Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

aids.jpg

Johnny sanoi:
Yks koomisimmista kuvasarjosita ikinä
:lol2: LOL, mun pitäis näyttää toi mun isoisälle, kun se aina manaa oravia. Sillä on menossa tällä hetkellä lintujenruokintateline vol.72, johon orava ei voi päästä. Ja sitten kun selkää käännetään, niin orava vetää kamikazehypyn katolta pihlajan ja pihalampun kautta suoraan ruokintatelineeseen.

jänkäkoira sanoi:
:lol2: LOL, mun pitäis näyttää toi mun isoisälle, kun se aina manaa oravia. Sillä on menossa tällä hetkellä lintujenruokintateline vol.72, johon orava ei voi päästä. Ja sitten kun selkää käännetään, niin orava vetää kamikazehypyn katolta pihlajan ja pihalampun kautta suoraan ruokintatelineeseen.

Osta sille puoliautomaatti .22:nen parinkymmenen ammuksen lippaalla ja kylkiäisenä muutama tuhat onttokärkistä.
Toimii täällä päin, oravat halkeaa hyvin.

:d

Liitteet

• 03310517.webp
    03310517.webp
    33,1 KB · Katsottu: 490
  • kissa1.webp
    kissa1.webp
    13,7 KB · Katsottu: 467
Vittu oravia ei ammuta! Stanan suuri valkoinen metsästäjä...

Hommaan rajattomasti laukeavan, 20 tuumasen reikäpää Holmesin halkasemaan sun persereijän.

AM:lle kickban seuraavaksi 10 vuodeksi!!

:d

Liitteet

• Tipuvitsi2.webp
    Tipuvitsi2.webp
    40,2 KB · Katsottu: 1 195
JiiPee sanoi:
Vittu oravia ei ammuta! Stanan suuri valkoinen metsästäjä...

Hommaan rajattomasti laukeavan, 20 tuumasen reikäpää Holmesin halkasemaan sun persereijän.

AM:lle kickban seuraavaksi 10 vuodeksi!!

Haluatko, kenties, perustella miksi näin ?

samout sanoi:
tuli kyl vastaan nii hyvä quote että pakko pistää näytille, vaikka tää onki kuvat osio
http://ircquotes.net/?89776
:lol2:

Kyllä olisi nöyrää poikaa ton jälkeen... :D

AM sanoi:
Haluatko, kenties, perustella miksi näin ?

Perustelepa toki ensin miksi ampua oravia. Eivät kumminkaan ole mitään vahinkoeläimiä ja tuskin niiden lihaa syöt...
Oravien tappaminen pelkästään metsästämisen ilosta on kyllä melko munatonta touhua.

Back
Ylös Bottom