Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuhoan nyt sun mielikuvan täydellisestä sielunveljestä, mutta niitä voi keksiä kuka vaan meme-generaattorilla.
No voi perse! :D Jos noiden takana ois ollutkin vaan yks henkilö niin se ois ansainnut kyllä Nobelin... ihmeen hyviä on siihen nähden että kuka vaan peruspelle voi tehdä niitä!
"Is she still wrong?" Pudotti aivan täysin :D
Toi äijä
Pirun usein rikki jo kuvat tuolla Apinassa.Pennuille pitäis pitää internets-sivistystä, melkeen yks tunti riittäis; aihe: minkä kerran laitat sinne, se on aina siellä,
ja sit näyttää tämä kuva, niin oppisivat. Kaveri on selkeesti vähän pre-op vielä:
![]()
Ehkä mä vaan oon liian vanha, mutta musta noi sammakko- yms. kuvat on kyllä internethistorian paskinta läppää.
Ehkä mä vaan oon liian vanha, mutta musta noi sammakko- yms. kuvat on kyllä internethistorian paskinta läppää.
Just mietin samaa että oon vissiin tullu vanhaksi. Eikö noille vois keksiä oman ketjun niinkun niille fuuuuuu jutuillekin.
Ihan sama kun alan laittamaan tänne jotain Stenvallin ankkojen kuvia kun ne on niin vitun ihkuja.