Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

AM sanoi:
Löysin netistä tälläsen, se ei ole kuva, mutta repesin useaan kertaan kuitenkin...autoihin tuntuu liittyvän kiusallisen usea noista.

PS. :piis:
Ja kehtaavat vielä väittää olevansa parempia kuskeja.:curs: :D

AM sanoi:
Löysin netistä tälläsen, se ei ole kuva, mutta repesin useaan kertaan kuitenkin...autoihin tuntuu liittyvän kiusallisen usea noista.

PS. :piis:

Lool... helvetin hyviä juttuja. Blondeilla on aina hauskempaa:D

Mari-Nella sanoi:
Aivan normaalia toimintaa minusta. Eräs vuosia autoillut nainen kertoi, kun kerran ajellessaan oli alkanut miehelleen ihmetellä:"Tämä oikea on kaasu ja vasen on kytkin, mutta mikä se tuo keskimmäinen nyt taas olikaan?" Oli kuulema isäntä vieressä mennyt vakavaksi. Että sattuuhan näitä tässä kiireessä tärkeitäkin asioita unohtumaan.
:eek: Tossa vois olla vähän jännät paikat kyydissä, jos kuski rupeis vakavalla naamalla kyselemään. :)

JoAT sanoi:
:eek: Tossa vois olla vähän jännät paikat kyydissä, jos kuski rupeis vakavalla naamalla kyselemään. :)

Väitän että ainakin meikäläisen autossa vaihtuis kuski kovinkin nopeasti. Taikka sitten tiukka pullo auki että uskaltais vielä vieressä istua

amf sanoi:
Väitän että ainakin meikäläisen autossa vaihtuis kuski kovinkin nopeasti. Taikka sitten tiukka pullo auki että uskaltais vielä vieressä istua
Jep. Hitaasti ja rauhallisella äänellä kertaisin kuinka bussipysäkille voi pysähtyä. Sen jälkeen kuski vaihtoon. Kotiin päästessä tulisi hirveät vapinat ja itkukohtaukset. :rolleyes:

Laitetaas välin joku hauska kuvakin
pic3026.jpg

pic2995.jpg

pic3007.jpg

"Saanko mä kokeilla tota sun uutta prätkää?"
"No en mä tiedä kun tää on aika ärhäkkä..."
"Ei se mitään, oon mä ennenkin noilla ajanu."
"No kokeile nyt sitten. Se kaasu on aika herkkä eli ihan varov..."

fatass.jpg

Ei millään pahalla Simplistic, mutta kohtalaisen paljon kätevämpää olis jos jokainen kuva ei olis omana postinaan.

pitäiskö nuo simplisticin kuvat näkyä..?

Back
Ylös Bottom