Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs sä ton miliisiks päättelit?
näyttäis enemmän joltain random idiootilta jolla sattuu olee tyyliin asiaa ajamisesta![]()
Ootko koskaan käynyt venäjällä? Käyhän huvikses kattomassa miten ne ryssät ja miliisit varsinkin ajaa. Maantiellä tulevat mutkissa väärällä kaistalla vastaan yms. Ei tuo nyt ole varmaankaan mikään miliisi mutta ajaa ihan yhtä typerästi. Tulee tuota touhua viikoittain nähtyä ja ei voi kun ihmetellä. Tosin kuoleehan tuolla ihan saatanasti väkeä jatkuvasti noissa onnettomuuksissa, kolari ladalla kun vie hengen yhtä varmasti kuin .45 päähän.
*reps*
Miliiseillä ei sit ollutkaan näköjään kauhean tärkeetä asiaa. :D
Siiiiiiiiiiiiiiiis mitä?
Miten tuosta vielä kerran saat miliisin? Näyttäisi ihan normiautolta ainakin.
Counterfeith sanoi:Puoli vuotta sitten venäjällä ajaessa ajoi tunnukseton latski mutkassa ohi, ajoi edelle ja lasautti jarrut pohjaan. Luonnollisesti sama oli tehtävä itsekkin, toiselta kaistalta väistäen ettei rysähdä. Halusivat miliisit kysyä minne olin matkalla,
Ja puhalluttivat myös. Miliisi ojensi hattunsa ja pitkän selventämisen jälkeen selvisi että minun pitää puhaltaa siihen helvetin lätsään, josta miliisi sitten haistoi onko minulla hengityksessä alkoholia. Toinen miliiseistä ainakin oli ympäripäissään. Tämän pelleilyn jälkeen sain jatkaa matkaa. jos joskus tuntuu siltä että suomessa poliisit on pellejä niin käykää venäjällä kerran. Sen jälkeen tajuatte miten hyvissä käsissä me täällä ollaankaan.
Mutta eikös tuo miliisisamaragiffi oo jostain leffasta? Vai kuin monella on kamera konepellin nurkkaan pultattu...
ja kuva:
![]()