Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Seuraava meemi :

Philosoraptor_Light_Blue_large.jpg

philosoraptor-20.jpg

philosoraptor%20pizza.jpg

7d326_memes-philosoraptor-does-it-still-not-make-a-sound.jpg

philosoraptor-synonym.jpeg

philosoraptor-missing.jpg

philosoraptor_and_his_640_11.jpg

memes-philosoraptor.jpg

philosoraptor09.jpg

ca439646-0f72-439c-ae9b-a5d6c8c9297a.jpg

780792120.jpg

tumblr_lke100uqkn1qfqmlto1_400.jpg

37649201.jpg

Tuhoan nyt sun mielikuvan täydellisestä sielunveljestä, mutta niitä voi keksiä kuka vaan meme-generaattorilla.

No voi perse! :D Jos noiden takana ois ollutkin vaan yks henkilö niin se ois ansainnut kyllä Nobelin... ihmeen hyviä on siihen nähden että kuka vaan peruspelle voi tehdä niitä!

No voi perse! :D Jos noiden takana ois ollutkin vaan yks henkilö niin se ois ansainnut kyllä Nobelin... ihmeen hyviä on siihen nähden että kuka vaan peruspelle voi tehdä niitä!

Jokuhan tuolla valitsee, että mitkä julkaistaan, kuten esim. Riemurasiassakin.

Pennuille pitäis pitää internets-sivistystä, melkeen yks tunti riittäis; aihe: minkä kerran laitat sinne, se on aina siellä,
ja sit näyttää tämä kuva, niin oppisivat. Kaveri on selkeesti vähän pre-op vielä:

22030.jpg

Pennuille pitäis pitää internets-sivistystä, melkeen yks tunti riittäis; aihe: minkä kerran laitat sinne, se on aina siellä,
ja sit näyttää tämä kuva, niin oppisivat. Kaveri on selkeesti vähän pre-op vielä:

22030.jpg
Pirun usein rikki jo kuvat tuolla Apinassa.

Kantsii lisätessä käyttää tota nappia ja sitten kattoa että on ruksi "reference locally" niin se lataa sen tänne. VIP kun olet and all that.

Ehkä mä vaan oon liian vanha, mutta musta noi sammakko- yms. kuvat on kyllä internethistorian paskinta läppää.

Just mietin samaa että oon vissiin tullu vanhaksi. Eikö noille vois keksiä oman ketjun niinkun niille fuuuuuu jutuillekin.
Ihan sama kun alan laittamaan tänne jotain Stenvallin ankkojen kuvia kun ne on niin vitun ihkuja.

Just mietin samaa että oon vissiin tullu vanhaksi. Eikö noille vois keksiä oman ketjun niinkun niille fuuuuuu jutuillekin.
Ihan sama kun alan laittamaan tänne jotain Stenvallin ankkojen kuvia kun ne on niin vitun ihkuja.

Aijaijaijai, vanhuus iskenyt ihan nurkan takaa!

Älkää papparaiset täriskö liikoja, voi tulla heikko olo!

:D

Back
Ylös Bottom