Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

postcard.jpg

http://jirkavinse.wordpress.com/2009/10/27/political-postcard/

Tämä osuus tomaattien lisääntymisestä, kyllä jätettiin aikoinaan väliin, meidän bilsan tunneilla. :D

a98129_double-meaning_9-tomato.jpg

Offtopic: toi on varmaan se Justin Bieber. Miettikääs tätä: oon nähny jampan about joka päivä jonkun lööpin kuvassa ja lehdissähän se on ollut pari vuotta koko ajan. Kuulemma aivan huikean suosittu. Ok, en ole kohderyhmää, mutta miten helvetissä olen edes pystynyt välttyä kuulemaan yhtään pojan biisiä? Kuuntelen kuitenkin kaikkia radiokanavia, musaTVtäkin silloin tällöin jne.

Offtopic: toi on varmaan se Justin Bieber. Miettikääs tätä: oon nähny jampan about joka päivä jonkun lööpin kuvassa ja lehdissähän se on ollut pari vuotta koko ajan. Kuulemma aivan huikean suosittu. Ok, en ole kohderyhmää, mutta miten helvetissä olen edes pystynyt välttyä kuulemaan yhtään pojan biisiä? Kuuntelen kuitenkin kaikkia radiokanavia, musaTVtäkin silloin tällöin jne.
Ei siltä oo mitään muuta hirveästi Suomen radiossa soinutkaan kuin Baby, baby, baby uuuuuh. Ja jos et oo sitä mistään kuullu, niin oot asunu melko tynnyrissä.

Back
Ylös Bottom