendaus... joskus se oli kova sana :D Näitä sitten joskus viljellään 3d foorumien kuva threadeihin. Rintahauispelle taitaa olla samantylinen klisee kuntosali piireissä :)

:offtopic:
ZweCCo sanoi:
Se on makuasia sano musti ku muniaan nuoli. Ehkä näiden oravantappajien mielestä punttien kolistelu on aivan perseestä ja täysin idioottimaista toimintaa. Kaikkea vaan ei kaikki voi sulattaa/ymmärtää. :)

Punttien kolistelu ei sentään tietääkseni tapa mitään "viattomia luontokappaleita".

Onko nämä uljaat oravanmetsästäjät tietoisia siitä että on olemassa ihan elottomiakin maalitauluja johon huvikseen räpsytellä ammuksia - Suuren metsästäjän mielikuvituksella voi sitten kuvitella ne reikäiset taulut vaikkapa halkinaisiksi orava-veriklönteiksi, ja hörähdellä sitten tyytyväisesti ihan Syvä Joki -fiiliksissä. :thumbs:

deliverance.jpg

ZweCCo sanoi:
HTH: Paskapuhetta että muka urheilukalastuksessa käytettäisiin väkäsettömiä koukkuja. Väkäsettömien koukkujen käyttäminen on äärimmäisen harvinaista. Kaloilla koukku yleensä tarttuu leukoihin joissa on vaan rustoja ja nahkaa joten se ei kuole vaikka niihin vähän damageakin tulee. Urheilukalastuksessa hyvä nyrkkisääntö on että jos kalalta tulee verta koukun irroittamisen jälkeen niin sitä ei pidä enää laskea veteen vaan kolkata ja viedä kotiin syömisiksi.

Oravien ampumista perustelen sillä että se on lähinnä elämys.

Väkäsettömät koukut ovat yleisiä perhokalastuksessa ja catch&release -kalastuksessa; kalan voi vapauttaa ilman että se pitää nostaa pois vedestä.

Oravien ampuminen = elämys = :anssi:
Perhokalastus munia myöten koskessa kahlaten, perukkeen vetolujuus n. 1,5 kg, koukun koko 12 tai pienempi ja siihen n. 3 kiloinen lohikala kiinni. Tässä alkaa olla jo jotain elämystä.

Jottei menisi ihan :offtopic:
adventist.jpg

Gradient sanoi:
Punttien kolistelu ei sentään tietääkseni tapa mitään "viattomia luontokappaleita".

Tuo viattomien luontokappaleiden (oravien) metsästys on täysin laillista toimintaa niiden metsästysaikana. Joidenkin mielestä se on viihdyttävää/mukavaa tai mitä vaan ja siksi he sitä tekevät. Toiset taas ei voi käsittää minkään eläimien metsästystä ollenkaan.

HTH: Mulla oli lähinnä mielessä esimerkiksi haukien urheilukalastus. Ainakin joka ikisessä lehtijutussa on käytetty väkäsillä olevia koukkuja (vieheistä kuvia) minkä minä tässä muutaman vuoden sisällä olen lukenut alan lehdistä. Perhokalastuksesta mulla ei kokemusta ole joten en osaa siitä sanoa mitään väkäsettömien koukkujen osalta. Arvelisin kuitenkin että esimerkiksi haukia kalastetaan vuosittain urheilukalastusmielessä enemmän kuin lohikaloja tai muita perholla. Tuo on mukava elämys minkä tuossa kertoilit. Toisten mielestä tuo ei välttämättä kiinnostaisi yhtään tai tunnu missään. Kyllä mun mielestä jotku saa siitä mielihyvää jos ampuu oravan... ehkä se elämys on väärä sana siihen mutta jotain mielihyvää se kuitenkin aiheuttaa jota voisi kuvitella vertaavansa vaikka sitten siihen elämykseen. Semmonen sykähdyttävä hetki. :rolleyes:

EDIT: Kaiken lisäksi metsästystäkin on harrastettu niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa maapallolla. Tietääkseni siitä johtuen osalle ihmisistä kuuluu luonteeseen ns. saalistusvietti ja sitä tyydyttääkseen he metsästäävät. IMO on turhaa jeesustelua tuomita metsästystä koska sitä on tehty miljoonia (vai kymmeniä miljoonia.. kauanko ihmisiä on ollu?) vuosia ja se kuuluu luonnon kiertokulkuun. Vaikka metsästyksestä ei itse pidäkkään niin sen perusteella on lapsellista toisia ihmisiä tuomita tai muuta. Se metsästäminen kuuluu vaan niiden ihmisten luonteeseen.

ZweCCo sanoi:
Tuo viattomien luontokappaleiden (oravien) metsästys on täysin laillista toimintaa niiden metsästysaikana. Joidenkin mielestä se on viihdyttävää/mukavaa tai mitä vaan ja siksi he sitä tekevät. Toiset taas ei voi käsittää minkään eläimien metsästystä ollenkaan.

