Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

edit. ei sit mullakaan...edit. Eipä sittenkään mitään...
Mainio yksityiskohta: "Kolaollilla" on kantapäät irti maasta ja automaatissa lukee xxxx antaa siivet..
Auttakkee!!!
Olen ettiskellyt täältä semmosta hienoa kuvaa joka on ollut täällä pakkiksella muutama kuukausi sitten. Siinä oli tulivuorenpurkaus ja salamointia samaan aikaan. Aika tumma kuva ja pirskatin hieno. Laitoin sen taustakuvaksi, mutta en ollut tallentanut sitä koneelle ja monen mutakan kautta se on kadonnut.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2000687&postcount=7661Auttakkee!!!
Olen ettiskellyt täältä semmosta hienoa kuvaa joka on ollut täällä pakkiksella muutama kuukausi sitten. Siinä oli tulivuorenpurkaus ja salamointia samaan aikaan. Aika tumma kuva ja pirskatin hieno. Laitoin sen taustakuvaksi, mutta en ollut tallentanut sitä koneelle ja monen mutakan kautta se on kadonnut.
Ai jaa. Kyllä mä ainakin pystyn vaikkei oo vielä vippejä. Klikkaa tota keltasta ikonia jossa on vuoriston kuva ja pastee kuvan osote siihen.Ei VIPiä, niin en voi laittaa kuvaa. Mutta käydessäni iltasanomein sivuilla "google"-mainos oli hauska. Järjestyksessä ylhäältä alas:
"Naisten kuvia"
"Naiset etsivät miehiä"
"helsinki-tallinna"