Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Lounais-Lappi_260204%20copy.jpg

:D

ironchef sanoi:
Mihin tää mää on menossa kun ajellaan jo autollakin useampia kertoja vuodessa ja oikein keskustassa. Ja vielä Sunnuntaina!!? Mä vaan kysyn!!!

ja olikohan kuljettaja älyllisesti heikkolahjainen, vai mitä tuo vajaa tuossa tarkottaa?

Dragon sanoi:
Huumoria netistä kenties herra hernenenä?

Ei millään pahalla, mutta tässä varmaankin tarkotettiin, että tämän threadin mukaista lystikästä kuvaa siitä ei oikein meinannut ihan heti löytyä. Uskallan myöskin kyseenalaistaa tekstin hauskuuden. Mä saatan kyl olla niin tyhmäkin, että en vaan tajuu noin syväluotaavaa juttua.

Dragon sanoi:
Huumoria netistä kenties herra hernenenä?

:jahas:
Ei nyt tehdä tästä tredistä mitään ketjukirje-trediä, niitähän on jo ollut.
Tredin otsikkokin on :

"Repesin eli Hauskoja kuvia netistä!"

lepex sanoi:
:jahas:
Ei nyt tehdä tästä tredistä mitään ketjukirje-trediä, niitähän on jo ollut.
Tredin otsikkokin on :

"Repesin eli Hauskoja kuvia netistä!"
Kyllä näin on näreet. Deletoin Dragonin "hupi"-tekstin.

Tomi sanoi:
Kyllä näin on näreet. Deletoin Dragonin "hupi"-tekstin.

Aika hauskasti alkaa henkilöitymään. Kun kuitenkin samalla sivulla on Spideyn ja Jatkuvuuden tekstejä tosin valokuvina. Mikähän se merkitysero on noissa? En mä tosin väitä, että kaikilla meillä on samanlainen huumorintaju kuin mulla.

Otanko mä seuraavaksi screenshotin, kun näen omasta mielestäni hauskan tekstin ja laitan sen imagena tähän samaan threadiin? Tämä ilmeisesti kelpaa teille?

Enemmän kuvia vähemmän chattia. :kippis1:

Dragon sanoi:
Aika hauskasti alkaa henkilöitymään. Kun kuitenkin samalla sivulla on Spideyn ja Jatkuvuuden tekstejä tosin valokuvina. Mikähän se merkitysero on noissa? En mä tosin väitä, että kaikilla meillä on samanlainen huumorintaju kuin mulla.

Otanko mä seuraavaksi screenshotin, kun näen omasta mielestäni hauskan tekstin ja laitan sen imagena tähän samaan threadiin? Tämä ilmeisesti kelpaa teille?
Ottamatta kantaa siihen oliko hauskaa vai ei, makuasia kun on, IMO threadi
Huumorin kukkaa s.postista.. sopii paremmin noille hupiteksteille, vaikket oisi sitä sähköpostista saanutkaan...

Jortsu sanoi:
Ottamatta kantaa siihen oliko hauskaa vai ei, makuasia kun on, IMO threadi
Huumorin kukkaa s.postista.. sopii paremmin noille hupiteksteille, vaikket oisi sitä sähköpostista saanutkaan...

Kiitos Jortsu, tämmöistä kriittistä palautetta on mukavampi lukea :) Laitan noi jutut jatkossa tohon threadiin...

Ja niitä huumorikuvia...

Hohohhoo pahapaha Mozilla ja sen tietoturva-aukot
mozillaadware.png

Ohos... mitenkäs tuo exploreikä nyt tolleen on saanut vähän adwarea
normal_friends-dont-let-friends-use-ie1.jpg

I love messenger :haart:
msn_messenger_60_kayttoehdot.jpg

Back
Ylös Bottom