Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää en muute ymmärrä tätä ihmettelyä.. Uimapuvussa naiset on kuitennii tehny valinnan esitellä kropaansa.. Tuollaisessa yllättävässä alkkaritilanteessa ei ole tehty valintaa esitellä kroppaa.
Vähän sama kun miehet näyttelee kännissä muniansa kaikille (minä ainakin näyttelen), vert. joku yllättää kun oot alottamassa runkkaan. Ihan samalla lailla siinäkin on muna esillä, ei pitäs olla ongelmaa?
No runkkaatko useasti kännissä muiden nähden?
Mää en muute ymmärrä tätä ihmettelyä.. Uimapuvussa naiset on kuitennii tehny valinnan esitellä kropaansa.. Tuollaisessa yllättävässä alkkaritilanteessa ei ole tehty valintaa esitellä kroppaa.
Vähän sama kun miehet näyttelee kännissä muniansa kaikille (minä ainakin näyttelen), vert. joku yllättää kun oot alottamassa runkkaan. Ihan samalla lailla siinäkin on muna esillä, ei pitäs olla ongelmaa?
Eli sä reagoisit samalla tavalla tilanteeseen jossa odottamaton vieras pamahtaa yllättäen sun kämppään kun olet pukeutumassa, kuin jos olisit ihan tarkoituksella rannalla bostailemassa ja sama ihminen tulee siihen mestoille?Silti jos mä oisin selvinpäin speedot jalassa ihmisten edessä niin ei se eroa mitenkään siitä että oisin bokserit jalassa niitten ihmisten edessä.
Tai jos tilanne ois että sovittaa kopissa vaikka bikineitä niin kyllä ne naiset sillonkin varmasti peittelis itteään jos joku vahingossa avaa oven vaikka on niitä on tarkotuskin ostettua käyttää rannalla.
Jep. Muutaman kerran on tultu vahingossa sovituskoppiin kun oon ollu bokserisillani eikä siinä mitään sen kummempaa. Korkeintaan jännittäny pakaroita ja hauista jos on ollut nainen:D. Samaten kun otin kylkeen tatuointia olin munasillani käsi vaan kassien peittona ja kyllä siinä tuntematonta jengiä samalla ramppas eikä toi mitään haitannu.Eli sä reagoisit samalla tavalla tilanteeseen jossa odottamaton vieras pamahtaa yllättäen sun kämppään kun olet pukeutumassa, kuin jos olisit ihan tarkoituksella rannalla bostailemassa ja sama ihminen tulee siihen mestoille?
Jep. Muutaman kerran on tultu vahingossa sovituskoppiin kun oon ollu bokserisillani eikä siinä mitään sen kummempaa.