EDIT: Kaiken lisäksi metsästystäkin on harrastettu niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa maapallolla. Tietääkseni siitä johtuen osalle ihmisistä kuuluu luonteeseen ns. saalistusvietti ja sitä tyydyttääkseen he metsästäävät. IMO on turhaa jeesustelua tuomita metsästystä koska sitä on tehty miljoonia (vai kymmeniä miljoonia.. kauanko ihmisiä on ollu?) vuosia ja se kuuluu luonnon kiertokulkuun. Vaikka metsästyksestä ei itse pidäkkään niin sen perusteella on lapsellista toisia ihmisiä tuomita tai muuta. Se metsästäminen kuuluu vaan niiden ihmisten luonteeseen.

Lueppa tuo AM postaus uudestaan. Hän nimenomaan sanoo ettei puhu oravien ampumisesta metsästyksenä!!!!! Vaan lähinnä kyse on kai itsensä hauskuuttamisesta.

Niin, minä muuten omistan metsästyskortin ja aseita. Eli metsästän, mutta en ymmärrä tuollaista toimintaa. Joten en voi sanoa, että tuomitsen metsästyksen, koska harrastan sitä itsekkin. Tuomitsen tuollaisen IDIOTISMIN :david:
Eikä metsästystä ole "harrastettu" miljoonia vuosia, se oli tapa hankkia ruokaa :rolleyes:

ihme itkemistä. oravaa ei saa ampua kivuttomasti hengiltä koska on suloinen pörröinen elukka mutta kalan saa silpoa koukulla ja heittää takaisin järveen mahdolliseen julmaan kuolemaan koska on ruma ja limainen.

mr.black sanoi:
palapeli.gif

Miten on mahdollista:confused:

Kolmioiden sivujen suhteet ei oo samat. Vihreällä 2:5 (0,40) ja punaisella 3:8 (0,38). Hypotenuusat ei oo ihan viivasuorat, ylemmässä versiossa vähän kovera ja alemmassa kupera.

Punasen ja vihreen kolmion hypotenuusat ei laskeudu samassa kulmassa, kato vaikka näytön sivulta jos kehtaat tai ei oo muita paikalla.:)

E: superübersairaan hidas, miten voi olla...:(

JiiPee sanoi:
Lueppa tuo AM postaus uudestaan. Hän nimenomaan sanoo ettei puhu oravien ampumisesta metsästyksenä!!!!! Vaan lähinnä kyse on kai itsensä hauskuuttamisesta.

Niin, minä muuten omistan metsästyskortin ja aseita. Eli metsästän, mutta en ymmärrä tuollaista toimintaa. Joten en voi sanoa, että tuomitsen metsästyksen, koska harrastan sitä itsekkin. Tuomitsen tuollaisen IDIOTISMIN :david:
Eikä metsästystä ole "harrastettu" miljoonia vuosia, se oli tapa hankkia ruokaa :rolleyes:

No eihän tuo ole metsästystä ei, mutta siltikin se saalistusvietti pätee tuossakin. AM saa varmaan jotain mielihyvää siitä kun paukuttelee oravia huvikseen. Etkö muka itse koskaan ole ampunut huvikseen mitään elukkaa? Edes nuorempana? Yleensä kaikkien pienten miesten metsästysura alkaa siitä kun paukutellaan kaiken maailman räkättirastaat ja oravat pihamännyistä pyöriskelemästä. Mun mielestä hyvä perustelu oravien ampumiseen on tuo että ne häiriköi lintulaudalla mutta se on vähän arveluttavaa kun niitä pitää juoksuun ampua 50-100m. Sen vois hoitaa paremminkin eikä turhalla roiskimisella.

Jumankauta tota oravakeskustelua:curs: ! Lähettäkää hauskoja kuvia:kuvia: !

(Siirtäkää oravakeskustelu jo vihdoin jonnekin muualle täältä...)

tokkopaisto sanoi:
Jumankauta tota oravakeskustelua:curs: ! Lähettäkää hauskoja kuvia:kuvia: !

(Siirtäkää oravakeskustelu jo vihdoin jonnekin muualle täältä...)

:offtopic: Joo, kannatan, joka kerta ku tsekkaa, et: "Jaa katos perkele, joku viksu immeinen on taas lisänny hauskan kuvan." Ni PASKAT, porukka jauhaa jostain vitun oravista:david:

-edit-

1nastysquirrel1.gif

squirrel_fountain.jpg

humor.squirrel.jpg

Squirrel3way.jpg

funny-squirrel.jpg

Squirrel%20Fishing%202.jpg

squirrel_nuts.gif

Back
Ylös Bottom