Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Ei toi ole oikeastaan edes harvinaista. Kissa on helppo opettaa pöntölle. Tosin on astetta harvinaisempaa jos se on itse oppinut. Osaahan jotkut availla oviakin. Ei ne kissat kuitenkaan niin tyhmiä ole kuin monet luulee.

Jep. Meillä avaa toinen kattus ovet helposti. Niin fiksu otus se on että se osaa avata myös parvekkeen oven vaikka sen kahvaa joutuu nostamaan että oven saa auki.

Voi helvetti!

Tuohon ei voi sanoa muuta kuin:

what_20has_20been_20seen_small.jpg

tapsu-: -Hmmm... mulla on nyt semmonen tunne, että meän kisu on yrittäny tuota samaa jokusen kerran. Ainaki se istuskelee ruokakupin vieresä ja sanoo just noin. Liekö sattumaa vai ovatko tosiaan mokomat keksineet noin nerokkaan konstin saadakseen ruokaa?

"Meen kisu osaa sanoo miau kun se tahtoo ruokaa."

1135233384917.gif

tapsu-: -Hmmm... mulla on nyt semmonen tunne, että meän kisu on yrittäny tuota samaa jokusen kerran. Ainaki se istuskelee ruokakupin vieresä ja sanoo just noin. Liekö sattumaa vai ovatko tosiaan mokomat keksineet noin nerokkaan konstin saadakseen ruokaa?
Alkaiskohan olla jo vähän turhan :offtopic:
No, sama se. Yksi meidän kissoista on kova kerjäämään. Aina kun menet jääkaapille, se tulee perässä ja alkaa huutamaan ja kurisemaan. Ja se tekee sen vielä ärsyttävän hyvin. Nousee takajalkojen varaan etutassut tossa mun reisiä vasten ja katsoo söpösti suoraan silmiin. Koita siinä sitten olla antamatta kinkkua sille.

Jumalauta, onks joku nähny mut?

;)

Vittu toi jätkä on kujalla.

Aijaa, lueskelin sen kotisivua ja voi hyvä jumala.

ilpote sanoi:
Kun ikää on kertynyt, niin nyt voi todeta esim., että voisin laskea aloittaneeni kuntosalilla liikkumisen n. 14 v. iän kieppeillä, eli painoharjoitteluun perustuva kuntoilu on ollut taustallani yli 20 vuotta.

Toinen mukava näkökulma on se, että kun ainakin vielä Ray:n rahapeliautomaattien ikäraja esim. hedelmäpeliin

on 15 vuotta, niin minulla on yli 20 vuotta enemmän ikää, mitä vaaditaan. Ikää siis on ja kokemusta kertynyt muustakin

kuin kuntoilusta ja kansanterveyden tukemisesta.. tietysti enemmän kokemusta muusta yhteensä..

710istsuorsmall.jpg

Mielenkiintoista verrata omaa ikäänsä peliautomaatin ikärajaan.

Back
Ylös Bottom