Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Lähinnä surullinen kuva, mutta vattöhell:

crash.jpg

argh sanoi:
Onkos tämä jo ollut täällä... En ainakaan näin äkkiä huomannut..
Bull Terrieri vs. piikkisika....

hyi helvetti, koira parka. Miten noita noin paljon tarttunut liene, onko se päälle puskenut uudelleen aina :/

Pyy sanoi:
hyi helvetti, koira parka. Miten noita noin paljon tarttunut liene, onko se päälle puskenut uudelleen aina :/

Ihan kuulo puhetta mutta näiden pitt bullien aivot kuulemma erittävät jotain puudutus(morfiini perästä) ainetta että jos jalka lähtee niin päälle se tulee vaikka kolmella ja kiukkusesti...itse hieman epäilin tota puudutus juttua mutta kun tota kuvaa kattoo ni jotenkin sen uskos...

fear sanoi:
Ihan kuulo puhetta mutta näiden pitt bullien aivot kuulemma erittävät jotain puudutus(morfiini perästä) ainetta että jos jalka lähtee niin päälle se tulee vaikka kolmella ja kiukkusesti...itse hieman epäilin tota puudutus juttua mutta kun tota kuvaa kattoo ni jotenkin sen uskos...
Itsekin kuullut joskus jotain samansuuntaista. Tiedä sitten, onko pelkkää legendaa, mutta noi kuvat osaltaan kyllä vahvistaisivat tuota teoriaa.

fear sanoi:

joo, ainoo vaan, että kyseinen koira ei ole pitbullia nähnytkään.

se on bullterrieri

Ratu sanoi:
Maailman huonoin metsästyskoira:
Ei muuten oo, oli ex ukon kaa tollanen Beagle ja se oli jokatavalla nasta hauveli. Sosiaalinen, suloinen, ei haukkunut / purrut tai muutenkaan käyttäytynyt sopimattomasti ja koirapuistossa se oli todellinen herrasmies: "akat" tarjos, se kävi nuuhkasee ja jatko muina miehinä matkaa joten ei ollu siinäkään suhteessa moittimista .. eihän sitä pidä joka soppaan sotkeutua .. et sillee.. :jahas:
ps. Nuoresta iästään huolimatta se oli oikein mainio metsästyskoira.

Onko Mr. Pilateksen rinnasta tulossa alieni vai mikä helvetti sieltä pullottaa?? (niin, kai se sitten se kylkiluu paistaa)

argh sanoi:
Onkos tämä jo ollut täällä... En ainakaan näin äkkiä huomannut..
Bull Terrieri vs. piikkisika....

Ei oo hauska kuva. Voi koira raukkaa, tosi vitun sairasta.

edittiä...

Back
Ylös Bottom