Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

001_animal_stars.jpg

002_animal_stars.jpg

003_animal_stars.jpg

004_animal_stars.jpg

005_animal_stars.jpg

006_animal_stars.jpg

007_animal_stars.jpg

008_animal_stars.jpg

009_animal_stars.jpg

010_animal_stars.jpg

011_animal_stars.jpg

012_animal_stars.jpg

013_animal_stars.jpg

014_animal_stars.jpg

015_animal_stars.jpg

016_animal_stars.jpg

017_animal_stars.jpg

018_animal_stars.jpg

019_animal_stars.jpg

020_animal_stars.jpg

021_animal_stars.jpg

022_animal_stars.jpg

Pirun hieno tuoli ensimmäisessä kuvassa muuten off-topicina

edit:siis judas priest kuvvissa

013_stairs.jpg

Olen itse käyttänyt samanlaista viritelmää. :evil: Meinashan siinä huonosti käydä. :down:
Onneks oli sen verran suuria ruuvinkantoja katolla että sai pidettyä niistä kiinni.

EDIT: samaan kastiin menee yks maalari joka aina hyppyytti tikkaat ensin ihan vinoon toiselle puolelle, maalasi siitä kohtaa ja sitten taas hyppi niillä vähitellen toiseen laitaan. :lol2:

No nykyäänhän kaikki on monien mielestä homoa. Ei nykyään voi mies sanoa toiselle että kaveri on todella tärkeä(ehkä jopa rakas) ilman homo leimaa. Muutenkin "liian" syvällinen puhuminen ja kaverisuhde tuntuu olevan mahdoton nykymaailmassa.

Ai nykyään vai? Väittäisin, että katseet olivat hivenen ahtaampia jopa alle kymmenen vuotta sitten. Silloin eivät miehet hoitaneet ihoaan eivätkä kantaneet arkitarpeitaan olkalaukuissa. Luulisin, ettei 80-90 luvuilla(kaan) ollut kovinkaan suurta huutoa kertoa selvinpäin miespuolisille kavereille syvästä muttakin platonisesta kiintymyksestä.

Ai nykyään vai? Väittäisin, että katseet olivat hivenen ahtaampia jopa alle kymmenen vuotta sitten. Silloin eivät miehet hoitaneet ihoaan eivätkä kantaneet arkitarpeitaan olkalaukuissa. Luulisin, ettei 80-90 luvuilla(kaan) ollut kovinkaan suurta huutoa kertoa selvinpäin miespuolisille kavereille syvästä muttakin platonisesta kiintymyksestä.
Viittaan "hieman" pitemmälle historiaan. Toki silloinkin ollut ahdasmielisyyttä.

013_stairs.jpg

Olen itse käyttänyt samanlaista viritelmää. :evil: Meinashan siinä huonosti käydä. :down:
Onneks oli sen verran suuria ruuvinkantoja katolla että sai pidettyä niistä kiinni.

EDIT: samaan kastiin menee yks maalari joka aina hyppyytti tikkaat ensin ihan vinoon toiselle puolelle, maalasi siitä kohtaa ja sitten taas hyppi niillä vähitellen toiseen laitaan. :lol2:

Kattopeltisepän töitä tehneenä täytyy sanoa, että maalari säästi paljon aikaa. Ei ne tikkaat kaadu, kun ei ahneeksi ryhdy. On kettumaista kiivetä edes takaisin 7-10 metrin tikkaita (varsinkaan jalkapäivän jälkeen:) ), ja sellaisten siirtelykään ei joka janpalta onnistu.

Mutta järki käteen kuitenkin. Olen nähnyt kaverin kaatuvan noin metrin korkeiden tikkaiden kanssa ja halvaantuvan.

on ollut täällä aikaisemminkin. joten wanha. on myöskin sanottu että poikaset pelastettiin jossakin kadunkulmassa myöhemmin. emt.

Back
Ylös Bottom