Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Tainnu olla just tässä tredissä. Ei sen puoleen, onhan tossa hymyilyttäviä poseerauksia. Lemppari on se missä sen yhen jannun lippaan vieteri lauennu pihalle :) .

tokkopaisto sanoi:
Tainnu olla just tässä tredissä. Ei sen puoleen, onhan tossa hymyilyttäviä poseerauksia. Lemppari on se missä sen yhen jannun lippaan vieteri lauennu pihalle :) .
Tuossahan on vain jäävuoren huippu. Noitahan on paljon enemmän.

Paras noista on kuitenkin Merijalkaväen mies:
gangsta9.jpg

:offtopic:

o_virta sanoi:
Perustelepa toki ensin miksi ampua oravia. Eivät kumminkaan ole mitään vahinkoeläimiä ja tuskin niiden lihaa syöt...
Oravien tappaminen pelkästään metsästämisen ilosta on kyllä melko munatonta touhua.

Tuossahan tuli jo aikasemmin esimerkiksi se lintulautojen tuhoaminen/lintujen ruokien syöminen.

Ja toiseksi on sanottava, että se on 50-100m etäisyydeltä helvetin hyvää tarkkuusammunta-harjoitusta liikkuvaan maaliin.

Ja miksei tätä voisi rinnastaa "urheilu-kalastukseen".
Siinä kalastavat, kuvaavat ja heittävät takaisin veteen kuolemaan.

edit. Ja yleiseksi neuvoksi on annettava, että pyydettäessä perustelemaan jotain, perustelet sen, et ala latomaan vastakysymyksiä. Annat typerän kuvan itsestäsi.

Multivita sanoi:

Vapautetuista kaloista kuolee 0 - 10%. Riippuen olosuhteista.

Onko sulla jotain lähteitä tähän tietoon ?

Kun kala aluksi taistelee siimaa vastaan jopa tunnin on se niin lopussa, että vaikka se pääsisi muuten vahingoittumattomana(käytännössä mahdotonta) takaisin veteen ei sillä ole voimia selviytyä.

edit. Onko ne kalat jotain kuolemattomia-GODlike -olentoja, kun eivät kuole. Itse olen oppinut, että kaikki elollinnen kuolee aikanaan. Noinkin herkullista väitettä ei voinut päästä ohi ilman pientä piruilua.

AM sanoi:
Haluatko, kenties, perustella miksi näin ?

Ymmärrän metsästyksen tarkoituksen, mutta En ymmärrä sitä sinun kohdallasi.

Sanot oravien syövän linnun ruuat ja tuhoavan lintulaudan. Onko se linnunruoka niin kallista ettei sitä oraville riitä? Onko teidän laudat jotain Pentikin 150€ jalopuu pönttöjä, joista kertyy tuhansien eurojen kulut vuodessa oravien takia? Onko se lintu joka siellä laudalla keikkuu hengeltään arvokkaampi kuin se orava.

Sanot oravan halkeavan hyvin reikäpää paukulla, joten et niitä ammu nahan tai lihan takia (kyllä jotkut syövät oravan lihaa).

Sanot, että oravan ampuminen liikkeeseen 50-100m matkalle on oivaa harjoitusta. Sinusta on siis vain mukavaa käyttää pikku kurrea tauluna. Vertaat vielä toimintaasi urheilu kalastukseen. Urheilu kalastusella ja sinun toiminnallasi ei ole mitään tekemistä keskenään.

Metsästäjät, oikeat sellaiset pyrkivät lopettamaan saaliinsa tarkoilla ja varmoilla laukauksilla aiheuttamatta turhaa tuskaa saalis eläimelle. Ei pahalla, mutta en usko sinun osumiesi olevan varmoja liikkuvaan oravaan tuollaisilta matkoilta.

Noine kommentteinesi aiheutat minulle lähinnä mielleyhtymän Syvä Jokimaisesta, hampaattomasta, Hill Billy juntista joka saa sadistisesta toiminnastaan jonkinlaista seksuaalista mielihyvää. Vingu sinä saatanan rosvo orava, nyt wittu söit viimeisen auringonkukansiemenen, ison pahan AM:n lintulaudalta, vittu ammun sulta suolet pihalle...

Toivottasti joskus joku AIKUINEN näkee sun touhut ja antaa hieman tukkapöllyä.

JiiPee sanoi:
Ymmärrän metsästyksen tarkoituksen...blaa blaa blaa...

Ensinnäkin en ole kutsunut oravien ampumista metsästämiseksi, joten ei sotketa niitä keskenään.

Linnut/lintulaudat tuotiin keskusteluun vain, koska joku valitteli lintulautojensa kohtaloa. En sanonut, että itse lintulautojen takia olen mitään tappanut.

Urheilukalastus ja orava"kalastus" ovat täysin sama asia.
Kummassakin ihminen, omaksi huvikseen, urheilun ja haasteen vuoksi, tappaa eläinkuntaa. Kalojen tapauksessa tapahtuu vain "pois silmistä - pois mielestä" -yhtymä, koska niiden tappamisesta ei jää mitään silmiin pistäviä todisteita.

Voin vakuutta, että osuessaan oravankokoiseen otukseen .22 luoti tappaa välittömästi. Onttoilla ei jää edes tunnistettavia osia jäljelle.

Kovasti stereotyyppinen mielleyhtymäsi tuntuu olevan peritty B-luokan jenkkileffoista.

Ja edelleen odotan innolla niitä perusteluja sieltä päin !

D sanoi:
^:lol2: Aika tyynee ilme kaverilla,vaikka siinä taisi tulla mehut ulos kasseista.

_sports_ooopstexas.jpg

Ei mikään ihme kun kaikki naiset on tummanlihan perässä.:(

en tiiä koska oon nauranu näin paljon:D johtuu varmaan siitä kun nukuttaa jonkin verran:lol2: :lol2:

AM sanoi:
Urheilukalastus ja orava"kalastus" ovat täysin sama asia.
Niin on. Molemmat on perseestä. Mä en vaan tajua tollasta huvikseen tappamista, kun "se on niin kivaa". Mutta jos noista pitäisi jompi kumpi valita, niin oravien ampuminen huvikseen on 100x enemmän perseestä kuin urheilukalastus. En osaa perustella, eikä edes tarvitse, koska se on vaan mun mielipide. En harrasta kumpaakaan.

Oravien ampuminen ja kalastus eivät todellakaan ole samoja asioita.

Orava on riistaeläin, sitä saa metsästää 1.12.-31.1. välisenä aikana. Muulloin oravien ampuminen on tietääkseni laitonta.

Kalastuksessa, jossa kalat päästetään esim. kuvaamisen jälkeen vapaaksi, käytetään väkäsettömiä koukkuja, joista ei jää kaloille pysyviä vammoja. Jos kalat tapetaan, ne myös yleensä syödään toisin kuin oravat.

Back
Ylös Bottom