Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Nämä karviset ilman karvista on loistavia. Jossain oli isompi saitillinenkin tätä osastoa..

fSymsOGXOkawxv2jOxJPj09co1_500.png

E: Nonii, tuollahan se seisoo ensimmäisenä _Hc:n linkissä tuokin kuva.

Onko toi ihan oikee vai onkohan tota muokattu? Elsi "Oli pitkä päivä takana ja olin nukkunut vain parin päivän yö unet", Jesse James jenkkien pressa... Aika hmm uskomatonta

Mites toi älykkyys ja luetun ymmärtäminen täällä päässä? Mun mielestä kysyttiin kuka EI ole ollut pressa.

Mites toi älykkyys ja luetun ymmärtäminen täällä päässä? Mun mielestä kysyttiin kuka EI ole ollut pressa.
Eremenko?

Niinpä. Samaa vois kysyä sulta ;-) Koska Elsi vastaa 'Abraham Lincoln' niin hän päättelee, että 'Lincoln' ei ole ollut presidentti ja Jesse James on ollut presidentti.

Aika noloja vastauksia kyllä Elsiltä.

Essi vaikuttaa jo ihan ok-tapaukselta, vaikka silläkin menee 3, 6 ja 8 vähän mäkeen. No kolmoskysymyksellä ei niin väliä olekaan, lähes oikein vastaus, eikä sillä nyt niin väliä, että tietääkö tarkat vuodet tai päivämäärät - en tietäisi itsekään paljon tuota tarkempaa vaan ainoastaan, että 40-luvun alkupuolella talvisodan jälkeen. Mutta 6 ja 8 olis pitänyt tietää ihan perussivistyksenä tuossa iässä, varsinkin jos luulee itsellään olevan hyvä yleissivistys. Tosin suuri osa ihmisistä ei varmaan osaisi vastata Essiä paremmin jos edes tuolla tasolla. Silti mä en kyllä kehuisi yleissivistyneeksi henkilöä, jolla kasvihuonekaasut ja otsonit menevät noin sekaisin tai ei tiedä talouden peruskäsitteitä kuten inflaatio.

Niinpä. Samaa vois kysyä sulta ;-) Koska Elsi vastaa 'Abraham Lincoln' niin hän päättelee, että 'Lincoln' ei ole ollut presidentti ja Jesse James on ollut presidentti.

Kappas, meni smuidet vähän sekasin. :( Luulin et viitattiin Essin vastaukseen joka oli siis aivan oikein. :dance:

Laitetaan nyt tämäkin tänne. Hyvin on taas "laatulehti" hoitanut asian. Itse nostaisin moisesta aika ison metelin. IMO ton henkilötunnuksen olisi voinut cropata pois tuosta kuvasta. :D

6944.jpg

Paljon kannattaa tilailla ko voi joka päivä tsekata ilmaseks. En muuten käsitä miks noita Fingerporeja pitää erikseen postata hauskoina kuvina ku ne löytyy helposti omalta julkaisukanavaltaan: http://www.hs.fi/fingerpori/

Back
Ylös Bottom