Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

143qt4w.jpg

"jos et kuuntele tulee avaria tai nyrkkiä päin näköö" "oot puussa mulkkuskera" "sun pitää sietää mua ku oon sekopää fiiliksellä" "jos kuulen jotain sun muija sekoiluja sulta niin se on sulta henkipois että siltä muijalta"

joo tälläisellä ihanalla kullannupullahan on chäänssejä saada pitkä parisuhde asiallisen jätkän kaa. voi vittu mikä kusilutka huhhuh, pitäis ottaa toi akka ja tunkea takas emänsä vittuun ja vääntää siellä sen niskat poikki.

"jos et kuuntele tulee avaria tai nyrkkiä päin näköö" "oot puussa mulkkuskera" "sun pitää sietää mua ku oon sekopää fiiliksellä" "jos kuulen jotain sun muija sekoiluja sulta niin se on sulta henkipois että siltä muijalta"

joo tälläisellä ihanalla kullannupullahan on chäänssejä saada pitkä parisuhde asiallisen jätkän kaa. voi vittu mikä kusilutka huhhuh, pitäis ottaa toi akka ja tunkea takas emänsä vittuun ja vääntää siellä sen niskat poikki.

Noita ton tyylisiä muijia on yllättävän paljon nykyään, kaikki ei vaan noin avoimesti kerro taipumuksistaan:D

Tuohan oli ihan helvetin hyvä ja rehellinen ilmoitus :D. Muutama kohta ehkä vähän överiksi vedetty, mutta hymiöistä päätellen tarkoituksella. Ei tuolle tyttöselle sopivia miehiä varmaan kovin tiheässä ole, mutta tuollaisella läpällä sellainen voi löytyäkin, jollakin siloitellulla lässynläällä varmasti ei.

e: pelkän offtopicin välttämiseksi uutta kuvaa kehiin...

34073.jpg

Haha, repesin täysin tolle parkkeerauskuvalle :D

helicopter_failure.jpg

strong_signal.jpg

basic_day26.jpeg

young_moses.jpg

Back
Ylös Bottom