Raskolnikov sanoi:
Täähän on helvetin :wanha:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raskolnikov sanoi:
seppo-x sanoi:
ironchef sanoi:Mihin tää mää on menossa kun ajellaan jo autollakin useampia kertoja vuodessa ja oikein keskustassa. Ja vielä Sunnuntaina!!? Mä vaan kysyn!!!
Spidey sanoi:Miten tämä tähän threadiin liittyy :jahas:
Dragon sanoi:Huumoria netistä kenties herra hernenenä?

Kyllä näin on näreet. Deletoin Dragonin "hupi"-tekstin.lepex sanoi::jahas:
Ei nyt tehdä tästä tredistä mitään ketjukirje-trediä, niitähän on jo ollut.
Tredin otsikkokin on :
"Repesin eli Hauskoja kuvia netistä!"
Tomi sanoi:Kyllä näin on näreet. Deletoin Dragonin "hupi"-tekstin.
Enemmän kuvia, vähemmän whineä.Dragon sanoi:Aika hauskasti alkaa henkilöitymään. Kun kuitenkin samalla sivulla on Spideyn ja Jatkuvuuden tekstejä tosin valokuvina.
Tomi sanoi:Enemmän kuvia, vähemmän whineä.
Ottamatta kantaa siihen oliko hauskaa vai ei, makuasia kun on, IMO threadiDragon sanoi:Aika hauskasti alkaa henkilöitymään. Kun kuitenkin samalla sivulla on Spideyn ja Jatkuvuuden tekstejä tosin valokuvina. Mikähän se merkitysero on noissa? En mä tosin väitä, että kaikilla meillä on samanlainen huumorintaju kuin mulla.
Otanko mä seuraavaksi screenshotin, kun näen omasta mielestäni hauskan tekstin ja laitan sen imagena tähän samaan threadiin? Tämä ilmeisesti kelpaa teille?
Jortsu sanoi:Ottamatta kantaa siihen oliko hauskaa vai ei, makuasia kun on, IMO threadi
Huumorin kukkaa s.postista.. sopii paremmin noille hupiteksteille, vaikket oisi sitä sähköpostista saanutkaan...
Laitan noi jutut jatkossa tohon threadiin...