Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

22l4ps.jpg

dailypicdump35893.jpg

Mistäs sä ton miliisiks päättelit?

näyttäis enemmän joltain random idiootilta jolla sattuu olee tyyliin asiaa ajamisesta :)

Ootko koskaan käynyt venäjällä? Käyhän huvikses kattomassa miten ne ryssät ja miliisit varsinkin ajaa. Maantiellä tulevat mutkissa väärällä kaistalla vastaan yms. Ei tuo nyt ole varmaankaan mikään miliisi mutta ajaa ihan yhtä typerästi. Tulee tuota touhua viikoittain nähtyä ja ei voi kun ihmetellä. Tosin kuoleehan tuolla ihan saatanasti väkeä jatkuvasti noissa onnettomuuksissa, kolari ladalla kun vie hengen yhtä varmasti kuin .45 päähän.

Ootko koskaan käynyt venäjällä? Käyhän huvikses kattomassa miten ne ryssät ja miliisit varsinkin ajaa. Maantiellä tulevat mutkissa väärällä kaistalla vastaan yms. Ei tuo nyt ole varmaankaan mikään miliisi mutta ajaa ihan yhtä typerästi. Tulee tuota touhua viikoittain nähtyä ja ei voi kun ihmetellä. Tosin kuoleehan tuolla ihan saatanasti väkeä jatkuvasti noissa onnettomuuksissa, kolari ladalla kun vie hengen yhtä varmasti kuin .45 päähän.

Siiiiiiiiiiiiiiiis mitä?

Miten tuosta vielä kerran saat miliisin? Näyttäisi ihan normiautolta ainakin.

Siiiiiiiiiiiiiiiis mitä?

Miten tuosta vielä kerran saat miliisin? Näyttäisi ihan normiautolta ainakin.

Meillä on käsittääkseni siviilikyttäautoja täällä suomessakin? Näin siis myös venäjällä. ja kuten mainitsin, niin kyseessä ei välttämättä ole miliisi, vaikka ajo tyylistä voisi niin päätelläkkin.

Puoli vuotta sitten venäjällä ajaessa ajoi tunnukseton latski mutkassa ohi, ajoi edelle ja lasautti jarrut pohjaan. Luonnollisesti sama oli tehtävä itsekkin, toiselta kaistalta väistäen ettei rysähdä. Halusivat miliisit kysyä minne olin matkalla,
Ja puhalluttivat myös. Miliisi ojensi hattunsa ja pitkän selventämisen jälkeen selvisi että minun pitää puhaltaa siihen helvetin lätsään, josta miliisi sitten haistoi onko minulla hengityksessä alkoholia. Toinen miliiseistä ainakin oli ympäripäissään. Tämän pelleilyn jälkeen sain jatkaa matkaa. jos joskus tuntuu siltä että suomessa poliisit on pellejä niin käykää venäjällä kerran. Sen jälkeen tajuatte miten hyvissä käsissä me täällä ollaankaan.

Mutta eikös tuo miliisisamaragiffi oo jostain leffasta? Vai kuin monella on kamera konepellin nurkkaan pultattu...

ja kuva:

normal_745371308.jpg

Counterfeith sanoi:
Puoli vuotta sitten venäjällä ajaessa ajoi tunnukseton latski mutkassa ohi, ajoi edelle ja lasautti jarrut pohjaan. Luonnollisesti sama oli tehtävä itsekkin, toiselta kaistalta väistäen ettei rysähdä. Halusivat miliisit kysyä minne olin matkalla,
Ja puhalluttivat myös. Miliisi ojensi hattunsa ja pitkän selventämisen jälkeen selvisi että minun pitää puhaltaa siihen helvetin lätsään, josta miliisi sitten haistoi onko minulla hengityksessä alkoholia. Toinen miliiseistä ainakin oli ympäripäissään. Tämän pelleilyn jälkeen sain jatkaa matkaa. jos joskus tuntuu siltä että suomessa poliisit on pellejä niin käykää venäjällä kerran. Sen jälkeen tajuatte miten hyvissä käsissä me täällä ollaankaan.

Tässä video venäläisistä poliiseista, joka on postettu tänne pakkikselle aiemminkin:

http://www.youtube.com/watch?v=a2caaAz0xv8

On tullut käytyä tuolla Moskovassa, ja siellä poliisit nukkuvat bussipysäkeillä ja penkeillä aivan täysin surutta, ja poliisiautoa käytetään lähinnä musiikin kuunteluun jossakin parkkipaikalla. Puhumattakaan korruptiosta ja kaikesta muusta pahasta toilailusta. Rahalla tai vodkalla maksamisella selviää monesta eri ongelmasta venäläisten ystävieni mukaan.

Nythän oli uutisissa, että miliisistä aiotaan vähentää 20% työpaikoista, koska korruptiota on niin paljon. Ja nimi muutetaan poliisiksi. Silti siitä ollaan kuitenkin skeptisiä, koska harva uskoo sen auttavan mitenkään. Moskovassa poliiseja on ainakin aivan saatanasti joka nurkassa, niitä on joka puolella 10 kertaa enemmän kuin teinejä diskossa.

vodka_gai4.jpg

http://englishrussia.com/index.php/2006/09/11/russian-police/

Mutta eikös tuo miliisisamaragiffi oo jostain leffasta? Vai kuin monella on kamera konepellin nurkkaan pultattu...

ja kuva:

normal_745371308.jpg

Olettaen että tuon nimistä pelaajaa ei oikeasti ole, niin kuvasta on kyllä hauskuus hukassa.

742371746.webp

Back
Ylös Bottom