Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

mun mielestä olis hienoa jos koira osaisi käydä ominpäin pöntöllä paskalla.
Tänään Aamulehdessä oli juttua kissasta, joka itse oli oppinut käymään pöntöllä pissalla.

En löydä linkkiä tähän hätään.

Tänään Aamulehdessä oli juttua kissasta, joka itse oli oppinut käymään pöntöllä pissalla.

En löydä linkkiä tähän hätään.

Ei niin yleistä, mutta tavallista. Saiskohan jostain kaivettua mummun Karvisen kuvat, kun se harrasti ihan samaa. RIP

Ei toi ole oikeastaan edes harvinaista. Kissa on helppo opettaa pöntölle. Tosin on astetta harvinaisempaa jos se on itse oppinut. Osaahan jotkut availla oviakin. Ei ne kissat kuitenkaan niin tyhmiä ole kuin monet luulee.

En pysty sanoin kuvaamaan kuinka loistava tyyppi ton kalsarijätkän on pakko olla:D

Ymmärrän kyllä kaveria täysin, kyllä kaikille tulee aina välillä se fiilis et "nyt on pakko lyödä omat häpykarvat ja perse nettiin berberin toivossa."

Haha, tuli flashbacki noista komeista kalsareista mitkä sillä on punttikuvissa että jossain oon noi nähny. No galleriaa surffaamaan ja siellähän ilpo jakeli joskus monissa yhteisöissä punttineuvoja. :D

Haha, tuli flashbacki noista komeista kalsareista mitkä sillä on punttikuvissa että jossain oon noi nähny. No galleriaa surffaamaan ja siellähän ilpo jakeli joskus monissa yhteisöissä punttineuvoja. :D

No jes :D

Oliko ees hyviä vinkkejä? Varmaan tää kyseinen tyyppi lukee myös pakkista. Salee joku mode vielä :wtf:

:hyvä:

879yazs.jpg

kalsarijätkä tais olla siinä nelosen avec ohjelmassaki, koulussa pyöri telkkarist välkällä nii jotku teini sano toiselle "kato mite lihaksikas mies" :thumbs:

:hyvä:

Back
Ylös Bottom