Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
1519851741.jpg

3960_94b2_500.jpeg

1519970025.jpg

normal_1520191055.jpg

Fingerpori_20141113.gif

1520641946.jpg

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
normal_1520742025.jpg

Mun mielestä joskus joku mode kävi linjaamassa että kaikki noi spudrojen kaltaiset meemit menisi meemiketjuun ja niitä saa sitten sieltä käydä ne lueskelemassa joita ne kiinnostaa. Ne kun ei oikeasti ole hauskoja 90% mielestä.

Oon aina pitänyt noita juniorien juttuina, mutta jos pyssyn ikä pitää paikkansa, niin ehkä sit vaan
<---- huumorintajuton

Tässä nuoremmille. Itse en tälläisestä ymmärrä mitään...:) Pitää ikä paikkansa ja allekirjoittaneen tuntevat tietävät, että ikä on tosiaankin vain numero!!! :D

1415654311-naurulokkicom.jpg

- - - Updated - - -

Mun mielestä joskus joku mode kävi linjaamassa että kaikki noi spudrojen kaltaiset meemit menisi meemiketjuun ja niitä saa sitten sieltä käydä ne lueskelemassa joita ne kiinnostaa. Ne kun ei oikeasti ole hauskoja 90% mielestä.

Yksittäisiä spurdokuvia on ollut tässä ketjussa ja tulee olemaan.Meemit ovat asia erikseen..Toinenkin yksittäinen mode linjaa nyt tälleen..Jos kuulut 90% porukkaan, älä katso tätä ketjua spurdojen osalta...:D

Vanha vitsihän toi on vaan väännetty spurdoiluks vai mitä vittua toi on.. ja tota kyseistä "jonneilua" kohtaan mulla on lähinnä antipatioita.. ihan sama jos niitä täs ketjus on, piti vaan päästä sanomaan oma pirun tärkee mielipide =)

Itse muistan (jos nyt muisti enää yhtään toimii), että itse olen aikoinani kehoittanut laittamaan meemit meemiketjuun.
En kyllä ainakaan noita spurdosarjakuvia itse meemeiksi laske.
Tuo ohjeistus tuli silloin, kun hauskat kuvat ketju oli jonkin aikaa täynnä jotain yksittäisiä meemikuvia.

Itse muistan (jos nyt muisti enää yhtään toimii), että itse olen aikoinani kehoittanut laittamaan meemit meemiketjuun.
En kyllä ainakaan noita spurdosarjakuvia itse meemeiksi laske.
Tuo ohjeistus tuli silloin, kun hauskat kuvat ketju oli jonkin aikaa täynnä jotain yksittäisiä meemikuvia.

Näin muistan minäkin...

On topic:

1520341156.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom