Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elsihän on erittäin fiksu nuori nainen.
missien yleistieto kysely
Mikäs putous noissa kuvissa on?
Onko toi ihan oikee vai onkohan tota muokattu? Elsi "Oli pitkä päivä takana ja olin nukkunut vain parin päivän yö unet", Jesse James jenkkien pressa... Aika hmm uskomatonta
Ja tyyppi vastaa Lincoln. Eli hänen mielestään Jesse James on ollut USA:n presidentti. Aika uskomattomia vastauksia muutenkin samalla tytöllä.Mites toi älykkyys ja luetun ymmärtäminen täällä päässä? Mun mielestä kysyttiin kuka EI ole ollut pressa.
Eremenko?Mites toi älykkyys ja luetun ymmärtäminen täällä päässä? Mun mielestä kysyttiin kuka EI ole ollut pressa.
Mites toi älykkyys ja luetun ymmärtäminen täällä päässä? Mun mielestä kysyttiin kuka EI ole ollut pressa.
Niinpä. Samaa vois kysyä sulta ;-) Koska Elsi vastaa 'Abraham Lincoln' niin hän päättelee, että 'Lincoln' ei ole ollut presidentti ja Jesse James on ollut presidentti.
vois vituttaa tossa vaihees :D
MIKÄÄN ei ole syy tilata Hesaria.
Ei ymmärrä, selittäkää joku.Hahahahah fingerpori on kyllä syy tilata hesari![]()
Mullakin kesti hetki tajuta..mutta katoppa noita jätkiä oikeen tarkasti ja sitä mitä ne sanoo... REILU nelikymppinen ja VAJAA kolmekymppinen :DEi ymmärrä, selittäkää joku.