Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

pussy-whipped-dude.gif

ps. kuinka moni klikkas? =)

Uusimmasta cosmosta?
Pojilla hymyt hyytyy, kun paljastuu "jonnen" naikkosen olevan joku kansainvälisesti kuolattu tissi- ja persemalli.

Uusimmasta cosmosta?
Pojilla hymyt hyytyy, kun paljastuu "jonnen" naikkosen olevan joku kansainvälisesti kuolattu tissi- ja persemalli.

Niin ei tasan hyydy kyllä tommoseen perhe-elämään. Muija on lyöny kyl Jonnen niin syvälle jalan alle että ei mitään rajaa.

Joo, mistä toi juttu on revitty? Jätkä on 27 ja ajattelee olevansa jotenkin muista jäljessä. Piruvie, jätkä pukeutuukin jo kuin 72 vuotias! Nyt ulos äijien kanssa ja sassiin.

Siis mitä ihmettä. Mulla on ainakin aivan sama tilanne enkä usko että monilla parisuhteessa elävällä se on kovin erilainen.

- Remontoimme ja sisustimme asunnon yhdessä
- On kavereita joilla on omakotitalo ja lapsia (tosin en koe olevani heitä jäljessä vaan tulevani kovaa perästä)
- Jos kihlattu ei ole kotona, kotona tervehtii koirat
- Koirien ja kodinhoidosta on sovittu yhdessä
- Kihlattu hoitaa koirat ja kodin
- Minä maksan lainat ja laskut
- Kihlattu ostaa ruuat kotimatkalla ja päättää siis mitä meillä syödään
- Myös olohuoneen sohva on jaettu perheen kesken. Minä istun läppäreineni toisessa päädyssä, kihlattu toisessa. Välissä koirat.
- Vaatehuoneessa on kihlatun tavaroille enemmän tilaa. Myös kylpyhuoneesta löytyy enemmän naisten kosmetiikkaa.
- Naiset murjottaa vaikka mikään ei muka ole vialla
- Kihlatulla on neurooseja
- Olen mokannut aikaisempia suhteita
- Olen tietoisesti laittanut parisuhteen kavereiden edelle
- Parin päivän rellestysreissuja on ikävä

Ainoa ero on se että juustohöylällä saa leikata kurkkua.

Mä olen naispuolinen ja kihloissa.
- Mä hoidan pääosan lainanlyhennyksistä, vastikkeesta, sähkölaskut ja oikeastaan kaikki paitsi kanavapaketin ja netin. Vihaan kaupassakäyntiä mutta käyn jos toinen ei käy
- Mä sisustan ukko remontoi/fiksaa
- Koiraa hoitaa molemmat, mä vien sen treeneihin
- En tykkää röhvätä sohvalla, se on ukon ja koiran
- Totta helvetissä mulla on enemmän vaatteita ja kosmetiikkaa
- En murjota eikä mulla ole neurooseja
- Ei me olla mokailtu aiempia suhteita (tietääkseni)
- Parisuhde ei välttämättä ole kaverisuhteiden edellä, molemmat käy viihteellä ja remuamisreissuja saa ja pitää olla! Mä oon täksi illaksi varannut kunnon näköalasaunat ja varannut pöydät konserttiravintolaan mutta ukko ei ole tulossa vaan kavereita. Mä pidän todella outona jos mies ei lähde äijäporukalla toisinaan ulos!! Mä näen kavereita koko ajan, jos en jossain sovitussa paikassa niin koirapuistossa/lenkkipolulla/salilla/treeneissä on kuitenkin tuttuja.

Meillä saa juustohöylällä vaikka runkata jos huvittaa! Häiden valmistelu olisi mun kontilla mutta ei sitä nyt yksin oikein voi tehdä vaikka miten kaasot jeesaisi. Ollaan kuitenkin oikein onnellisia

Siis mitä ihmettä. Mulla on ainakin aivan sama tilanne enkä usko että monilla parisuhteessa elävällä se on kovin erilainen.

- Remontoimme ja sisustimme asunnon yhdessä
- On kavereita joilla on omakotitalo ja lapsia (tosin en koe olevani heitä jäljessä vaan tulevani kovaa perästä)
- Jos kihlattu ei ole kotona, kotona tervehtii koirat
- Koirien ja kodinhoidosta on sovittu yhdessä
- Kihlattu hoitaa koirat ja kodin
- Minä maksan lainat ja laskut
- Kihlattu ostaa ruuat kotimatkalla ja päättää siis mitä meillä syödään
- Myös olohuoneen sohva on jaettu perheen kesken. Minä istun läppäreineni toisessa päädyssä, kihlattu toisessa. Välissä koirat.
- Vaatehuoneessa on kihlatun tavaroille enemmän tilaa. Myös kylpyhuoneesta löytyy enemmän naisten kosmetiikkaa.
- Naiset murjottaa vaikka mikään ei muka ole vialla
- Kihlatulla on neurooseja
- Olen mokannut aikaisempia suhteita
- Olen tietoisesti laittanut parisuhteen kavereiden edelle
- Parin päivän rellestysreissuja on ikävä

Ainoa ero on se että juustohöylällä saa leikata kurkkua.

Sulta jäi yks asia

- Nimeni on Jonne

Meillä saa juustohöylällä vaikka runkata jos huvittaa!

Komeeta! :D

Entertainment system

8bit_nintendo_bed.jpg

How hawkward :D :D
hawkward.jpeg

Kakkaa
what_goes_up_must_come_down.jpg

Not okay
deal_with_it.jpg

Letti
birdhair.jpg

hah toi linkki heittää mut Maastaveto threadiin =)
Ekaks menee sinne minne pitääkin, mutta sitten ollaankin maastavetoketjussa. Wtf ?? Näkeehän tosta linkistäkin, että se on oikein.

Sit vielä pakollinen kuva Kuvattomasta, että kukaan ei pääse syyttämään OT-chätistä.
leaf_blowing.jpg

Back
Ylös Bottom