Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan on väännetty Hejibitsin stripistä. Tuossa alkuperäinen.Oon aina pitänyt noita juniorien juttuina, mutta jos pyssyn ikä pitää paikkansa, niin ehkä sit vaan
<---- huumorintajuton
Oon aina pitänyt noita juniorien juttuina, mutta jos pyssyn ikä pitää paikkansa, niin ehkä sit vaan
<---- huumorintajuton
Mun mielestä joskus joku mode kävi linjaamassa että kaikki noi spudrojen kaltaiset meemit menisi meemiketjuun ja niitä saa sitten sieltä käydä ne lueskelemassa joita ne kiinnostaa. Ne kun ei oikeasti ole hauskoja 90% mielestä.
Mun mielestä joskus joku mode kävi linjaamassa että kaikki noi spudrojen kaltaiset meemit menisi meemiketjuun ja niitä saa sitten sieltä käydä ne lueskelemassa joita ne kiinnostaa. Ne kun ei oikeasti ole hauskoja 90% mielestä.
Itse muistan (jos nyt muisti enää yhtään toimii), että itse olen aikoinani kehoittanut laittamaan meemit meemiketjuun.
En kyllä ainakaan noita spurdosarjakuvia itse meemeiksi laske.
Tuo ohjeistus tuli silloin, kun hauskat kuvat ketju oli jonkin aikaa täynnä jotain yksittäisiä meemikuvia.