Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

^^
Tolta refereeltä lentää punanen korttikin tuol ilmas :D

40513.jpg

no huh huh, noi taitaa oikeen asua tuolla metrossa, koko klaani paikalla. Ei olis itel kyl tullu mielenkää, se verra vaarattoman näkönen viel oon. Saa viel kiitokseks sekaantumisesta 7 moraa selkää.

Lisääntyvät ku puput, tuhoaa kun rotat. (tämä Fuhrerille)

Siellähän on kaikki alempiarvoiset apinat samassa kuvassa.

2008-08-06-Mirror.jpg

tuo viimeinen kuva on kyllä siisti :D vieläks toi kuvaaja on hengissä?

Ei VIPiä, niin en voi laittaa kuvaa. Mutta käydessäni iltasanomein sivuilla "google"-mainos oli hauska. Järjestyksessä ylhäältä alas:
"Naisten kuvia"
"Naiset etsivät miehiä"
"helsinki-tallinna"

Auttakkee!!!
Olen ettiskellyt täältä semmosta hienoa kuvaa joka on ollut täällä pakkiksella muutama kuukausi sitten. Siinä oli tulivuorenpurkaus ja salamointia samaan aikaan. Aika tumma kuva ja pirskatin hieno. Laitoin sen taustakuvaksi, mutta en ollut tallentanut sitä koneelle ja monen mutakan kautta se on kadonnut.

volcanoupi_800x531-580x384.jpg

Oliko tämä?

Lisää samoja kuvia löytyy tuolta valokuvausthreadista, ainakin postista #1969.

Auttakkee!!!
Olen ettiskellyt täältä semmosta hienoa kuvaa joka on ollut täällä pakkiksella muutama kuukausi sitten. Siinä oli tulivuorenpurkaus ja salamointia samaan aikaan. Aika tumma kuva ja pirskatin hieno. Laitoin sen taustakuvaksi, mutta en ollut tallentanut sitä koneelle ja monen mutakan kautta se on kadonnut.

Pistäppä Googleen kuvahauksi volcano+lightning.
Eiköhän sieltä löydy :)

edit. hidass

Ei VIPiä, niin en voi laittaa kuvaa. Mutta käydessäni iltasanomein sivuilla "google"-mainos oli hauska. Järjestyksessä ylhäältä alas:
"Naisten kuvia"
"Naiset etsivät miehiä"
"helsinki-tallinna"
Ai jaa. Kyllä mä ainakin pystyn vaikkei oo vielä vippejä. Klikkaa tota keltasta ikonia jossa on vuoriston kuva ja pastee kuvan osote siihen. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom