Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusimmasta cosmosta?
Pojilla hymyt hyytyy, kun paljastuu "jonnen" naikkosen olevan joku kansainvälisesti kuolattu tissi- ja persemalli.
Uusimmasta cosmosta?
Pojilla hymyt hyytyy, kun paljastuu "jonnen" naikkosen olevan joku kansainvälisesti kuolattu tissi- ja persemalli.
Siis mitä ihmettä. Mulla on ainakin aivan sama tilanne enkä usko että monilla parisuhteessa elävällä se on kovin erilainen.
- Remontoimme ja sisustimme asunnon yhdessä
- On kavereita joilla on omakotitalo ja lapsia (tosin en koe olevani heitä jäljessä vaan tulevani kovaa perästä)
- Jos kihlattu ei ole kotona, kotona tervehtii koirat
- Koirien ja kodinhoidosta on sovittu yhdessä
- Kihlattu hoitaa koirat ja kodin
- Minä maksan lainat ja laskut
- Kihlattu ostaa ruuat kotimatkalla ja päättää siis mitä meillä syödään
- Myös olohuoneen sohva on jaettu perheen kesken. Minä istun läppäreineni toisessa päädyssä, kihlattu toisessa. Välissä koirat.
- Vaatehuoneessa on kihlatun tavaroille enemmän tilaa. Myös kylpyhuoneesta löytyy enemmän naisten kosmetiikkaa.
- Naiset murjottaa vaikka mikään ei muka ole vialla
- Kihlatulla on neurooseja
- Olen mokannut aikaisempia suhteita
- Olen tietoisesti laittanut parisuhteen kavereiden edelle
- Parin päivän rellestysreissuja on ikävä
Ainoa ero on se että juustohöylällä saa leikata kurkkua.
Meillä saa juustohöylällä vaikka runkata jos huvittaa!
Katsoppa Chef edelliselle sivulle http://www.pakkotoisto.com/netistae...n-eli-hauskoja-kuvia-netistae-452/#post309907
Ekaks menee sinne minne pitääkin, mutta sitten ollaankin maastavetoketjussa. Wtf ?? Näkeehän tosta linkistäkin, että se on oikein.hah toi linkki heittää mut Maastaveto threadiin =)